Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Mondjuk bizonyitek arra, hogy a vilagon nekik van messze a legtobb tapasztalatuk es kapacitasuk gyorsvasutak epiteseben.
Ez annyit jelent, hogy a társadalmi pontrendszer hazájában, ahol, ha bármi rosszat mondasz, még segédtakarító se lehetsz, tudnak gyorsan mozgó vasúti objektumokat építeni. Csak csendben mondom, ezzel az a baj, hogy ez önmagában még nem jelenti azt, hogy képesek akár csak az EUsnál megengedőbb orosz szabványnak megfelelő vasúti infrastruktúrát, és gördülőállományt gyártani. És amúgy valóban, legjobb tudomásom szerint valahogy kínosan nem tudtak betörni az orosz piacra, pedig ott nem akadály a soros meg a brüsszel. Az eus folyamatos lebőgésüket meg végkép nem kellene ecsetelni.
 
Nem tudom mi a helyzet a szlovénoknál, de szegény Citadella IC-t én pontosan még sosem láttam érkezni :D Múltkor is, mikor Egerszegről mentem volna Veszprémbe, olyan 20 perc késéssel vette át a MÁV a vonatot - még egész istenes ebben a vonatkozásban -, ami Veszprémig úgy fél órára nőtt. De emlékszem olyan 10 évvel ezelőtt volt az, hogy 4 óra késéssel jött volna és inkább busszal mentem helyette Pestre. Mondjuk legalább a kocsik amiket küldenek azok egész tiszták, igaz kb a fecskéknek feleltethetőek meg
 
"Bár a Talgo legtöbb szabadalma már lejárt, a vonatgyártót továbbra is a nyomtáv változtatását lehetővé tevő technológia éllovasának tartják. Ugyanakkor a Financial Times kérdésére a Ganz-Mavag cáfolta, hogy a felvásárlási ajánlat hátterében a nyomtávváltó technológia állna, különösen, hogy más cégek is rendelkeznek hasonló technológiával."

Szerintem simán lemásolható.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ja, hogy akkor ez lett volna az a marha nagy hadititok, amelynek orosz kézre kerüléséről paráztak?
Elárulom, hogy a vörös hadsereg a 2 vh-ra készülve már rendelkezett hasonló technológiával, igaz, nem menet közbeni átállással, hanem lassú sebességgel történt, de akkor is megcsinálták.
 
Ja, hogy akkor ez lett volna az a marha nagy hadititok, amelynek orosz kézre kerüléséről paráztak?
Elárulom, hogy a vörös hadsereg a 2 vh-ra készülve már rendelkezett hasonló technológiával, igaz, nem menet közbeni átállással, hanem lassú sebességgel történt, de akkor is megcsinálták.
Az meg a másik része, hogy ilyen talgo vonatok járnak Oroszországba :oops:
 
"Bár a Talgo legtöbb szabadalma már lejárt, a vonatgyártót továbbra is a nyomtáv változtatását lehetővé tevő technológia éllovasának tartják. Ugyanakkor a Financial Times kérdésére a Ganz-Mavag cáfolta, hogy a felvásárlási ajánlat hátterében a nyomtávváltó technológia állna, különösen, hogy más cégek is rendelkeznek hasonló technológiával."

Szerintem simán lemásolható.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Tessek beperelni Brusszelben a ciganykepu komcsikat. Lassuk, mukodik-e az EUs szabad piac avagy az is ment a levesbe politikai alapon...?
 
Mert titkositjak, miert vetozzak meg. Logikusan nem olyasmi, ami megallna publikusan.
Meg mert undorito az osszes olasz-spanyol-francia-portugal komcsi mar alapbol. Valahogy a komcsik kozott is nekem a legvisszataszitobbak ezek a mediterran komcsik. :D
De miért lett volna nekünk jó, egy olyan céget megvenni, ami nagyjából annyira versenyképes, mint trójai faló a versenypályán?
 
WTF/he? o_O
Több mozdonyuk is van.
PS: egy barban ulok, egy német-hawaii (!) hölggyel, holnap folytatjuk. ;)

Talgo Travca​

1db proto létezik belőle meg ennek van egy upgradje a talgo 230-ho, de az is olyan jól sikerült, hogy a Dán vasút azt nem kérte és inkább vetcronokat vett helyettük... a DB bepróbálkozik velük majd kiderül, hogy milyen eredménnyel...
Talg9202JPVL2.jpg
 
Amik szép lassan majd ahogy megérkeznek apránként átkerülnek a kör ic be és janink verheti a mellétt.....
Van mozdonya. Ez elég.
Maradjunk annyiban hogy piaci alapon normális mozdonya nincs a talgonak
Kettő kurvára megérte a siemensel felrugni a patkót....
Azóta itt lenne a 115 db vectron és a 275 db ic kocsi a vezérlőkkel éves szinten közel 200-220 db szilli zabálását sproroltad volna meg....igen annyival kedvezőbb az üzemeltetési költsége.. vajon miért állnak sorban érte a vasúti társaságok? Ja mert szar..... :D
Inkább arról volt szó hogy üres lett a kassza és inkább nagy pofával elzarvatuk őket ahelyett hogy átütemeztük volna a szállítási határidőket......
Egyébként minden cégnél legyen az vasúti....katonai....polgári....
Jóformán felsültünk.....hanta boynak meg megbizhatatlan partnernek tekintenek ránk....