Mindeközben:
Mindeközben:
Az a kerület már úgyis elveszett.Nem mese...
Bécsben, a Favoritenstrasse 185 alatt egy 110 db 1-4 szobàs klimatizált lakàssal uj épitésű házba, amit még januárban ingatlanügynökök èkes szavakkal hirdettek, migránsokat telepitenek.A szabad piacon a magas bérleti dij miatt nem tudták a lakāsokat kiadni, de most az egeszet kibèrelte a Diakonie ( a katolikus Caritas protestáns megfelelője) hogy ott migrànsokat helyezzenek el. Az ingatlanpiacon a magas bérleti dijak miatt nem volt èrdeklődés, de Diakonie hajlandó jóval a piac felett fizetni, mert a migránsok ellátásának költségeit az állam fedezi.
Németországban is több hasonló eset ismert, ahol az állam minden árat megfizet, csak tudja a migránsokat valahogy elhelyezni.
(exxpress.at, krone.at)
www.electrive.net
Ez a Balázs egy naiv ember, nem szabadna politikával foglalkoznia az ilyennek. Szerintem.
Légzsák nélkül, természetesen!A német után a francia autóipar is tömeges elbocsajtasokba kezd.
Még a végén a Lada marad az egyetlen európai autómárka...

Kíváncsi vagyok, mikor fogja a plebs kapizsgálni, mi történt. Egyszerre lett hülye az összes vállalat vezetése vagy vmi más történik,A német után a francia autóipar is tömeges elbocsajtasokba kezd.
Még a végén a Lada marad az egyetlen európai autómárka...
Szerintem vannak a hasznos hülyék tömegei ott, és azok akik korruptak.Kíváncsi vagyok, mikor fogja a plebs kapizsgálni, mi történt. Egyszerre lett hülye az összes vállalat vezetése vagy vmi más történik,
Esetleg az Unió hozott olyan szabályokat, amik ide vezettek.
Csak az kérdés miért, Szándékosan, más érdekek miatt, vagy alkalmatlanok, Ez nem a helyzet, hanem a jövő miatt érdekes.
Sajnos kacsa. Mármint az NIO cáfolta.Kínai érdeklődő a brüsszeli Audi gyár ért.
Jelképes, pont Brüsszelben.
![]()
„Nio hat das Geld nicht, um Brüsseler Audi-Werk zu übernehmen“
Der chinesische Elektroautohersteller Nio dementiert Pläne zur Übernahme des Audi-Werks Forest. Oder ist das nur Taktik? Wie auch immer, der Hoffnungsschimmer bleibt: Der belgische Autoimporteur D'Ieteren scheint Interesse zu haben.www.grenzecho.net
Hát a tapasztalat itt Kínából első kézből, hogy ez a menet elment. Tele van kínai elektromos autóval Kína. A helyi nyugati gyárak csak drágábban tudják kinézetre, felszereltségre ugyanazt, akksiban xarabbat, árban drágábbat. Szoftveresen nem tudom, de mivel az európai gyárak le vannak maradva nagy előny nem lehet.A mercit is nyesik, 500000 autót hívhatnak vissza Kínában.
![]()
Mercedes ruft mehr als 500.000 Autos in China zurück – technischer Mangel
China ist der wichtigste Markt für Mercedes, doch das Geschäft läuft nicht gut. Nun muss der Hersteller Hunderttausende Fahrzeuge in der Volksrepublik zurückrufen.www.spiegel.de
"In Frankfurt, they're eating the dogs, they're eating the swansNem ám felzabálják a hattyúkat is a tavakból.....
![]()

)A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..