[BIZTPOL] Nyugat-Európa és Észak-Európa (Európai Unió)

Nem mese...
Bécsben, a Favoritenstrasse 185 alatt egy 110 db 1-4 szobàs klimatizált lakàssal uj épitésű házba, amit még januárban ingatlanügynökök èkes szavakkal hirdettek, migránsokat telepitenek.A szabad piacon a magas bérleti dij miatt nem tudták a lakāsokat kiadni, de most az egeszet kibèrelte a Diakonie ( a katolikus Caritas protestáns megfelelője) hogy ott migrànsokat helyezzenek el. Az ingatlanpiacon a magas bérleti dijak miatt nem volt èrdeklődés, de Diakonie hajlandó jóval a piac felett fizetni, mert a migránsok ellátásának költségeit az állam fedezi.
Németországban is több hasonló eset ismert, ahol az állam minden árat megfizet, csak tudja a migránsokat valahogy elhelyezni.
(exxpress.at, krone.at)
Az a kerület már úgyis elveszett.

Közben aWV válsága már globális.
 
A német után a francia autóipar is tömeges elbocsajtasokba kezd.
Még a végén a Lada marad az egyetlen európai autómárka...
Kíváncsi vagyok, mikor fogja a plebs kapizsgálni, mi történt. Egyszerre lett hülye az összes vállalat vezetése vagy vmi más történik,

Esetleg az Unió hozott olyan szabályokat, amik ide vezettek.
Csak az kérdés miért, Szándékosan, más érdekek miatt, vagy alkalmatlanok, Ez nem a helyzet, hanem a jövő miatt érdekes.
 
Kíváncsi vagyok, mikor fogja a plebs kapizsgálni, mi történt. Egyszerre lett hülye az összes vállalat vezetése vagy vmi más történik,

Esetleg az Unió hozott olyan szabályokat, amik ide vezettek.
Csak az kérdés miért, Szándékosan, más érdekek miatt, vagy alkalmatlanok, Ez nem a helyzet, hanem a jövő miatt érdekes.
Szerintem vannak a hasznos hülyék tömegei ott, és azok akik korruptak.
Érdekes ugye hogy az EU vezetőjének Floridaban el a családja...
 
Kínai érdeklődő a brüsszeli Audi gyár ért. :D
Jelképes, pont Brüsszelben.

 
Kínai érdeklődő a brüsszeli Audi gyár ért. :D
Jelképes, pont Brüsszelben.

Sajnos kacsa. Mármint az NIO cáfolta.
De jó lenne, ha a kínaiak átvennék, komoly pofon lenne. Igazából a brüsszeli melósok is a kianaiakra várnak.

A mercit is nyesik, 500000 autót hívhatnak vissza Kínában.
Hát a tapasztalat itt Kínából első kézből, hogy ez a menet elment. Tele van kínai elektromos autóval Kína. A helyi nyugati gyárak csak drágábban tudják kinézetre, felszereltségre ugyanazt, akksiban xarabbat, árban drágábbat. Szoftveresen nem tudom, de mivel az európai gyárak le vannak maradva nagy előny nem lehet.

Gyorsan szorolunk vissza. Azt hiszem a nyugati presztízs sem ment meg, főleg az éledő kínai patrotozmus mellett.

Egy szerencse lehet. A nyugati kínai autógyárakban rengeteg kínai dolgozik és sok kínai beszállító kapcsolódik rá. Márpedig egy összeomlás a kínai piacon a kínai államnak sem érdeke. Kábé ebben lehet reménykedni.

A második menet az európai piac lesz. Ha marad a globális piac lenyomnak. Ha nem akkor bejönnek gyárakkal és úgy. De itt még felvehetjük a kesztyűt. Meg igazából itthon nem mindegy ki a tulaj? Kínai vagy német? A lényeg az ország szekerét húzza.

Jah a vicces az, hogy a kínai elektromoson kívül még a Tesla számottevő Kínában a piacon. Persze ez is helyi gyár.