Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

468650534_1141611700758386_1798620011974125934_n.jpg
Hát pletykák szerint nincsenek tőle elragadtatva.... sőt.....
Inkább a forrásokat a hörgőkbe szánták volna ipari generálozás címén... lehet jobban járnánk.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Úgy mellékesen, a főutainkat (pl. 1, 3, 7) mikor akarják már végre rendbe hozni, mert katasztrofális rajtuk autózni? Nem adózunk eleget, hogy azokra költsenek? Felháborító, milyen állapotban vannak. Nem csak az autópályák vannak, a főutakat is használnánk, ha nem lennének ennyire lepusztulva.
 
Te benne vagy a témàban làtom....
Kérdezném.
A HH alatt, a vasùt (is) félkatonai szervezet volt.
Ezt a vonalat teljesen elengedték màr? Nyomokban sincs meg?
A Z26-al kapcsolatban volt-e a vasùttal kapcsolatos fejlesztés?
Pl pörekocsik,ràmpàk,ilyesmik.
Olyan sokat akartak a lelkesedésből lopni, hogy nem sikerült.
Az EU hülye, ez oké, de mikor egy komplett pályaudvar átépítését P+R parkolóval akarja valaki eladni katonai fejlesztésnek az mégsem megy át így hogy rossz a viszony. Mert a közlekedés fejlesztési cégek nem maradhatnak éhesek itthon, muszáj volt túltolni.
 
Nem kell sokat tippelni, hogy kiderüljön, hogy az IC+-ra lett kiírva a tender... és milyen véletlen, hogy pont ma jelentett be a Magyar vagon, hogy lezajlott az integráció amit egy IC+-al illusztráltak...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Nem kell sokat tippelni, hogy kiderüljön, hogy az IC+-ra lett kiírva a tender... és milyen véletlen, hogy pont ma jelentett be a Magyar vagon, hogy lezajlott az integráció amit egy IC+-al illusztráltak...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Másodosztályú termes kocsi 169 db
Étkezőszakaszos 1. osztályú kocsi 16 db
1. osztályú vezérlőkocsi 51 db
Alacsonypadlós többcélú teres kocsi 16 db
Alacsonypadlós nagy kapacitású kerékpárszállító (poggyász) kocsi 17 db
1. osztályú termes kocsi 16 db
 
A cikk az oldalra jellemző lagymatag módon megszakérti azt, amit már itt is pedzegettünk.
Az EU idiotizmusa kinyírja a kisautó kategóriát, pont azt, ami a legkörnyezet barátabb:
 
Másodosztályú termes kocsi 169 db
Étkezőszakaszos 1. osztályú kocsi 16 db
1. osztályú vezérlőkocsi 51 db
Alacsonypadlós többcélú teres kocsi 16 db
Alacsonypadlós nagy kapacitású kerékpárszállító (poggyász) kocsi 17 db
1. osztályú termes kocsi 16 db
Nem akarok pesszímista lenni de ez még nem tender csak előzetes piaci felmérés...
Tény hogy dunakeszin jövőre kapacitások szabadulnak fel...
Lézerünk már a múltkor elszólta magát hogy 2026 tól hamarabb "kiírást" ne várjunk. A konzultáció nem az!
Továbbá a hazai gyártói kapacitás (ne az egyiptomi kocsikból induljunk ki) évi max 50 db magas felszereltségű kocsit tudna kibocsátani úgy hogy akkor a fővizsgákat teljes mértékben szolnok vinné valamint minimum egy külsős vállalkozott muszály lesz bevonni...
Ebből is következően leghamarább ha a jó isten is úgy akarja 2028-29 ben kerülhetnek az első szerelvények a mávhoz...
Egyébként mi a bánatos f...z fogja őket húzni? A pálya állapotokról nem is beszélve?
Addig meg a "selejt" sorol ki kell szedni a használható kocsikat...másképp nem megy.
A disel vontató állományról nem is beszélve.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Én eddig két viztelenitesi tervet csináltam a szakaszra, egy szivargosat és egy szaritobordasat, plussz elkészült a teljes felszereléssel jutás terve évekkel ezelőtt Fehervartol Bobaig. Közben a szakasz már kétszer szétesett a szar magastoltes miatt
Plusz pár évvel ezelőtt egyik nyáron már le volt zárva Veszprém és Ajka közt a pálya tudtommal valamilyen munkálatok miatt, de lehet az csak Herendig szólt. Én csak a sok betoncsövet láttam a 8-asról.