SzBK-nak pl. drónokat is mutogattak Szegeden, ha jól emlékszem.
azért lássuk be: az RM mindenkinek mutogat mindent amiben egy pici eladási esélyt lát.
Ebből nem sok következik. Bár az LUNA drón nem kizárt hogy egyszer nálunk is megjelenik - ez Skylark és a HERMES közötti kategória. Talán szakmailag indokolt lehet ez a méret is...
 
Eddig mintha azért "kaptuk" volna az RM gyárakat, mert rendeltünk valamit amit ott gyártanak...
Rendeltünk mi már elég cuccot az RM-től, ők meg eléggé beégtek nem egy dologgal. Lynx csúszás, befuccsolt HX3 löveg meg Hitron és kitudja mi minden van amiről nem is tudunk. Szóval ők tartoznak nekünk bizonyos értelemben...
Ezt az elsősorban civil autóipari beruházás sztem a kínai autógyár miatt ment Szegedre: a kínaik fognak vásárolni onnan meg a többi német elektromos autógyár, ami már idejött (pl. BMW). Szóval ez nem hadiipari ellentételezés miatt lett iderakva, hanem mert az RM-nek fontos.
 
Meg kellene már végre rendelni a HX3 tgk-kat, mert kap néhány nagyobb megrendelést a RM és lekötik a bécsi gyártósort évekre. Szükség van többszáz db tgk-ra. Nyilvánvaló, hogy HX3 lesz, a RM hazai pályán van nálunk. Teljesen értelmetlen a várakozás. Pénzügyileg sem indokolható, aprópénz a ht fejlesztésekhez képest.
HX bukott a teszteken és jégre került
 
Mondjuk ez meglepő, mert egy sor Nato tagállam rendszeresíti. Annyi a megrendelés, hogy 4000-ről 6000-re növelik a gyártási kapacitást. Nálunk meg megbukott...
Meglehet de ha a civil változatból indul ki az ember akkor a valtomu egy kalap szar az osztomuvel együtt folyamatos meghibásodások hogy a kisebbek ről ne beszéljünk.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
Az ujaknak nagyon nincs jó híre mindenki szidja. A régebbi verziók amilyen jók voltak ár érték arányban megbízhatóságba az új generációval ment minden a levesbe. Főleg az oszkerek meghajtással vannak nagy gondok
Az előző kommentem már nem érvényes, mert fedett mókus pontosított, hogy nem a tgk csak a löveg lett törölve (mondjuk az várható volt). Akkor továbbra is úgy tűnik, hogy a tgk a HX3 lesz.
Érvényesíteni kell a garanciát: nem kell minden szart átvenni, hanem szépen vissza kell küldeni ami hibás. Ezekre a járművekre több év garancia van: ha valami nem jó azonnal érvényesíteni kell a jótállást. Ezért nem értettem korábban sem a sok panaszkodást a Rába tgk-ra: ha folyik az olaj akkor majd megjavítja a gyártó a garanciás járművet. Neki okoz pluszköltséget. Mire letelik a több év garancia addig csak kijavítja az összes hibát.
 
  • Tetszik
Reactions: tomcat1 and bel
Meg kellene már végre rendelni a HX3 tgk-kat, mert kap néhány nagyobb megrendelést a RM és lekötik a bécsi gyártósort évekre. Szükség van többszáz db tgk-ra. Nyilvánvaló, hogy HX3 lesz, a RM hazai pályán van nálunk. Teljesen értelmetlen a várakozás. Pénzügyileg sem indokolható, aprópénz a ht fejlesztésekhez képest.
Én annak ellenére sem gondolom, hogy marad feltétlen a MAN alapplatformnak, hogy elvileg az új technikákhoz a logisztikai járművek MAN-ok lettek.
Lassan aktuális lenne egy teljesen új generál beszállító kiválasztása is. Én azt gondolom, hogy nem is kell már sokat várni ilyenre.
 
Az előző kommentem már nem érvényes, mert fedett mókus pontosított, hogy nem a tgk csak a löveg lett törölve (mondjuk az várható volt). Akkor továbbra is úgy tűnik, hogy a tgk a HX3 lesz.
Érvényesíteni kell a garanciát: nem kell minden szart átvenni, hanem szépen vissza kell küldeni ami hibás. Ezekre a járművekre több év garancia van: ha valami nem jó azonnal érvényesíteni kell a jótállást. Ezért nem értettem korábban sem a sok panaszkodást a Rába tgk-ra: ha folyik az olaj akkor majd megjavítja a gyártó a garanciás járművet. Neki okoz pluszköltséget. Mire letelik a több év garancia addig csak kijavítja az összes hibát.
Konstrukciós hibák vannak hiába javítják ki a konstrukció miatt újra ki fog jönni... Ez békében 1 háborúba meg... A német teknikahoz Man ők jönnek a dd logisztika járnak nagyját a Man fogja vinni. De hogy a hadsereg logisztika mivel fog rendelkezni az kerdojeles. A logiszikanak egy dolog számít olcsó legyen.