Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)



"A 2017 óta eltelt hét évben, amióta a MÁV egyetlen új vonatot vagy mozdonyt sem tudott vásárolni, a környező országok alaposan bevásároltak: Ausztria 369, Lengyelország 533, Csehország 597, Románia 191, Bulgária 77, Szlovákia 87, Szerbia 40, Szlovénia 46 és Horvátország 48 mozdonyt vagy motorvonatot vett."
 


"A 2017 óta eltelt hét évben, amióta a MÁV egyetlen új vonatot vagy mozdonyt sem tudott vásárolni, a környező országok alaposan bevásároltak: Ausztria 369, Lengyelország 533, Csehország 597, Románia 191, Bulgária 77, Szlovákia 87, Szerbia 40, Szlovénia 46 és Horvátország 48 mozdonyt vagy motorvonatot vett."
Ezek tudatosan @úrják szét a vasutat?
 
Miért, hogyan történt? o_O
Lemásolták a nem létező Golfot? :D
Nem gondolkodtok kicsit szűk látókörűen? :P
Esetleg olyanok tájékán is szét lehet nézni, mint a franciák. Esetleg Simca 1100 [1967-től gyártásban]; Renault 16 [1965-ban mutatták be]. Olaszok. Pl.: Autobianchi 112 [1969-től gyártva].


[Amúgy szerintem egy szerves fejlődés volt.]

Hát ha megnézed az N600-ast meg a Minit akkor rá lehet jönni miről van szó Európai forma alatt:
Simca 1100:
F02A60E9-090D-471C-99E5-3C42AC2BA7D9_0.jpg


Autobianchi 112:
images
 
Ezek tudatosan @úrják szét a vasutat?

Igen. Ugyanis akkor olcsóbban ki lehet majd privatizálni a haveroknak.

Nem gondolkodtok kicsit szűk látókörűen? :p
Esetleg olyanok tájékán is szét lehet nézni, mint a franciák. Esetleg Simca 1100 [1967-től gyártásban]; Renault 16 [1965-ban mutatták be]. Olaszok. Pl.: Autobianchi 112 [1969-től gyártva].


[Amúgy szerintem egy szerves fejlődés volt.]


Simca 1100:
F02A60E9-090D-471C-99E5-3C42AC2BA7D9_0.jpg


Autobianchi 112:
images

És milyen igazad van!
Talán azért nem hallottunk mi már ezekről, mert nem mondják el minden nap, hogy ők találták föl a kategóriát és mindenki csak őket másolja stb.... :rolleyes:
Amúgy a Simca 1100 az eléggé hasonlít a Civicre. Biztos merítettek a formából.
 
Igen. Ugyanis akkor olcsóbban ki lehet majd privatizálni a haveroknak.



És milyen igazad van!
Talán azért nem hallottunk mi már ezekről, mert nem mondják el minden nap, hogy ők találták föl a kategóriát és mindenki csak őket másolja stb.... :rolleyes:
Amúgy a Simca 1100 az eléggé hasonlít a Civicre. Biztos merítettek a formából.
Minden korban megvolt és ma is meg van az az általános jelenség, hogy ha bontóban nézted/nézed a kocsikat, amelyeknek már elvoltak távolítva a lámpái, hűtőmaszkja, üvegek, lökhárítók, márka és típusjelzések, akkor egy-egy jellegzetesen karakteres formát, formai megoldást leszámítva - főleg a kommersz kategóriákban - jön a fejvakarás, hogy ez milyen autó is volt...

A fejlesztések akkor sem egy éven belül értek véget, viszont voltak a közönséget szondázó tanulmányautók, netán prototípusok már akkor is, no meg trendek/divatok/közönségvágyak, s persze neves formatervezők, s azok stúdiói, akik az autógyáraknak bedolgoztak, akár házalva is koncepciókkal.

Számos példa van arra, hogy ami nem kellett az egyik márkának, azt eladták másnak, stb.

Nagyon ingoványos terület néha, hogy ki volt az első; aki először elkezdte kidolgozni, kifejleszteni, vagy aki először mutatta be a nyilvánosságnak?
Talán nem pont erre példa, de zavarba ejtő:
Fiat 132:
1200px-Fiat_132_GLS_1600.JPG

5-ös BMW:
SGN5930.jpg

Moszkvics 355:
1689282936_myskillsconnect-com-p-moskvich-355-foto-1.jpg
 


"A 2017 óta eltelt hét évben, amióta a MÁV egyetlen új vonatot vagy mozdonyt sem tudott vásárolni, a környező országok alaposan bevásároltak: Ausztria 369, Lengyelország 533, Csehország 597, Románia 191, Bulgária 77, Szlovákia 87, Szerbia 40, Szlovénia 46 és Horvátország 48 mozdonyt vagy motorvonatot vett."
Közben szerencsére megjött Lázár aláírása így jöhet a GYSEV ic motorvonat

 
Wv bajban, és meg meg is adóztatjak.
Plusz még a kvótát se teljesítik - ejnye bejnye! Pedig olyan szép reálisan kitalálták, hogy venni fogják az elektromos verdákat mint a cukrot.
Én valahogy úgy vagyok vele, hogy se autóra, se telefonra nem költök egy limitnél többet: 1.5M autó, 50e telefon. Ezeket se évente.
 
Én valahogy úgy vagyok vele, hogy se autóra, se telefonra nem költök egy limitnél többet: 1.5M autó, 50e telefon. Ezeket se évente.
Értjük, hogy nem futja, és ez szomorú, sokan vannak így. Viszont nem kell megideologizálni.

Milyen autót vagy telefont kapni ma ezen az értékhatáron belül, ami megbízható a napi használatban?
 
hasznos
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Azért a poszt alatti első hsz-es csávónak én mutatnék elromlott fékes kamionok után maradt személyautókat... Mi a baj a kamionfékkel? Az, hogy ha a személyautón romlik el, az 1 tonna, mondjuk a mai suvok 2-2,5. A kamion 40, ráadásul ez USA fotó, ott még több a megengedett...
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and nyugger
Nem gondolkodtok kicsit szűk látókörűen? :p
Esetleg olyanok tájékán is szét lehet nézni, mint a franciák. Esetleg Simca 1100 [1967-től gyártásban]; Renault 16 [1965-ban mutatták be]. Olaszok. Pl.: Autobianchi 112 [1969-től gyártva].


[Amúgy szerintem egy szerves fejlődés volt.]


Simca 1100:
F02A60E9-090D-471C-99E5-3C42AC2BA7D9_0.jpg


Autobianchi 112:
images
 
  • Tetszik
  • Imádom
Reactions: fip7 and SirHiggins
Értjük, hogy nem futja, és ez szomorú, sokan vannak így. Viszont nem kell megideologizálni.

Milyen autót vagy telefont kapni ma ezen az értékhatáron belül, ami megbízható a napi használatban?
Mondjuk futni futná drágábbra is, csak nem tudnám magamnak megideologizálni, hogy miért is kellene többet kötletni rá.
  • Mazda 3/2006 ( 1.6 automat ) , - 130e km ezelőtt 1.3M volt, most talán már olcsóbb is.
  • Samsung Galaxy A51 - annál se kell ütősebb darab.
Előbb viszem szervízbe őket, minthogy vegyek egy újat. A szerelőknek is meg kell élni és ha valamivel tönkrevágjuk ezt a sárgolyót az a sok felesleges vásárlás. Meg az az elmélet, hogyha nem növekszenek folyamatosan a pénzügyi mutatók akkor mindennek vége.
 
Bocsi, de ebben dolgozom nap mint nap és sajna a türelem lassan kezd elfogyni itt a végeken. Minden vasúttal kapcsolatos bejelentés felb@ssza bennem az ideget, nem a te hozzászólásod dühít, hanem a kialakult helyzet! Az, hogy ezek a dolgok el vannak késve kb 15-20 évvel! Amúgy a Gyeseves beszerzéseket engedik, a Mávos vonalon meg lassan már pályakocsin tologatjuk az utasokat két megálló között. Nagygépes vágányszabályozások, síncserék, rostálások kellenének, és persze pályamunkás, vonalgondozó! 250 vágánykilométeres hálózatra van 7 pályamunkás és 4 vonalgondozó! Kisgépek alig működnek, beszerzés nincs! Gyomírtó vonat helyett mechanikus gyomirtás van elrendelve a vonalakon! Ami gondolom tudjátok mit jelent! Sajnos semmi nem mutat arra, hogy valami változás lesz ezekben a dolgokban! Lehet itt csilli villi vonatokat beszerezni majd a Máv oldalán is, de lassan már csak a gumikerekes BZmot közlekedik, a pálya alkalmatlan!
 
Mondjuk futni futná drágábbra is, csak nem tudnám magamnak megideologizálni, hogy miért is kellene többet kötletni rá.
  • Mazda 3/2006 ( 1.6 automat ) , - 130e km ezelőtt 1.3M volt, most talán már olcsóbb is.
  • Samsung Galaxy A51 - annál se kell ütősebb darab.
Előbb viszem szervízbe őket, minthogy vegyek egy újat. A szerelőknek is meg kell élni és ha valamivel tönkrevágjuk ezt a sárgolyót az a sok felesleges vásárlás. Meg az az elmélet, hogyha nem növekszenek folyamatosan a pénzügyi mutatók akkor mindennek vége.
Hány éve volt annyi? Én azt kérdeztem, hogy TE MOST MIT VENNÉL ANNYIÉRT AMI MEGBÍZHATÓ. De eszerint most szerinted reális venni vállalható állapotú közel 20 éves kocsit, és majd azt foltozgatni? Mennyi lesz az rendelkezésre állása? Mekkora a kockázat, hogy beszopod? Mennyit kell utánajárni, mire találsz eget ami működni fog? 1 db ilyen évjárat, automata van eladó most a használtautón. Valóban olcsóbb, mert már a bele is lóg valószínűleg.
Mennyit fogsz alternatív költségre elkölteni, hogy amíg szerelőnél van tudj autózni? Még egy autót kell ezért fenntartani? Vagy biciklizel? Kell neked egyáltalán autó akkor? Ha már a sárgolyó védelme és a felesleges vásárlások a téma.

Szerinted ez így nem hogy szégyene az országnak, hogy erre futja, de ez nem is gond, hanem tulajdonképpen egy környezetvédő hőstett?

Azt a telefont sem gyártják már. Hol vennél most olyat 50k-ért? Milyen állapotban? Nem időtállónak tervezték ezeket. Most egy belép Samsunk A sorozatú telefon 60k az Alzán. Ezt mondjuk el tudom fogadni, egy kompromisszumosan elég lehet, megy vele a netbank meg a hétköznapokhoz szükséges alap alkalmazások.
 
  • Tetszik
Reactions: alali77 and Redgreg
Bocsi, de ebben dolgozom nap mint nap és sajna a türelem lassan kezd elfogyni itt a végeken. Minden vasúttal kapcsolatos bejelentés felb@ssza bennem az ideget, nem a te hozzászólásod dühít, hanem a kialakult helyzet! Az, hogy ezek a dolgok el vannak késve kb 15-20 évvel! Amúgy a Gyeseves beszerzéseket engedik, a Mávos vonalon meg lassan már pályakocsin tologatjuk az utasokat két megálló között. Nagygépes vágányszabályozások, síncserék, rostálások kellenének, és persze pályamunkás, vonalgondozó! 250 vágánykilométeres hálózatra van 7 pályamunkás és 4 vonalgondozó! Kisgépek alig működnek, beszerzés nincs! Gyomírtó vonat helyett mechanikus gyomirtás van elrendelve a vonalakon! Ami gondolom tudjátok mit jelent! Sajnos semmi nem mutat arra, hogy valami változás lesz ezekben a dolgokban! Lehet itt csilli villi vonatokat beszerezni majd a Máv oldalán is, de lassan már csak a gumikerekes BZmot közlekedik, a pálya alkalmatlan!
Majd mindjárt jönnek páran és számonkèrnek politikai agitàcióért...