[BIZTPOL] Nyugat-Európa és Észak-Európa (Európai Unió)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 358
88 905
113

antigonosz

Well-Known Member
2013. június 30.
29 567
71 121
113
Nem mese...
Bécsben, a Favoritenstrasse 185 alatt egy 110 db 1-4 szobàs klimatizált lakàssal uj épitésű házba, amit még januárban ingatlanügynökök èkes szavakkal hirdettek, migránsokat telepitenek.A szabad piacon a magas bérleti dij miatt nem tudták a lakāsokat kiadni, de most az egeszet kibèrelte a Diakonie ( a katolikus Caritas protestáns megfelelője) hogy ott migrànsokat helyezzenek el. Az ingatlanpiacon a magas bérleti dijak miatt nem volt èrdeklődés, de Diakonie hajlandó jóval a piac felett fizetni, mert a migránsok ellátásának költségeit az állam fedezi.
Németországban is több hasonló eset ismert, ahol az állam minden árat megfizet, csak tudja a migránsokat valahogy elhelyezni.
(exxpress.at, krone.at)
Az a kerület már úgyis elveszett.

Közben aWV válsága már globális.
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
16 146
58 253
113

antigonosz

Well-Known Member
2013. június 30.
29 567
71 121
113
A német után a francia autóipar is tömeges elbocsajtasokba kezd.
Még a végén a Lada marad az egyetlen európai autómárka...
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
16 146
58 253
113
A német után a francia autóipar is tömeges elbocsajtasokba kezd.
Még a végén a Lada marad az egyetlen európai autómárka...
Légzsák nélkül, természetesen! :)
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 023
95 549
113
A német után a francia autóipar is tömeges elbocsajtasokba kezd.
Még a végén a Lada marad az egyetlen európai autómárka...
Kíváncsi vagyok, mikor fogja a plebs kapizsgálni, mi történt. Egyszerre lett hülye az összes vállalat vezetése vagy vmi más történik,

Esetleg az Unió hozott olyan szabályokat, amik ide vezettek.
Csak az kérdés miért, Szándékosan, más érdekek miatt, vagy alkalmatlanok, Ez nem a helyzet, hanem a jövő miatt érdekes.
 

antigonosz

Well-Known Member
2013. június 30.
29 567
71 121
113
Kíváncsi vagyok, mikor fogja a plebs kapizsgálni, mi történt. Egyszerre lett hülye az összes vállalat vezetése vagy vmi más történik,

Esetleg az Unió hozott olyan szabályokat, amik ide vezettek.
Csak az kérdés miért, Szándékosan, más érdekek miatt, vagy alkalmatlanok, Ez nem a helyzet, hanem a jövő miatt érdekes.
Szerintem vannak a hasznos hülyék tömegei ott, és azok akik korruptak.
Érdekes ugye hogy az EU vezetőjének Floridaban el a családja...
 

antigonosz

Well-Known Member
2013. június 30.
29 567
71 121
113
Kínai érdeklődő a brüsszeli Audi gyár ért. :D
Jelképes, pont Brüsszelben.

 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 023
95 549
113
Kínai érdeklődő a brüsszeli Audi gyár ért. :D
Jelképes, pont Brüsszelben.

Sajnos kacsa. Mármint az NIO cáfolta.
De jó lenne, ha a kínaiak átvennék, komoly pofon lenne. Igazából a brüsszeli melósok is a kianaiakra várnak.

A mercit is nyesik, 500000 autót hívhatnak vissza Kínában.
Hát a tapasztalat itt Kínából első kézből, hogy ez a menet elment. Tele van kínai elektromos autóval Kína. A helyi nyugati gyárak csak drágábban tudják kinézetre, felszereltségre ugyanazt, akksiban xarabbat, árban drágábbat. Szoftveresen nem tudom, de mivel az európai gyárak le vannak maradva nagy előny nem lehet.

Gyorsan szorolunk vissza. Azt hiszem a nyugati presztízs sem ment meg, főleg az éledő kínai patrotozmus mellett.

Egy szerencse lehet. A nyugati kínai autógyárakban rengeteg kínai dolgozik és sok kínai beszállító kapcsolódik rá. Márpedig egy összeomlás a kínai piacon a kínai államnak sem érdeke. Kábé ebben lehet reménykedni.

A második menet az európai piac lesz. Ha marad a globális piac lenyomnak. Ha nem akkor bejönnek gyárakkal és úgy. De itt még felvehetjük a kesztyűt. Meg igazából itthon nem mindegy ki a tulaj? Kínai vagy német? A lényeg az ország szekerét húzza.

Jah a vicces az, hogy a kínai elektromoson kívül még a Tesla számottevő Kínában a piacon. Persze ez is helyi gyár.