Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)




...na most ezt a legendás kampányszlogenek tükrében inkább nem kommentálnám...:

 



...na most ezt a legendás kampányszlogenek tükrében inkább nem kommentálnám...:


Azért kemény, hogy az autónkénti milliós árcsökkenéseket a használt elektromosoknál lényegében sikernek akarják eladni XD
Miközben ez pont azt jelzi, hogy a kutyának sem kellenek...
(Kicsi személyes példa. Annak idején 1.5 misiért vettem használtan a Toyota Avensisemet, kp-ra. kb. 4 évvel és 60+ezer km-el később 1.5 misiért adtam el :) Nominálisan ugyan ott voltam vele... Csináld meg egy használt villanyrollerrel ugyan ezt XD)

A másik része meg, hogy a magyarok csak 2 millióért akarnak autót venni és hitel nélkül , jahj milyen tragédia...
Hát őszintén szólva én örülök ennek. Végre reálisan akarnak használt autót venni.
A 2 misis kategória átlag embereknek is megfizethető.
Használt autót meg csak a hülye vesz hitelre, vagy az akinek tényleg nagyon kell most azonnal, valamilyen okból.
Szóval én ezt a két hírt örömtelinek gondolom, nem tragédiának.
 
Remélem beteszi a videót:
 
  • Tetszik
Reactions: tarzaan
Mondjuk utaztam arra, tavaly, amikor a kocsi szerelőnél volt, és pont jobb lett. A fő előny a sűrű ütemes menetrend, de halk és komfortos volt az út. A rákosborzasztói sűrű megállók, szintbeli kereszteződések miatt amúgy sem lehetne sokkal gyorsabb. Ahhoz képest ami ott régen ment, jelentős előrelépés. Régen ha lekésted a vonatot így jártál. Most asszem 15 percenként jár.

A Bag-Aszód megállók összevonása a Galga-völgybe csökkenthette volna a pályaívet, és gyorsíthatott volna valamennyit. Bár az még több lecsapolás lenne, de amúgy sem zavar az senkit arrafelé... (Kisbagi mocsaras részre odarakott ipari park???), a gyors pedig amúgy is megáll Aszódon, szóval igaziból mindegy.

Ez alapján mondjuk egy nagy csúsztatás, bár idézik Vitézyt aki épp azt mondta, ami szerintem is a lényeg.

Mármint Gödöllőig. Annál messzebb minek mennék. Az engem érdeklő dolgok rendben vannak, szóval minden jó. Én ha valamit megtanultam az országban, és a fórumon, akkor a lényeg, hogy legyen nekem jó, mert akkor minden jó. A többik így jártak, looserek :P
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

A NAV nem nyomoz a Budapest–Belgrád vasút sínei és a kövek miatt, mert a MÁV azt mondta, minden rendben van​

Hiába tett Hadházy Ákos feljelentést, azt állítva, hogy használt, kopott köveket és az 1980-as években gyártott síneket is használnak a Budapest–Belgrád vasútvonal építésén, a NAV nem indít nyomozást.

https://hvg.hu/gazdasag/20241215_NAV-Budapest-Belgrad-vasut-sinei-kovek-mav-Hadhazy
 
A legszebb VW evör ma a Totalcar-on: Kupét a népnek - VW Corrado, 1992

59529389_aaa93092eac3a24f9260983e62841ce7_wm.jpg
 
Remélem beteszi a videót:

időzítve
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Én eddig két viztelenitesi tervet csináltam a szakaszra, egy szivargosat és egy szaritobordasat, plussz elkészült a teljes felszereléssel jutás terve évekkel ezelőtt Fehervartol Bobaig. Közben a szakasz már kétszer szétesett a szar magastoltes miatt
 
10 százalék – ennyi maradna köztulajdonban azokból a projektcégekből, melyek Lázár János és a MÁV tervei szerint 99 évre megkapnák a pályaudvarok és teljes környezetük ingatlanait.
Ez van egy frissen benyújtott törvényjavaslatban, melyet módosító indítványként vittek a Parlament elé, holnap (kedden) már szavaznak is róla
 
Egy könnyed valcert, vagy keringőt?