Mondjuk bizonyitek arra, hogy a vilagon nekik van messze a legtobb tapasztalatuk es kapacitasuk gyorsvasutak epiteseben.Értem, ami mire bizonyíték? Eddig még egy mozdonyt nem sikerült az európai szabványoknak megfelelően összekendácsolniuk.
Mondjuk bizonyitek arra, hogy a vilagon nekik van messze a legtobb tapasztalatuk es kapacitasuk gyorsvasutak epiteseben.Értem, ami mire bizonyíték? Eddig még egy mozdonyt nem sikerült az európai szabványoknak megfelelően összekendácsolniuk.
Ez annyit jelent, hogy a társadalmi pontrendszer hazájában, ahol, ha bármi rosszat mondasz, még segédtakarító se lehetsz, tudnak gyorsan mozgó vasúti objektumokat építeni. Csak csendben mondom, ezzel az a baj, hogy ez önmagában még nem jelenti azt, hogy képesek akár csak az EUsnál megengedőbb orosz szabványnak megfelelő vasúti infrastruktúrát, és gördülőállományt gyártani. És amúgy valóban, legjobb tudomásom szerint valahogy kínosan nem tudtak betörni az orosz piacra, pedig ott nem akadály a soros meg a brüsszel. Az eus folyamatos lebőgésüket meg végkép nem kellene ecsetelni.Mondjuk bizonyitek arra, hogy a vilagon nekik van messze a legtobb tapasztalatuk es kapacitasuk gyorsvasutak epiteseben.
A RailCargo akkus villany mozdonyaival mi a helyzet?Értem, ami mire bizonyíték? Eddig még egy mozdonyt nem sikerült az európai szabványoknak megfelelően összekendácsolniuk.
A bölény az Miskolc és Fradi között visz tehervonatokat arra a vonalra kapott engedély már lassan 1 éve azóta ott tevékenykedik a kisebbről nem tudok semmit.A RailCargo akkus villany mozdonyaival mi a helyzet?

Nem tudom mi a helyzet a szlovénoknál, de szegény Citadella IC-t én pontosan még sosem láttam érkezni
Múltkor is, mikor Egerszegről mentem volna Veszprémbe, olyan 20 perc késéssel vette át a MÁV a vonatot - még egész istenes ebben a vonatkozásban -, ami Veszprémig úgy fél órára nőtt. De emlékszem olyan 10 évvel ezelőtt volt az, hogy 4 óra késéssel jött volna és inkább busszal mentem helyette Pestre. Mondjuk legalább a kocsik amiket küldenek azok egész tiszták, igaz kb a fecskéknek feleltethetőek megJa, hogy akkor ez lett volna az a marha nagy hadititok, amelynek orosz kézre kerüléséről paráztak?"Bár a Talgo legtöbb szabadalma már lejárt, a vonatgyártót továbbra is a nyomtáv változtatását lehetővé tevő technológia éllovasának tartják. Ugyanakkor a Financial Times kérdésére a Ganz-Mavag cáfolta, hogy a felvásárlási ajánlat hátterében a nyomtávváltó technológia állna, különösen, hogy más cégek is rendelkeznek hasonló technológiával."
Szerintem simán lemásolható.
![]()
Talgo-ügy: az ukránok miatt vétózták meg az évszázad magyar üzletét - Világgazdaság
A Világgazdaság megbízható, naprakész, objektív információforrás, az üzleti élet befolyásos, mértékadó lapja.www.vg.hu
Az meg a másik része, hogy ilyen talgo vonatok járnak OroszországbaJa, hogy akkor ez lett volna az a marha nagy hadititok, amelynek orosz kézre kerüléséről paráztak?
Elárulom, hogy a vörös hadsereg a 2 vh-ra készülve már rendelkezett hasonló technológiával, igaz, nem menet közbeni átállással, hanem lassú sebességgel történt, de akkor is megcsinálták.

És nem kínai :O ne bassz, meg simensek, meg saját gyártások :O pedig Kína a legfelkészültebb ország vasútban...Az meg a másik része, hogy ilyen talgo vonatok járnak Oroszországba![]()
Tessek beperelni Brusszelben a ciganykepu komcsikat. Lassuk, mukodik-e az EUs szabad piac avagy az is ment a levesbe politikai alapon...?"Bár a Talgo legtöbb szabadalma már lejárt, a vonatgyártót továbbra is a nyomtáv változtatását lehetővé tevő technológia éllovasának tartják. Ugyanakkor a Financial Times kérdésére a Ganz-Mavag cáfolta, hogy a felvásárlási ajánlat hátterében a nyomtávváltó technológia állna, különösen, hogy más cégek is rendelkeznek hasonló technológiával."
Szerintem simán lemásolható.
![]()
Talgo-ügy: az ukránok miatt vétózták meg az évszázad magyar üzletét - Világgazdaság
A Világgazdaság megbízható, naprakész, objektív információforrás, az üzleti élet befolyásos, mértékadó lapja.www.vg.hu
Most miért is?Tessek beperelni Brusszelben a ciganykepu komcsikat. Lassuk, mukodik-e az EUs szabad piac avagy az is ment a levesbe politikai alapon...?
Mert titkositjak, miert vetozzak meg. Logikusan nem olyasmi, ami megallna publikusan.Most miért is?

De miért lett volna nekünk jó, egy olyan céget megvenni, ami nagyjából annyira versenyképes, mint trójai faló a versenypályán?Mert titkositjak, miert vetozzak meg. Logikusan nem olyasmi, ami megallna publikusan.
Meg mert undorito az osszes olasz-spanyol-francia-portugal komcsi mar alapbol. Valahogy a komcsik kozott is nekem a legvisszataszitobbak ezek a mediterran komcsik.![]()
Hat talán mert mondjuk tobbszaz mozdonyra lenne szüksége az országnak, tegnapra, és jó lenne, ha az áruk nagyrészt visszajonne profitkent? Csak így hirtelen...De miért lett volna nekünk jó, egy olyan céget megvenni, ami nagyjából annyira versenyképes, mint trójai faló a versenypályán?
Csak a Talgonak nincs nagyon normális mozdonyaHat talán mert mondjuk tobbszaz mozdonyra lenne szüksége az országnak, tegnapra, és jó lenne, ha az áruk nagyrészt visszajonne profitkent? Csak így hirtelen...
Van mozdonya. Ez elég.Csak a Talgonak nincs nagyon normális mozdonya
Nincs van kb 1 db protojuk amit senki se vett meg...Van mozdonya. Ez elég.
WTF/he?Nincs van kb 1 db protojuk amit senki se vett meg...


WTF/he?
Több mozdonyuk is van.
PS: egy barban ulok, egy német-hawaii (!) hölggyel, holnap folytatjuk.![]()
Amik szép lassan majd ahogy megérkeznek apránként átkerülnek a kör ic be és janink verheti a mellétt.....Közben szerencsére megjött Lázár aláírása így jöhet a GYSEV ic motorvonat
Maradjunk annyiban hogy piaci alapon normális mozdonya nincs a talgonakVan mozdonya. Ez elég.

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..