B-52 Stratofortress (Boeing,USA)

Az a baj, hogy ezek a TF33-asok csak sivítanak, sisteregnek, de nem dübörögnek.
Ugyanúgy, mint itt, pedig ezek a későbbi TF33-asok itt már 10-15kN-al erősebbek is:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A TF33-as civil jelölése a JT3D egyik változata a DC-8-asokon viszont még így szólt:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

https://youtu.be/dlMnqyFYpuk?si=A7Sa4EEwT36vQjSK

Ebből nyolc csúnyán megadná az alaphangot. Még fel is férne párosával a tartókra, mert az átmérő azonos.

Persze korábban még ott volt a J57-es is a B-52G-n és az előtte levőkön, ahol még vízbefecskendezéssel nyerték a kényszertolóerőt, ami így szólt:

https://youtu.be/xfTdRF66QPo?feature=shared

Az AI-20-ra meg azt mondták, hogy a bevitt energia nagy részét hanggá, a maradékot korommá alakítja.
 
  • Imádom
  • Tetszik
Reactions: enzo and misinator
Én életemben először Moszkvában, a 2007.es MAKSz-on láttam B-52-est. Akkor, a Kővári Lacival meg is állapítottuk, hogy lám, az öreg madáron már milyen gyűrödtek a lemezek:

full


Akkor még nem tudtam, hogy a B-52-esen már gyári új korában is így volt:

 
Én életemben először Moszkvában, a 2007.es MAKSz-on láttam B-52-est. Akkor, a Kővári Lacival meg is állapítottuk, hogy lám, az öreg madáron már milyen gyűrödtek a lemezek:

full


Akkor még nem tudtam, hogy a B-52-esen már gyári új korában is így volt:

Ez a példány 2016-ban Guamon megsemmisült egy megszakított felszállás során.
http://snagfilms-a.akamaihd.net/5b/...b-52-crash-andersen-air-force-base-report.pdf
https://www.airforcetimes.com/news/...are-led-to-aborted-takeoff-that-wrecked-b-52/
3DST6X2NFBGBJPKWDJTIR6I4TU.jpg
 
Vince Scappatura és Richard Tanter a Nautilus Biztonsági és Fenntarthatósági Intézettől fantasztikus munkát végzett a teljes B-52H flotta nyilvántartásának összeállításában.

Az első összefoglaló anyag, amelyben az összes nukleáris és „hagyományos” oldalszámút azonosítják. 240 oldal,

"E Nautilus különjelentés elsődleges célja, hogy megbízható, hiteles és átlátható információkat nyújtson a kormányok és a nyilvánosság számára azokban az országokban, ahol B-52H Stratofortress bombázókat telepítenek, arról, hogy a jelenlegi 76 B-52H repülőgép közül melyik (2024 közepe) ) -az amerikai légierő aktív flottájaban- képes nukleáris fegyverek szállítására, és melyik csak hagyományos, nem nukleáris fegyvereket tud szállítani."

KYkgSC5WL6o.jpg



PDF-ben, Jó olvasást!