Eszébe jutott, hogy arra rövidebb és nem buziskodott ilyen hülyeségekkel, mint záróvonal, meg gyalogátkelőhely, ment, amerre volt beton. Akinek meg nem tetszik, így járt.
Pont ma olvastam valami hozzászólásban, hogy a vezetésoktatója szerint csak az szabálysértés, amit lát a rendőr vagy felvesz a kamera...
Már 3-4 évvel ezelőtt, amikor még olvastam Totalcart, már írták, hogy az autógyártók is visszatérnek a gombokhoz, mert a népeknek nem tetszik az érintőpaneles baszakodás menet közben. Az mondjuk vicces volt, hogy közben meg menőztek a gyártók, hogy száz csillagot kaptak az euróencéápén, mert olyan biztonságos az új fostalicskájuk...
❗️ Cybertruck from Tesla got stuck in the snowdrifts - they could only pull it out with the help of an old pickup truck from Ford . Social networks are already recalling the slogan “Built for any planet”, and also call the video the best advertisement for Ford.❗️
t.me
️
A Tesla Cybertruck elakadt a hófúvásban - csak egy régi Ford kisteherautó segítségével tudták kihúzni.
A közösségi hálózatok már emlékeztetnek a "Bármely bolygóra épült" szlogenre, és a videót a Ford legjobb reklámjának is nevezik. ️ ️
Már 3-4 évvel ezelőtt, amikor még olvastam Totalcart, már írták, hogy az autógyártók is visszatérnek a gombokhoz, mert a népeknek nem tetszik az érintőpaneles baszakodás menet közben. Az mondjuk vicces volt, hogy közben meg menőztek a gyártók, hogy száz csillagot kaptak az euróencéápén, mert olyan biztonságos az új fostalicskájuk...
Ez is teslás csoda volt költségcsökkentésre, hogy fizikai gombokból csináltak egy-egy app-ot a tabletre és bekamuzták mekkora menőség.
Aztán beütött a valóság.
❗️ Cybertruck from Tesla got stuck in the snowdrifts - they could only pull it out with the help of an old pickup truck from Ford . Social networks are already recalling the slogan “Built for any planet”, and also call the video the best advertisement for Ford.❗️
t.me
️
A Tesla Cybertruck elakadt a hófúvásban - csak egy régi Ford kisteherautó segítségével tudták kihúzni.
A közösségi hálózatok már emlékeztetnek a "Bármely bolygóra épült" szlogenre, és a videót a Ford legjobb reklámjának is nevezik. ️ ️
Az Alstom és a MÁV Vagon mintegy 3 millió euró értékű szerződést kötött a MÁV-Start flottájába tartozó 25 darab Traxx típusú villanymozdony forgóvázának felújítására – közölte a MÁV.
Az Alstom és a MÁV Vagon mintegy 3 millió euró értékű szerződést kötött a MÁV-Start flottájába tartozó 25 darab Traxx típusú villanymozdony forgóvázának felújítására – közölte a MÁV.
Erre mondtam hogy az Akiemtől még legalább 25-40 db taurust kellene bérelni. Tehát bérelt mozdonyból lenne 40-60 db plusz 25 db felújitott Traxx plusz 10 db (9) "felújitott" Máv taurus ez olyan 75-90 db normális mozdony lenne amivel szűken a nyári szezont le lehet fedni. (Beleértve a maradék gigantokat és még használható sziliket) A felújítások, bérleti árak pár db jó nyári szezonnál simán visszajönek.
Ilyen autó a munkaeszközöm.
Értékelem, hiszen jó minőségű* eszközt kaptam, a használati profilhoz ideális (rövid, sürgős utak, pl. spéci műtéti anyagok traumatológiára, haemodinamikai beavatkozásokhoz, stb. vagy városi társintézményekbe) tehát nem egy belsőégésű motort újra és újra hidegen indítva gyilkoljuk, mégis rögtön van fűtés is télen.
Cserébe nevetséges téli hatótáv; rövid időn belül kétszer neccesen lehet vele elmenni 30 kilométerre levő másik városba...
Szóval olyan, mint a zsiráf; szép, meg figyelemre méltó, de otthonra nem kéne.
Főleg nem ilyen méregdrága javítási protokollal.
*Mondjuk a start-stop gombot négy évnyi munkaeszközként használat után már ujjtörő erővel kell nyomni - ez nem egyedi eset -, hogy sokadszorra végre működjön.
A szervizben azt mondták, hogy a gyár szerint ez még jó.
Majd akkor menjek ezzel a panasszal vissza hozzájuk, hamár egyáltalán nem indul, de akkor is lehetőleg videóbizonyítékkal.
Ilyen autó a munkaeszközöm.
Értékelem, hiszen jó minőségű* eszközt kaptam, a használati profilhoz ideális (rövid, sürgős utak, pl. spéci műtéti anyagok traumatológiára, haemodinamikai beavatkozásokhoz, stb. vagy városi társintézményekbe) tehát nem egy belsőégésű motort újra és újra hidegen indítva gyilkoljuk, mégis rögtön van fűtés is télen.
Cserébe nevetséges téli hatótáv; rövid időn belül kétszer neccesen lehet vele elmenni 30 kilométerre levő másik városba...
Szóval olyan, mint a zsiráf; szép, meg figyelemre méltó, de otthonra nem kéne.
Főleg nem ilyen méregdrága javítási protokollal.
*Mondjuk a start-stop gombot négy évnyi munkaeszközként használat után már ujjtörő erővel kell nyomni - ez nem egyedi eset -, hogy sokadszorra végre működjön.
A szervizben azt mondták, hogy a gyár szerint ez még jó.
Majd akkor menjek ezzel a panasszal vissza hozzájuk, hamár egyáltalán nem indul, de akkor is lehetőleg videóbizonyítékkal.
Ismerősnek a Hunyadi I tronicban a fűtő panelra a szervíz 1,8 milliót kért volna el. Szakszervíz húzza bele alapon.....netről rendelve bontott munkadíj.... 300 ezerből meglett. Ja a bontotat is újból fel kellett újítani gagyi forrasztások,csatlakozások miatt. Megjegyzem a gyári fűtőpanel ilyen gagyi forrasztásokat.... Ellenállásokat még nem láttam.... Igazi gány munka.... 2017 es évjárat.
akkor meg pláne semmi okunk lekicsinyelni őket. tudom fiat (nekem az 1. autom egy bravo volt használtan vettem majd 25 éves koráig hajtottam olyanyira megvoltam vele elégedve hogy amikor megvetem a TT t se adtam el hanem használtam.) meg lancia meg alfa meg iveco és nem csak ferrari meg maserati pagani meg lamborghini no de azért az utobbiak sok mindent elárúlnak az előbbiek meg stabilan tartják a helyüket nem a bmw a konkurencia hanem a suzuki meg a huday chervrolett peugeott és hasonlók.
Ismerősnek a Hunyadi I tronicban a fűtő panelra a szervíz 1,8 milliót kért volna el. Szakszervíz húzza bele alapon.....netről rendelve bontott munkadíj.... 300 ezerből meglett. Ja a bontotat is újból fel kellett újítani gagyi forrasztások,csatlakozások miatt. Megjegyzem a gyári fűtőpanel ilyen gagyi forrasztásokat.... Ellenállásokat még nem láttam.... Igazi gány munka.... 2017 es évjárat.
Elmondás, pontosabban típusfórum szerint az I30-as fapados kivitelének alapfelszereltségéhez szerelt fekete-fehér kijelzős, nem érintőképernyős fejegysége (persze lehetett rendelni érintőképernyőt is 8 és 10.25 colos érintőképernyővel is) elcseszerintett elektronikával készült, s már egyre több autónál (flottás üzemeltetés) nagyfrekis, változó, sípoló hangot tol a hangszórókba. Telefonos kihangosítás során, zene közben, némítva, sőt, kikapcsolt fejegység esetén is!
Gariban cserélik módosítottra.
Nekem még nem jelentkezett a hiba. Ha akar, még a gari lejárta előtt jöjjön ki, még van rá három éve...
Apropó gagyi:
...ma gyúlt fény a homályban (tehát a fejemben), hogy ugye (nem pontos számok) Magyarországon az új autók alig 10-20(?) százalékát veszik magánvásárlók.
De úgy rémlik, hogy Európa más országaiban sem feltétlenül több 30-40 százaléknál.
Korrigálást, pontosítást megköszönök.
Általános a dohogás, hogy az autók javítása úgy 10 év után rendre horror: Elfogynak a gyári minőségű alkatrészek, hiszen nincs is rá kötelezve a gyártó, hogy tovább gyártson, készletezzen, a szerelések is egyre drágábbak a sokszor javíthatatlan, csak kompletten cserélhető részegységek miatt, bajosabbak a javítások a törő, beleszakadó alkatrészek miatt, stb. (pl. csak egy egyszerűnek induló injektorcsere).
Nézzük a gyártók oldaláról:
Tehát az új autók nagy részét cégek, vállalkozások veszik.
Ők elég sokat mennek velük, amikor még fiatalok az autók - nem is igen romlanak el még így sem.
Ráadásul pár év után túladnak az autókon, mielőtt még költséges szerelésekbe kéne borítaniuk a pénzt már a garin túl.
Tehát ők, mint a legfontosabb vásárlók elégedettek; pipa.
A magánvásárlókkal picit több a baj van; kevesebben is vannak, ráadásul válogatósak, miattuk kell mindenféle karosszériaverzióval motorral, hajtáslánccal, no meg felszereltséggel tervezni, fejleszteni, tesztelni és kínálni az autókat.
Ráadásul rétegmodelleket is forgalmazni kell miattuk, amiken alig van haszon, de kell a márkaarculathoz.
Viszont a magánvásárlók rendre sokkal kevesebbet használják, pláne gyilkolják a szívük csücske újonnan vett autójukat, úgyhogy az ő esetükben még 10 év után sem várható, hogy baj lesz a kocsival. (Nekem sem volt gyakorlatilag semmi a "szarolasz", akarom mondani brazil eredetű török Albeával 17 év alatt.)
Aki viszont magánvásárló létére sokat megy, az - a cégesekhez hasonlóan - még rendre a bajok előtt túlad a jószágán, s vesz ideális esetben megint egy újat - mindenki legnagyobb elégedettségére.
Tehát amikor statisztikailag problémásak kezdenek lenni az autók, azok már a második, sokadik tulajoknál szoktak kijönni 5 (garin túl), 10, 10+ év után.
S ők - a pórul jártak, a végeláthatatlan költségekbe fulladók, a márkákat, a gyártó anyaországokat, netán kontinenseket gyalázók, megutálók (sajnos) ritkán vesznek új autót.
Ennek a halmaznak a véleménye a gyárak számára gyakorlatilag nem számít.
Valamennyire persze nyilván tényező, mert vannak ismerősök, rokonok, akik befolyásolják az autószalonba betérőket.
Esetlegesen.
Pedig tán nincs olyan autógyár, amelyiknek ne lett volna botrányos konstrukciója, korszaka, mi több botránya - ha más nem, pl. az autósportban.
A Toyotának volt ugye kiderült csalása a rally VB-n 1995-ben, ki is zárták őket a a következő versenyidényből:
Images tagged "volkswagen diesel". Make your own images with our Meme Generator or Animated GIF Maker.
imgflip.com
Szóval az autókonszerneket kizárólag az új autókat vásárlók érdeklik, s magasról tesznek a használt autókat vásárlókra, a megkotlott járgányokat az olajsaras műhelyekben dolgozó, vérző ujjú, káromkodó szerelőkre.
...ja, s lehetőleg senki ne emlékeztesse őket arra a - valami hülye kommersz típus - nosztalgiamániájával , hogy évekkel, évtizedekkel korábban milyen gatyikat sóztak a népekre azokhoz képest, akik akkoribanvoltak igényesek jót gyártani...
akkor meg pláne semmi okunk lekicsinyelni őket. tudom fiat (nekem az 1. autom egy bravo volt használtan vettem majd 25 éves koráig hajtottam olyanyira megvoltam vele elégedve hogy amikor megvetem a TT t se adtam el hanem használtam.) meg lancia meg alfa meg iveco és nem csak ferrari meg maserati pagani meg lamborghini no de azért az utobbiak sok mindent elárúlnak az előbbiek meg stabilan tartják a helyüket nem a bmw a konkurencia hanem a suzuki meg a huday chervrolett peugeott és hasonlók.
Nekem az örök szerelem mindig az olasz autók voltak.
Sajnos csak a polc alja jutott, csak a konstrukció; Nagypókok, meg a kihelyezett gyártás: Albea,
Persze volt szerencsém más olasz autókhoz is alkalmilag; mindegyik tetszett.
De az olaszok lettek hozzám hűtlenek, s így én is megcsaltam őket.
Na azért ez túlzás, sok mindent elismerek abból amit mondtok mert tényleg igaz. Vannak is bizonyos értelemben jó gépeik. De dolgozom is párral. Számomra az olasz mindig is a 0.75-osemez 0.5-ossel való helyettesítés és az alu öntvény muanyagra való cserelese volt a tulkomplikalt tervezessel.
Sajnálom, de maradjanak szerintem a pastanal.
Gyártanak sok mindent tényleg, de csak nem mindegy a hét melyik napján...
akkor meg pláne semmi okunk lekicsinyelni őket. tudom fiat (nekem az 1. autom egy bravo volt használtan vettem majd 25 éves koráig hajtottam olyanyira megvoltam vele elégedve hogy amikor megvetem a TT t se adtam el hanem használtam.) meg lancia meg alfa meg iveco és nem csak ferrari meg maserati pagani meg lamborghini no de azért az utobbiak sok mindent elárúlnak az előbbiek meg stabilan tartják a helyüket nem a bmw a konkurencia hanem a suzuki meg a huday chervrolett peugeott és hasonlók.
Jó de azok mind xarok, hundaj vagy mi neve meg Peugeot, Chevrolet... Van is belőlük itthon. Ezekkel mi nem tud versenyezni? Suzukibol a régi swiftet elismerés, a többit meg nem ismerem.
Egyszer volt Alfam is, soha többé nem lesz, de BMW se kell már, ahhoz már túl régiek amiket elfogadnek.