Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Viszont tény hogy szégyen hogy nem tudnak összekaparni egy egységes ic szerelvényt a kocsi hiány miatt.
A nyíregyi járműjavítóban ha jól láttam két szili kapott fehér alapozást javítás után. Várnak a friss festésre.

Nem lepne meg ha kék-fehér lenne az az új festés...

Mondjuk az utóbbi időben meglepően ésszerű tud lenni néha a start vezetése, hulladékabb, lekorlátozott Sziliket bérbe adják maszek vasutaknak, max ha megfekszik kapnak egy másik hulladékot.
 
  • Tetszik
Reactions: tonyo
Nem lepne meg ha kék-fehér lenne az az új festés...

Mondjuk az utóbbi időben meglepően ésszerű tud lenni néha a start vezetése, hulladékabb, lekorlátozott Sziliket bérbe adják maszek vasutaknak, max ha megfekszik kapnak egy másik hulladékot.
Én azt veszem észre mivel gyakran megyek ott el mellette hogy jelenleg a hulladékabb,már a dögsorra való szilikbe is lehelnek életet. Idén egy dögsorost élesztettek fel mostanában. Kaphattak forrást vagy valahonnan előkerülhettek ezeréves alkatrészek valamely eldugott telephelyről.
 
Én azt veszem észre mivel gyakran megyek ott el mellette hogy jelenleg a hulladékabb,már a dögsorra való szilikbe is lehelnek életet. Idén egy dögsorost élesztettek fel mostanában. Kaphattak forrást vagy valahonnan előkerülhettek ezeréves alkatrészek valamely eldugott telephelyről.

Maszekvasúttól hallottam fél éves Szili bérlést, első hónapban 6-ot ettek meg, volt amikor kínjában Gigantot adott a Start (mondjuk azok mentek is).
Maradék 5 hónapot kihúzták 2 Szilivel amiket oda-vissza cserélgettek amikor elkezdett az aktuális köhögni.

Legdurvább sztorijuk az volt amikor Hegyes indul, Fradiban gépcsere mert javítós, Giganttal Debrecen, ott visszaad, nyíregyházi temetőből kikukázott Szilivel reggel indulás vissza, Szolnokon személyben kellett félrerakni, mert nem tudott volna a rendezőbe felvergődni, végül kotortak nekik egy 3. Szilit...
 
  • Hűha
  • Tetszik
Reactions: Árpicsek and tonyo
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A dodzsemautózás káros hatásai:
“We don’t believe it was an electric vehicle,” Andrew Hopkinson, chief fire officer for Bedfordshire Fire and Rescue Service, said.

“It’s believed to be diesel-powered, at this stage all subject to verification. And then that fire has quickly and rapidly spread.”

https://www.independent.co.uk/news/...-started-the-luton-airport-fire-b2428299.html
 
  • Tetszik
Reactions: milagro
Busszal és vonattal. Nem bonyolult, évek óta tömegközlekedéssel intézik az ehhez kellően fejlett államok. Mi is csináltunk ilyet a migránsválság elején, amikor tömegeket szállítottunk át az osztrák határra!

Pár tízezer ember lett "kényszervonatoztatva" a horvát határról az osztrákra.
Tudták hova tartanak, nincsenek ellenséges területen stb.
Tilos volt a vonatot megállítani, mert leugráltak.
Tilos volt kint tartózkodni mikor elhaladt és erre az utasokat is fel kellett szólítani, mert téglával és társaival dobálták az embereket.
Szétverték a szerelvényt amiben voltak, selejtezni kellett.


Azt, hogy ÖNKÉNT mint a sáskák megszállták a Railjet-eket és tsait ne keverjük össze ezzel.
 
A svédek után a finnekhez is megérkeznek a kínai BYD kocsik !

A dolphin és a Seal

F8VpRqMXAAAsXDw
F8VpR7KWIAArK8z
 
A Huawei, a CATL és a Changan Automobile több mint 2 milliárdot fektetett be, és az első sorozatgyártású Avita 12 legördült a gyártósorról.

avatr-12-2023-6.jpeg
 
  • Tetszik
Reactions: Flamand
Az AITO M7 60 ezer rendelést ért el az első hónapban. Ezek valódi rendelések, nem a termékleleplezés után gyakran emlegetett vak rendelések
WENJIE-AITO-M7.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: tarzaan