Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Más a néplélek - no meg a szocializáció - na;)...

Meg mások az ételek. A sok hormonkezelt állati hústól meg a töménytelen mennyiségű cukortól akkorára híztak, mint egy ház. És nem férnek el egy Fiat 500-ban.
Nem is tudják értelmezni :D
E mellet nagyon széles útjaik vannak mindenhol. EU-ban viszont egy csomó szűk város van. Ott meg könnyebb a dolgod a kicsi fiattal.
Egyszerűen nem értem mit akartak ott a Fiat 500-al :D

(Jó, mondjuk hozzá tenném , hogy a wikin fönn vannak a Fiat 500 eladási számai 2021-ig. 2012-ben 47,000 db-ot adtak el az USA-ban is.... ami 4000 db-al több, mint amennyit Olaszországban eladtak abban az évben!
2018-ra esett le az USA-ban 5000 db környékére az eladás.
Összeurópában a bevezetés óta amúgy nem volt 100,000 alatti eladása a FIAT 500-asnak)
 
Meg mások az ételek. A sok hormonkezelt állati hústól meg a töménytelen mennyiségű cukortól akkorára híztak, mint egy ház. És nem férnek el egy Fiat 500-ban.
Nem is tudják értelmezni :D
E mellet nagyon széles útjaik vannak mindenhol. EU-ban viszont egy csomó szűk város van. Ott meg könnyebb a dolgod a kicsi fiattal.
Egyszerűen nem értem mit akartak ott a Fiat 500-al :D

(Jó, mondjuk hozzá tenném , hogy a wikin fönn vannak a Fiat 500 eladási számai 2021-ig. 2012-ben 47,000 db-ot adtak el az USA-ban is.... ami 4000 db-al több, mint amennyit Olaszországban eladtak abban az évben!
2018-ra esett le az USA-ban 5000 db környékére az eladás.
Összeurópában a bevezetés óta amúgy nem volt 100,000 alatti eladása a FIAT 500-asnak)
Egy időben szerintem a divat vihette az USA-ban az 500-ast.
Csak a divat olyan, mint a gyíkká válás...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and fip7
Egy időben szerintem a divat vihette az USA-ban az 500-ast.
Csak a divat olyan, mint a gyíkká válás...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Pontosan. Aranyos csajszis kocsi volt, és ennek van egy vevő rétege.
Csak aztán pont a JEEP-nél jelentek meg olyan kis mini terepjárók, amik szerintem átvették a helyét.
És ma már a SUV a divat, ezért ott végleg kihalt az 500-as.
Pl. https://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_Renegade
 
Megelőztél.

Én az Audi A7, A8-on csodálkoztam el.


Ostoba a cikkiro. :rolleyes:
Elég lett volna guglizni kissé, pl "Óriási meglepetés a BMW XM, egy nagy X modell garantált siker a tengerentúlon, nem véletlen a helyi gyártás. Ebben az esetben valamit nagyon elszúrt a BMW, az 1385 autó rendkívül gyenge teljesítmény" - talán mert $160 EZER az indulóara, baszki? :rolleyes:
Ehhez még itt sem kell élni, hogy tudjuk, qrva sok, meg itt is (pl egy X7 a FELÉTŐL indul, az X5 meg $60k felett.)
A többi német luxusauto ara is el van teljesen szállva, csak mondjuk egy Benz tovabbra is nagyobb marka, mint egy BMW, ami meg nagyobb, mint az Audi.
Az A7 egy coupe design class, ami sosem volt egy tömegkedvenc a fiatalokon kivul. Ehhezt kepest $75k indul, ami röhejesen drága, mikor 4 év alatt felére esik ez is.
Ugyanígy az A8, ami egy remek luxus sedan lenne - csak ugye $93 ezernél indul, kipimpelve $100-110k, ami bezony már az új S Klasse territory, aminek sokkal nagyobb a renomeja.

A Subaru BRZ annyiban meglepett, hogy a Subaru nem tud nem eladni bármit, eddig úgy volt. Mondjuk én raereztem: amikor a NY Auto Shown beleultem anno a bemutatásakor, egyből azt morogtam, hogy "na még egy ciposdoboz coupe huszeves torpe azsiaiaknak meg spanyoloknak" és elinteztem azzal, hogy biztos van valami réteg, akit én nem ismerek és az ilyen elviselhetetlenul szuk kis szart keresi gyorsulni, amibol meg a Subaru lenyege, az AWD is hianyzik (ti. hátsó kerekes).
Hat, az első gondolatom volt a helyes. :D
Az hagyjan, de az anyaceg (Toyota) ugyanilyenje (GR86) pont ugyanugy nez ki, ugyanaz, csak valamivel olcsobban.
No meg van már ilyenből, ami sokkal ismertebb nevű: a Miata, ráadásul mindkettőnél olcsóbban.

Az Alfat mar korabban kiveseztem, az is nevetségesen túl van árazva.

Egy időben szerintem a divat vihette az USA-ban az 500-ast.
Csak a divat olyan, mint a gyíkká válás...
Pontosan. Aranyos csajszis kocsi volt, és ennek van egy vevő rétege.
Az olajar-megugras környékén ill pénzügyi válság idején lettek divatosak a kiskocsik, kulonosen városokban, ahova egyébként is valók. Cinquecento is ilyen volt, csak ráadásul qrva kicsi. :D
 
Kemény számok:

Megelőztél.

Én az Audi A7, A8-on csodálkoztam el.

Ostoba a cikkiro. :rolleyes:
Elég lett volna guglizni kissé, pl "Óriási meglepetés a BMW XM, egy nagy X modell garantált siker a tengerentúlon, nem véletlen a helyi gyártás. Ebben az esetben valamit nagyon elszúrt a BMW, az 1385 autó rendkívül gyenge teljesítmény" - talán mert $160 EZER az indulóara, baszki? :rolleyes:
Ehhez még itt sem kell élni, hogy tudjuk, qrva sok, meg itt is (pl egy X7 a FELÉTŐL indul, az X5 meg $60k felett.)
A többi német luxusauto ara is el van teljesen szállva, csak mondjuk egy Benz tovabbra is nagyobb marka, mint egy BMW, ami meg nagyobb, mint az Audi.
Az A7 egy coupe design class, ami sosem volt egy tömegkedvenc a fiatalokon kivul. Ehhezt kepest $75k indul, ami röhejesen drága, mikor 4 év alatt felére esik ez is.
Ugyanígy az A8, ami egy remek luxus sedan lenne - csak ugye $93 ezernél indul, kipimpelve $100-110k, ami bezony már az új S Klasse territory, aminek sokkal nagyobb a renomeja.

A Subaru BRZ annyiban meglepett, hogy a Subaru nem tud nem eladni bármit, eddig úgy volt. Mondjuk én raereztem: amikor a NY Auto Shown beleultem anno a bemutatásakor, egyből azt morogtam, hogy "na még egy ciposdoboz coupe huszeves torpe azsiaiaknak meg spanyoloknak" és elinteztem azzal, hogy biztos van valami réteg, akit én nem ismerek és az ilyen elviselhetetlenul szuk kis szart keresi gyorsulni, amibol meg a Subaru lenyege, az AWD is hianyzik (ti. hátsó kerekes).
Hat, az első gondolatom volt a helyes. :D
Az hagyjan, de az anyaceg (Toyota) ugyanilyenje (GR86) pont ugyanugy nez ki, ugyanaz, csak valamivel olcsobban.
No meg van már ilyenből, ami sokkal ismertebb nevű: a Miata, ráadásul mindkettőnél olcsóbban.

Az Alfat mar korabban kiveseztem, az is nevetségesen túl van árazva.



Az olajar-megugras környékén ill pénzügyi válság idején lettek divatosak a kiskocsik, kulonosen városokban, ahova egyébként is valók. Cinquecento is ilyen volt, csak ráadásul qrva kicsi. :D
Abszolút adom @perceptron véleményét és idióta ferdítés az egész. Kiegészíteném pár számmal -igaz csak fejből megy most- ha valaki linket meg pontos számokat akar, később megoldom.
Szóval az USA soha nem volt a német prémium nagy terepe. A cirka 340-350 milliós népességre jutott pár ezertől max 30 ezerig terjedő eladás a BMW, Benz és Audi részéről. Az Audi csúcson nem adott el 7000 darab A8-at az államokban mióta a D3-al elkezdte a típust. A BMW 7-és szériája is csúcson valami 18 ezer eladott darab körül volt jó sok évvel ezelőtt. Ha jól emlékszem a Benz sem csapott nagyon 26-30 ezerrel túl és ez sem mostanában volt, hanem a 2006-2007-es években. Az utolsó négy évben igen hektikus 8500 és 15000 közötti eladásokkal “büszkélkedhettek” míg 2024-ben már csak 6000 alattival.
Megint csak fejből azt mondom, hogy amennyivel bukott a BMW és Benz eladások száma százalékosan annyival kb az Audi is. Egyszerűen az USA-ban ennek a 3 cégnek a prémiumjai nem mozgatják meg az embereket, nincs piacuk ellenben áruk az kurvára, ha újonnan akarja megvenni valaki.
 
Ha már az S-nélkül tartunk, akkor egy kis kéretlen hirdetés… o_O
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A bébikém új gazdáját keresi, ha valaki esetleg magáénak szeretne tudni egy hasonló Priort, de 6.3 AMG szívvel, akkor privátban… a klipphez pedig jó szórakozást.
 
  • Tetszik
Reactions: phaidros
Csak számok kicsit pontosabban.

BMW USA 2023

254 363(113 078 szgk)+22 769(Mini Brand)

Elektromos
i46,0636,457-6.1%17,66617,1812.8%
i5996----5,776----
i75731,081-47%2,4931,83535.9%
iX4,6795,541-15.6%11,16912,027-7.1%
TOTAL BEV 12,31113,079-5.9%37,10531,043

Mercedest+Audit nem volt kedvem kikeresni…
 
Ha már az S-nélkül tartunk, akkor egy kis kéretlen hirdetés… o_O
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A bébikém új gazdáját keresi, ha valaki esetleg magáénak szeretne tudni egy hasonló Priort, de 6.3 AMG szívvel, akkor privátban… a klipphez pedig jó szórakozást.
Ara? Hejjileg? Mitengecc belűle? Élő sertést beszámítasz? Tőkeszelíd sodrottcsíkóé egyazegybe?

(Szép klipp, szép ótó)
 
Ha már az S-nélkül tartunk, akkor egy kis kéretlen hirdetés… o_O
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A bébikém új gazdáját keresi, ha valaki esetleg magáénak szeretne tudni egy hasonló Priort, de 6.3 AMG szívvel, akkor privátban… a klipphez pedig jó szórakozást.
német, fekete...
Ez is valami.
 
Szíja uram! Csakk neket algalmi vétell, ucára néző ablakokka. Asz ara a felinek a duplájálya. Csíko ne, fuksz vaty péz.
Szoszi báttya most épp nincsen itthon fuxa mert elvitte a Kávé , ha tartanád gyövő honapig, vaty decemberig , akkor elmenne a Ármáni az öccsém , kipróbálni , mert ő ott lákátos prüsszeldófban , én nem tutyok mennyi mert most itten vatyok korlátozva, de ha a felinek a netyedíírt adod, akkor küldök vele előleget is.
 
Szoszi báttya most épp nincsen itthon fuxa mert elvitte a Kávé , ha tartanád gyövő honapig, vaty decemberig , akkor elmenne a Ármáni az öccsém , kipróbálni , mert ő ott lákátos prüsszeldófban , én nem tutyok mennyi mert most itten vatyok korlátozva, de ha a felinek a netyedíírt adod, akkor küldök vele előleget is.
halljak meg nem ti szoktatok itt Burgenlandban vasazni reich_und_roll -al, fehér pusztulat pőzsó boxer. -"Hallo Bitte bitte Séf, eisen, und restmüll " kezdetü nyitó mondat... :D:rolleyes:
 
halljak meg nem ti szoktatok itt Burgenlandban vasazni reich_und_roll -al, fehér pusztulat pőzsó boxer. -"Hallo Bitte bitte Séf, eisen, und restmüll " kezdetü nyitó mondat... :D:rolleyes:
Hát herr Fönök, néha olyan érzésem volt már, hogy vasas cigónak nézhettem ki, ámbár kizárólag helyi jelleggel; de jelenleg az építőiparban mozgok és sittezek, de csak macekba számla nélkül túlméretes fuvarral szállítólevél nélkül és Kávé nem láttad jó? De ha van valami jó ércbánya a környéken lehet róla szó, hagyatékok, mindenféle tollak is érdekelhetnek, épületbontás, bádogozás okosban, vagy ha kell valakinek egy igazi tőkeszelíd sodrott csődör kocsi elé és hátasnak szoktatva idős és fiatal kezdő mellé is ajánlom. A sőne frajlájnodnak meg igazi tukánbőr kabátot tudok szerezni kedvező áron. Meine Damen, mein damen, der Stiftkäufer ist da, ich kaufe alle Arten von Stiften, Gänsefedern, Entenfedern, neue und gebrauchte Stifte.