Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Ha hagyod akkor elment. Ha beleállsz, akkor meg megvéded a saját iparodat. Kínának hatalmas kereskedelmi többlete van, ezért egy kereskedelmi háborún is többet veszít. Lassan már mindenki rájön, hogy vagy beleáll. vagy nem marad ipara.
Szoktam mondani (a fórumon is már többször kifejtettem), hogy az ember mind fajként, mind nagyobb-kisebb közösségekként, mind egyénként rendre a legfontosabb tendenciákat/saját maga által okozott problémákat későn ismeri fel és vagy nem reagál rá vagy már későn.
Azbeszt, freon, mikroműanyag, műtrágyázás, társadalmi folyamatok, stb., stb.

Amikor kiszervezték a pl. autógyártást Kínába a nyugati cégek, mire gondolt a Költő!?
Hogy soha nem fogják elsajátítani alapértelmezett, alkalmazott, a forrást meghaladó tudásként?
Igen; azt gondolták, hogy a csíkszeműek (idézve munkanemtársam) is olyanok, mint a...a...szóval más népek, hogy nem sajátítanak el semmit, nem haladnak meg semmit, amit kaptak, örökké Mao egyenruhás kici szárgák maradnak.
Pedig ott volt az intő példa; a japánok (soha nem vettem japán autót, és soha nem is volt a célkeresztben, tehát nem lehet elfogultsággal vádolni), akik leiskolázták mind műszakilag, mind gyártástechnológiában az európaiakat - az USA autógyártásáról már nem is beszélve...
Ahogy Antall József mondta: Tetszettek volna nem kiszervezni a termelést... (Vagy valami ilyesmit mondott, a feleségem szerint nem szoktam pontosan idézni;))
 
Vicces a cikk.

Először azzal vádolják Kínát, hogy ‘koszos enegiával’ ( meg ‘alacsony munkaügyi standardokkal
(értsd: ) ‘túltermélnek’ kritikus javakban.

Értsd: az a probléma, hogy Kínában nem elszabadult zöldkretének basszák szét az energiaipart, nem szélbalos (f)osztogatók rabolják le az ipari szereplőket és középosztályt mindenféle BS jogcímen beszedett sarccal és költik leplezetlenül szavazatvásárlásra, ‘szociális juttatásokra’, az ipart az év végi bónuszon túl nem látó és két évente 500 dollárért többért azonnal váltó Excel majmok irányítják, így a hozzájuk képest nagyon is racionálisan működő és gyorsan tanuló kínai ipar röhögve nyomja le a nagy arcon kívül lassan semmit felmutatni nem tudodó fényességes Nyugatot, amit ezért kötelezően úgy kell hívni minden MSM irányított cikkben, hogy overproduction.

Nem b+, egyszerűen annyi történik hogy valódi verseny van amiben a kretén módra működő ipari szereplők és országok el fognak vérezni.

Lásd a probléma: Kína behoz évente 2 milliárd dollár értékű elektromos autót jelenleg Kanadába. A megoldás erre szerintük a védővám, másrészt hogy majd ennek a 2 milliárd dolláros ‘dömping’ kivédésére több milliárd dollárnyi szubvenciót fognak szétlocsolni a nagy helyi autógyárak között adófizetői pénzből.

Ami már most is totàl versenyképtelen, de így majd ugye az lesz, hogy továbbra is baromi drágán fog szubvencionált termékeket előállítani.

Hogy a bánatba akarnak ezek megnyerni egy kereskedelmi háborút Kínával szemben ami
a) egymagában nagyobb piac mint a három együtt
b) nagyobb nyers ipari kapacitással
c) úgy hogy többet költenek védővám nélkül versenyképtelen termék szubvencionálására, mint amibe az a termékcsoport kerülne, ami ellen védeni akarják az ipart?

Hogy lesz ez fenntartható?

A helyi fehér középosztály pedig bután néz maga elé és nem akarja elhinni, hogy ezek tényleg ennyire aljasok és gátlástalanok. Amikor kinyílik a szemük, itt olyan leszámolás lesz előbb-utóbb hogy ahhoz képest a francia forradalom és az azt követő nagy terror egy bársonyos átmenet volt..
Kínában az utóbbi időkben érds 5-8 évben dollar milliárdokat öntöttek a "zöld" iparba államilag ami ezáltal érthető módon túl lett töltve....
Gazdasági háborút ha nincs a cégek mögött erős államaparátus....hatalom (mondjuk közvetve kínai állami kézben is vannak a "független" cégek) akkor nem tudják a piacot hódítani (inkább meghekelni)
Abban igazad van hogy a jelenlegi nyugati vezetés nyakig benne van hogy ideáig elfajultak a dolgok....
Jelenleg a szönyeg alatt (amit egyesek nem igen akarnak látni az ímádatban) egy igen végletekes gazdaság van (kína) van ahol ténylegesen pörög minden, van ahol a pörgést "államilag is támogatva burkoltan" tartják fent...pl elektremos autók...
és van ahol kikozmetikáznak mindent.... (mondjuk nyugaton is igaz kicsit finomabb formában)
Nos várhatóan az unios választások után német-francia ipari nyomásra is a 2035 céldátum finoman fogalmazva igen nagy mértékben fel fog higulni.... a német/francia/olasz autóipar hattyúdala lesz a következő 8-10 év.
 
Nos lehet tippelni hogy ebből mi fog megvalósulni illetve hogyan baszunk el a pénzt további példája lesz. Kb 20-25 éve már hangzatos hogy most aztán (pár éven belül) 160 lesznek a kiemelt fővonalak.....
 
Nos lehet tippelni hogy ebből mi fog megvalósulni illetve hogyan baszunk el a pénzt további példája lesz. Kb 20-25 éve már hangzatos hogy most aztán (pár éven belül) 160 lesznek a kiemelt fővonalak.....
14 éve ott rohad ez a banda a kurmányon, oszt most jut eszükbe?!
 

Hitelt vesz fel a kormány a Kiskunfélegyháza–Szeged vasútvonalszakasz felújítására​


Szokás szerint hazudnak (szabad európa hír) .
Elolvastam a közlönyt. Az EBB-banktól való forrásbevonás lehetőségének vizsgálatáról van szó semmi konkrét hitelről.
 
Akkor szerinted mi a megoldás? Hagyják hogy a kínai dömping tönkretegye az iparukat? Vagy töröljenek el minden környezetvedelmi és a dolgozókat védő szabályt?
Azoktól az emberektől, akik szerint a munkajog egy felesleges dolog, a tömegközlekedést, meg tartsa fenn a köznép, de elvárnák, hogy a köznép megvédje a seggüket, mit vársz?
 
Vicces a cikk.

Először azzal vádolják Kínát, hogy ‘koszos enegiával’ ( meg ‘alacsony munkaügyi standardokkal
(értsd: ) ‘túltermélnek’ kritikus javakban.

Értsd: az a probléma, hogy Kínában nem elszabadult zöldkretének basszák szét az energiaipart, nem szélbalos (f)osztogatók rabolják le az ipari szereplőket és középosztályt mindenféle BS jogcímen beszedett sarccal és költik leplezetlenül szavazatvásárlásra, ‘szociális juttatásokra’, az ipart az év végi bónuszon túl nem látó és két évente 500 dollárért többért azonnal váltó Excel majmok irányítják, így a hozzájuk képest nagyon is racionálisan működő és gyorsan tanuló kínai ipar röhögve nyomja le a nagy arcon kívül lassan semmit felmutatni nem tudodó fényességes Nyugatot, amit ezért kötelezően úgy kell hívni minden MSM irányított cikkben, hogy overproduction.

Nem b+, egyszerűen annyi történik hogy valódi verseny van amiben a kretén módra működő ipari szereplők és országok el fognak vérezni.

Lásd a probléma: Kína behoz évente 2 milliárd dollár értékű elektromos autót jelenleg Kanadába. A megoldás erre szerintük a védővám, másrészt hogy majd ennek a 2 milliárd dolláros ‘dömping’ kivédésére több milliárd dollárnyi szubvenciót fognak szétlocsolni a nagy helyi autógyárak között adófizetői pénzből.

Ami már most is totàl versenyképtelen, de így majd ugye az lesz, hogy továbbra is baromi drágán fog szubvencionált termékeket előállítani.

Hogy a bánatba akarnak ezek megnyerni egy kereskedelmi háborút Kínával szemben ami
a) egymagában nagyobb piac mint a három együtt
b) nagyobb nyers ipari kapacitással
c) úgy hogy többet költenek védővám nélkül versenyképtelen termék szubvencionálására, mint amibe az a termékcsoport kerülne, ami ellen védeni akarják az ipart?

Hogy lesz ez fenntartható?

A helyi fehér középosztály pedig bután néz maga elé és nem akarja elhinni, hogy ezek tényleg ennyire aljasok és gátlástalanok. Amikor kinyílik a szemük, itt olyan leszámolás lesz előbb-utóbb hogy ahhoz képest a francia forradalom és az azt követő nagy terror egy bársonyos átmenet volt..

Belőled rossz katona lenne. Meglátsz egy látszólag erősebb ellenfelet és rögtön eldobod a fegyvert. Holott ha jobban megnéznéd, rájönnél, hogy még csak nem is erősebb.

A nyugati szféra felvásárló piac tekintetében nagyobb, mint a kínai. A tudományos és technológiai fölény is náluk van. Nyersanyag tekintetében is bőven el vannak azért látva, mégha bizonyos ritka anyagok terén Kína jól áll. De az inkább csak erősíti azt, hogy nem szabad függeni Kínától.

Szóval önmagában is életszerűtlen, hogy Kanada feladjon mindent és éhenhaljon magától. Még az értelmetlen harcnak is több értelme lenne ennél. Az sem opció, hogy azt csinálják mint Magyarország, hogy megpróbálják utánozni Kínát és elszegényítik a lakosságot, leépíti a környezetvédelmet, és önként függővé válnak Kínától. Aztán a lakosság elvándorlással reagál erre, az országnak meg hosszú távon vége. Marad az, hogy élni kell a lehetőségekkel. Vámmal megvédeni a saját piacot, saját ipart erősíteni és kész. A helyi fehér középosztály akkor lenne csak pipa, ha nem ezt tennék.

Arról meg nem is beszélve, hogy lehet hogy Kína el lesz majd foglalva a saját súlyos belső gazdasági és társadalmi problémáinak kezelésével.
 
  • Tetszik
Reactions: tonyo
Bezzegirán...
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A KÍNAI MOTORVONAT ÉVEKIG NEM KÖZLEKEDHET AUSZTRIÁBAN... MOST MAGYARORSZÁGRA JÖTT!!​

Ez a kinai csuda tényleg jön?
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A KÍNAI MOTORVONAT ÉVEKIG NEM KÖZLEKEDHET AUSZTRIÁBAN... MOST MAGYARORSZÁGRA JÖTT!!​

Ez a kinai csuda tényleg jön?
Jön, csak nem úgy... Futóparóbázni van itt, hogy be tudjon majd járni menni fog még a Németekhez és a Szlovákokhoz is

 

A Zöld Busz Programot koordináló HUMDA Zrt. pályázatán 20 elektromos autóbuszra nyert 100%-os támogatást a Volánbusz és a Mobiliti Volánbusz Kft. konzorciuma, a beszerzéshez kapcsolódó publikus elektromos autóbusz-töltő infrastruktúra kialakítását pedig 80%-os intenzitással támogatja majd a szervezet. Az autóbuszok és az azok működését biztosító elektromos töltőberendezések hat településen; Balatonfüreden, Hajdúszoboszlón, Keszthelyen, Komáromban, Komlón és Tatán kerülnek majd a személyszállítási közszolgáltatásba. A járművek a tervek szerint már idén év végétől forgalomba állnának.

Balatonfüreden 3, Hajdúszoboszlón 1, Keszthelyen 1, Komáromban 2, Komlón 7, Tatán pedig 6 helyi kivitelű, alacsonypadlós, tisztán elektromos meghajtású autóbusz áll majd forgalomba.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Az amúgy rezzenéstelen arcú, Autobahnon cseperedett német jócsajnak is kerekednek a szemei.

Ja és zöld.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Vicces
Reactions: Kim Philby
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Tapasztalati úton föl merült bennem is ez a költői kérdés:
449450816_3664762450504370_6581022021586052035_n.jpg
 
Az amúgy rezzenéstelen arcú, Autobahnon cseperedett német jócsajnak is kerekednek a szemei.

Ja és zöld.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Hány kilóméteres hatótávot sütött el a 4.1 sec. alatt?

 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
Mivel múltkor felvetették, hogy az autóbuzulás unalmas, itt egy izgalmas tömegközlekedési hír, elbontják a Vitézy kapukat a Deák téren.

(Köztudomású, hogy a project nagyon 21. századi volt, és tökéletesen működött volna a csodagyerek által kiválasztott, soha ilyet nem csinált céggel is, csak ugye utóbb félremenedzselték)

Ezt az alig 6 milló eurós bukót most valahogy sikerült valamennyire visszacsinálni a nemzetközi választottbíróság előtt.

 
  • Tetszik
Reactions: Pogány