Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Na eeeeeez! Ez egy kibaszott művészet! Egyszerre lenne merevedésem és sírnék miközben simogatom! :rolleyes:
24 literes motorral :D :D :D

 
  • Tetszik
Reactions: tonyo
Na eeeeeez! Ez egy kibaszott művészet! Egyszerre lenne merevedésem és sírnék miközben simogatom! :rolleyes:
Bevallom, eddig ezt még nem ismertem :o
Kiráz a hideg rendesen :D
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Érdemes elolvasni a fenti totalcaros cikket, elég érdekes.
 
Érdekes. Igaz, hogy az USA-ban csökkentek ezeknek a márkáknak az eladásai, de Európában meg a Jeep-é nőtt és ha megnézzük, az USA-ban eladott Fiatokat, akkor azt látjuk, hogy siralmas. Nem is véletlenül kritizálják Tavarest nyílt levélben az USA értékesítők.
Tulajdonképen a Stellantis európai értékesítésében arányait tekintve a Citroent (13,8%) viszonylag szorosan követi a Jeep (10,6%) növekedett, a többi márkájánál pedig stagnálás, vagy csökkenés látható. Bár nyilván elmarad a Citroen, Peugeot, Opel mögött, így arányaiban többe kerül a fejlesztés és egyéb költség, de akkor mit szóljon ehhez pl. az Alfa? https://www.best-selling-cars.com/e...pe-best-selling-car-manufacturers-and-brands/
Köszi az utolsó linket!
Uhh. Több Hyundai fogy Európában, mint Opel...
Értem én, hogy már nem német autónak számít a tájékozottabbak* szemében, de akkor is.
*Az átlagembert nem érdeklik a vállalati fúziók s nem, hogy egy márka melyik csoportba kerül. Ma már sokan azt sem tudják, hogy milyen motor van a kocsijukban, mennyi lóerővel (Erre konkrét példáim vannak) Nem is kell, hogy érdekelje; legyen jó a termék és kész.
Sokáig azzal sokkoltam a tájékozatlan, de legalább előítéletes azon Corsa tulajdonosokat, akik a Grande Punto műszaki bázisú sorozat tulajdonosai voltak, hogy Fiatjuk van:D
Addig dicsérték agyba-főbe a németet, utána már sokkal kritikusabbak letteko_O
Most néztem a Totalcar Népítélet táblázatokat, az olasz felépítménnyel még elégedettebbek is voltak a tulajok:cool:

Valamelyik nap hívtam fel a figyelmét egy 2022-es Corsa tulaj csajnak, hogy jobb lesz, ha erősen óvatos lesz az olajban futó szíjas Peugeotjával. Teljesen kiakadt, hogy ez Opel, nem francia, stb...

Mellesleg az automata váltóval 2022-ben fél-egy millióval rendre drágábban árulták (valamennyire) összehasonlítható felszereltségekkel a kisautót, mint a kifinomultabb, jóval tágasabb, Golf kategóriás Hyundai i30-at hasonlóan a csak háromhengeres motoros verzióval, automatával.

Kipróbálva mind a kettőt tesztautóként, a Corsa egy vicc volt minden téren a Hunyadihoz képest.
Ez még videókon keresztül is átjön.
Időpontra beállítva a videók a padlógázas gyorsításokra, hogy ne kelljen végigszenvedni őket:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Szóval vastagra volt faragva az árképzéskor az ácsceruza rendesen a Stellantisnál...

S nem mindenki olyan mániás, mint én, hogy végigböngészi, végigjárja, próbálja még azokat az autó típusokat, verziókat is, amiktől előítéletként feláll a szőr a hátán... (Kipróbáltam a CVT-s Sanderót és a Micrát is, pedig na...)
Én meg nem mélyedek bele a laptopokba vásárlás előtt, mert semmit nem konyítok hozzájuk, de nem is 6 millió felett van az áruk.

Visszatérve a már Stellantis márkák utóbbi évtizedeire, ha a menedzsereknek a részvényopciók lehívása helyett egyszer csak árokba lövés lenne a piac ítélete, ritka csúfság lenne a székházaik útjainak környéke.:eek:
 
85 százalékkal csökkent az elektromos autó akkumulátorgyártó értéke
A Northvolt részvényeit akkor érte csapás, amikor az autógyártók az elektromos járművek iránti kereslet hirtelen visszaesésével küzdenek

A mi el@aszott kurmányunk meg hány 100milliárd forintot ölt bele az akkumulátor gyárakba?
Szórták volna ki az ablakon azt a pénzt jobban jártak volna vele.
 
  • Tetszik
Reactions: tarzaan
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Állami támogatások összege tôbb 100 milliárdra rúg.
A 100+ milliárd nyilván nem kevés, de nem is olyan sok, elég csak az iroda vásárlás 600milliardját venni.
Ami sokkal jobban fáj, mert az akkumulátor ipar támogatás egyfajta beruházás, mégha nem is a legjobb, de az irodaház vásárlás nem több mint a haver meg a sógor kimentése a szarból.
 
asszem valamelyikért bármelyikőtök, bármelyik karját oda adnám szó nélkül
Forces_UltraSLR_Rouleur23_Studio_MB_001.jpg
mxw_1440,f_auto
Untitled-design-36.png
Ribble_UltraSL_R_Mustang_2.jpg
 
Ez amolyan lábbal hajtós, hogy nincs rajta pedál?
Találtam Neked valót.
öööö. Hát normálisabb kerékpárhoz nem kapsz pedált, legalábbis nem normális pedált.
Max valami egyszerű taposót, hogy ki tudd próbálni.
De az embernek megvan a saját preferált pedál/stopli/cipő kombója, amit visz egyik bicóról a másikra.
 
  • Vicces
Reactions: Kim Philby
öööö. Hát normálisabb kerékpárhoz nem kapsz pedált, legalábbis nem normális pedált.
Max valami egyszerű taposót, hogy ki tudd próbálni.
De az embernek megvan a saját preferált pedál/stopli/cipő kombója, amit visz egyik bicóról a másikra.
Ne hasbarázzámán. Nem fussa rá, oszt jónapot.

(Tudom, de még ma nem szóltam be Neked.)