Új piacok nyílhatnak meg a 4iG és a Huawei együttműködésével

Közös felhőszolgáltatás és mesterséges intelligenciát kutató innovációs központok létrehozásáról kötött előzetes megállapodást a két vállalat.

 
Szerintem ebbol qrva nagy cirkusz lesz, ha megvalosul - akar ki is tilthatjak a 4iG-t minden NATOs szallitasbol es rendszerbol:

Hát a 4iG egyik tulajdonosa a Rheinmettal...
Csinálnak civil bizniszt közösen.
Ahogy a VW, Mercedes és az Airbus is.

Az Airbus gyárt Németországban, Kínában és az USA-ban is.
Az Airbust kizárták a NATO szállításból??
 
Hát a 4iG egyik tulajdonosa a Rheinmettal...
Csinálnak civil bizniszt közösen.
Ahogy a VW, Mercedes és az Airbus is.

Az Airbus gyárt Németországban, Kínában és az USA-ban is.
Az Airbust kizárták a NATO szállításból??

Na igen, csak amit szabad Jupiternek...
 
Hát a 4iG egyik tulajdonosa a Rheinmettal...
Csinálnak civil bizniszt közösen.
Ahogy a VW, Mercedes és az Airbus is.
A Huawei es az RM csinalt kozosen businesst?


Az Airbus gyárt Németországban, Kínában és az USA-ban is.
Az Airbust kizárták a NATO szállításból??

A VW, Mercedes és az Airbus is kozos Huawei leannyal gyartat?

Szerintem nem erted, mi a problema...
 
  • Tetszik
Reactions: Blitz97 and Catles
  • Tetszik
Reactions: Catles
Megint össze vissza beszélsz. Ezt is jól megszakèrtetted. Köszönjük!
Szoval megint felreertettel valamit, beleszoltal nagy hangon, majd rajottel, hogy irrelevans hulyeseget sikerult felhoznod, de nincs benned annyi, hogy elismerd. (Es ez a joindulatu verzio - rosszabb esetben meg mindig fogalmad sincs, mirol irtam. :D) Koszonjuk az ertekes hozzajarulast. :cool:
 
Megint össze vissza beszélsz. Ezt is jól megszakèrtetted. Köszönjük!
Bár @perceptron stílusa nem túl kifinomult, de abban igaza van hogy bár az összes nyugati cég összetöri magát a kínai piacért és/vagy kínai partnerségért, a Huawei annyiban nem sztenderd hogy sok helyen nemzetbiztonsági kockázatnak tartják a kínai katonasággal/ állampárttal való (vélt vagy valós) összefonódása miatt.
 
Szoval megint felreertettel valamit, beleszoltal nagy hangon, majd rajottel, hogy irrelevans hulyeseget sikerult felhoznod, de nincs benned annyi, hogy elismerd. (Es ez a joindulatu verzio - rosszabb esetben meg mindig fogalmad sincs, mirol irtam. :D) Koszonjuk az ertekes hozzajarulast. :cool:
Bazdmeg te vagy az aki magad is elismerted egy db hsz után voltál képes megszakèrted egy hírt.. Jól meg is mutatja mennyire kompetens is a véleményedet a dologról lásd magyar ipar topicban.
Itt meg a 4iG Huawei együttműködés kapcsán aminek a részleteit nem ismerjük te már megszakèrted ezt is csípőből es az Airbus meg Boeing honnan rendeli a gépet állítod párhuzamba.
Kicsit visszavehetnél az arcodból mindenhez is értő Kamm kolega.
 
Bár @perceptron stílusa nem túl kifinomult, de abban igaza van hogy bár az összes nyugati cég összetöri magát a kínai piacért és/vagy kínai partnerségért, a Huawei annyiban nem sztenderd hogy sok helyen nemzetbiztonsági kockázatnak tartják a kínai katonasággal/ állampárttal való (vélt vagy valós) összefonódása miatt.
Nem is ezt vitatom. Bár megjegyzem nem tudjuk a részleteket, hogy az együttműködés mire terjed ki.
Egyébként meg a 4iG-nek milyen NATO érdekeltségi vannak amire a megállapodás veszélyt jelenthet? Én nem.tudok ilyenről.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Catles
Nem is ezt vitatom. Bár megjegyzem nem tudjuk a részleteket, hogy az együttműködés mire terjed ki.
Egyébként meg a 4iG-nek milyen NATO érdekeltségi vannak amire a megállapodás veszélyt jelenthet? Én nem.tudok ilyenről.
 
Nem is ezt vitatom. Bár megjegyzem nem tudjuk a részleteket, hogy az együttműködés mire terjed ki.
Egyébként meg a 4iG-nek milyen NATO érdekeltségi vannak amire a megállapodás veszélyt jelenthet? Én nem.tudok ilyenről.
A Huawei kizáró ok bármilyen nyugati védelmi projektben
 
Nem gondolom, hogy a partnerek megkerdezese nelkul ugrottak bele az együttműködésbe. Ez meg egyébként is max esetleges eszköz Legyen harckocsi vagy IFV informatikai rendszerét érinti, ami leegyszerűsitve egy rádió, és mint olyan moduláris, vagyis ha külföldi vevő lenne ilyen termékre simán kérhető nélküle mondjuk a saját informatikai rendszerével szerelve, és máris megszűnt a probléma.
A Huawei kizáró ok bármilyen nyugati védelmi projektben
Ez világos, szerintem ők is pontosan tudjak. És őszintén, mi az a védelmi projekt amibe egy Huawei nélküli hirtelen grundolt 4iG-nek valaha is esélye lett volna? Nyugat a saját jolbejáratott partnereivel dolgoztat a jövőben is. A 4iG eleve kelet felé kacsint, nyugatra aligha van esélyük betörni. Így meg lett egy potens partnerük.
Szerintem pontosan mérlegelték mit veszítenek és mit nyerhetnek ezzel.
 
Ez most mien különbözik a magyar fejlesztéstől???




A kínai Huawei készülékeivel építenék ki a Deutsche Bahn digitális infrastruktúrája gerincét képező IP-hálózatot – írja a Reuters. A német vasúttársaság tavaly decemberben 64 millió eurós megrendelést adott a kiépítéshez szükséges berendezések szállítására.

A megrendelést alig két hónappal azt követően adta le a DB, hogy egy kibertámadás miatt több órára leállt a teljes vasúti forgalom Észak-Németországban. Akkor arról volt szó: olyan kifinomult volt a támadás, hogy állami irányítási akciót lehetett sejteni, de hogy melyik országról volt szó, arról konkrétumokkal nem szolgáltak.

Miközben az orosz cégekkel szembefordulnak a nyugatiak, komoly aggodalomra ad okoz az, hogy a Huawei-nek szoros kapcsolatai vannak a kínai állami szervekkel. Sokszor elhangzott a vád, hogy a cég berendezései hozzáférést biztosíthatnak a kínai hírszerzésnek, vagy akár szabotőröknek kulcsfontosságú infrastrukturális objektumokhoz, bár erre semmilyen nyilvánosan elérhető bizonyíték nincs.

A biztonsági aggályokkal kapcsolatban a DB szóvivője azt mondta a Reutersnek, hogy a megrendelés megfelel a jelenleg érvényes szabályoknak. A mostani német IT-biztonsági szabályok szerint az állami hálózati üzemeltetőkkel ellentétben a vasúttársaságnak nem kell az adatátviteli hálózati elemeket ellenőriztetnie a német kiberbiztonsági hivatallal. Az informatika rendszer berendezéseinek a kiválasztása a kivitelező vállalkozó, a Deutsche Telekom Business Solutions, a Deutsche Telekom leányvállalatának a feladata - mondta.

Jelenleg egyetlen európai országban sincs olyan jogszabály, amely tiltaná a Huawei technológiájának használatát a magánvállalati hálózatokban. Svédország és Nagy-Britannia viszont törvényben zárta ki a Huawei technológiáját az 5G távközlési hálózatokból. Számos országban pedig ajánlást fogalmaztak meg a Huawei eszközei használatának a mellőzésére.




A német 5G hálózatfejlesztésből sem zárták ki a Huaweit
Van az Uniós propiblabla, az élet meg zajlik.


Az európai uniós figyelmeztetések ellenére kitart a Huawei kínai telekommunikációs vállalat 5G-berendezései mellett Timotheus Höttges, a Deutsche Telekom német távközlési cég vezetője – olvasható a Light Reading telekommunikációs híroldal keddi írásában.

A cégvezető a Német Iparszövetség által szervezett konferencián felszólalva a héten arról beszélt, hogy továbbra is szembeszáll az Európai Unióval, és csak akkor hajlandó eltávolítani a Huawei berendezéseit az 5G-infrastruktúrájából, ha a német kormány betiltja őket.

Azonban a Deutsche Telekom rengeteg berendezést szerzett be a Huaweitől 5G-hálózata kiépítéséhez. A cég legutóbbi éves jelentése szerint 95 százalékos lefedettség mellett 24 ezer helyszínen több mint 80 ezer antennával rendelkezik.

A telepített 5G-berendezések 59 százaléka származik a Huaweitől a Strand Consult dán elemzőcég számításai szerint, és ezt a becslést egyelőre nem cáfolták.

A Huawei-eszközök lecserélése a Barclays kutatása szerint 1,1 milliárd euró lehet, de korábbi jelentések ennél is magasabb összeget jeleztek.

Höttges hangsúlyozta, hogy a Deutsche Telekom nem vásárol aggregációs berendezéseket kínai gyártóktól, és hálózata irányítóközpontjában az Ericsson svéd távközlési vállalat termékeit használja a Huawei helyett, valamint a Mavenir amerikai szoftvercég által kifejlesztett termékeket is teszteli. Álláspontjuk és a német politikai döntéshozók szerint ezek a korlátozások elegendők ahhoz, hogy megvédjék a német távközlési infrastruktúrát a kínai kémkedéstől és szabotázstól.

A cégvezető szerint egy elsietett döntés más iparágakra is visszaüthet, hiszen Kína Németország egyik legnagyobb kereskedelmi partnere, és fontos felvevőpiaca a német autóknak és szerszámgépeknek.