Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Rendben van, hogy ne minden a Fővárosban legyen, na de pont oda tenni, ahova akarják... valószínűleg annyi jobb lehetőség lenne.
Hát igen, ez nagyon fura hely. Nem azzal van a baj hogy vidéken lesz (bár akkor minek fizetett az állam milliárdokat a régi remizre készült tervekert, hosszútávú tervezés helló), hanem hogy egy közlekedési múzeum ahová semmi nem jár.
 
  • Tetszik
Reactions: ZeiG and phaidros
Lázár agybaja



Ez a videó sem öregedett túl jól.

Dávidka totális gátlástalanságát jól mutatja, hogy azt Közlekedési Múzeumot kéri számon Lázáron, amit a hozzáértés nélkül készíttetett ‘víziója’ megvalósíthatatlan miatt romboltak porig, hogy aztán semmi ne legyen belőle.

Tény: ha Vitézyvel kapcsolatban az anyukája meghozza a helyes döntést még az embrionális szakban, ma is lenne Közlekedési Múzeum (ami amúgy sokkal jobb volt mint a sok lázálom amit helyette akarnak már harmadik alkalommal).

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ez a videó sem öregedett túl jól.

Dávidka totális gátlástalanságát jól mutatja, hogy azt Közlekedési Múzeumot kéri számon Lázáron, amit a hozzáértés nélkül készíttetett ‘víziója’ megvalósíthatatlan miatt romboltak porig, hogy aztán semmi ne legyen belőle.

Tény: ha Vitézyvel kapcsolatban az anyukája meghozza a helyes döntést még az embrionális szakban, ma is lenne Közlekedési Múzeum (ami amúgy sokkal jobb volt mint a sok lázálom amit helyette akarnak már harmadik alkalommal).

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Klassz, kár hogy ezeket a döntéseket enm ő hozta, ha nem a Liget Projekt.
 
Klassz, kár hogy ezeket a döntéseket enm ő hozta, ha nem a Liget Projekt.

Hja persze, ő ott se volt, nem is őt bízták meg ezzel, nem is ő beszél a videón, nem is az ő amatőr hülyeségeiről derült ki hogy kurvára megvalósíthatatlan és nem lehet levinni a föld alá többszáztonnás kiállítási tárgyaikat amik el sem férnének. Nem lett egy kifűthetlen csődtömeg az általa igazgatott kőbànyai közlekedési múzeum, 20
milliárdért, miután sikeresen leromboltatta az eredetit.

Ezen se ő van:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ez az ember soha, semmit nem rontott el, a Bubi nyereséges, az e-ticket rendszer működik, a Déli Vasúti hídnakról levezető harmadik pályának is van engedélye és nem csak úgy vége lett a hídnak.

Nem-tud-hibázni-a-csodagyerek!
 
Frissítőnek...
 
  • Tetszik
  • Hűha
Reactions: fip7 and BJani
Leszerepelt Kínában is a Tesla, vagy csak az átállás miatt feleződött a forgalma

"A Tesla globális mélyrepülése alól a világ legnagyobb autópiaca sem kivétel. Kínában februárban mindössze 30 688 elektromos autót tudott eladni Elon Musk cége a Kínai Személyautó-gyártók Szövetségének (CPCA) friss összesítése szerint. Ez feleannyi, mint az egy évvel korábbi mennyiség és ugyancsak fele a januárban eladott darabszámnak."

Lehetséges magyarázatok és magyarázkodások a cikkben.

Mindeközben, szintén mai: Nem fogynak a Teslák a skandináv országokban, és ez nagyon érzékeny veszteség
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Leszerepelt Kínában is a Tesla, vagy csak az átállás miatt feleződött a forgalma

"A Tesla globális mélyrepülése alól a világ legnagyobb autópiaca sem kivétel. Kínában februárban mindössze 30 688 elektromos autót tudott eladni Elon Musk cége a Kínai Személyautó-gyártók Szövetségének (CPCA) friss összesítése szerint. Ez feleannyi, mint az egy évvel korábbi mennyiség és ugyancsak fele a januárban eladott darabszámnak."

Lehetséges magyarázatok és magyarázkodások a cikkben.

Mindeközben, szintén mai: Nem fogynak a Teslák a skandináv országokban, és ez nagyon érzékeny veszteség

Mondjuk a kínai piacon minden nem hazai gyártó mélyrepülésben van. Élen a volkswagen konszernnel.
Sajnos ez nem a Tesla egyedi sajátossága. Inkább a kínai iparpolitika hatása.
 
Mondjuk a kínai piacon minden nem hazai gyártó mélyrepülésben van. Élen a volkswagen konszernnel.
Sajnos ez nem a Tesla egyedi sajátossága. Inkább a kínai iparpolitika hatása.
Kína minden területen ezt csinálja.

A külföldieket nagyrészt vegyes vállalatok formájában engedi be, eltanulja tőlük amit lehet, saját cégeket hoz létre, aztán szépen kiszorítja a külföldieket az országból. Aki kínába viszi a gyártást, az 10-15 év múlva már azért küzd, hogy a saját hazai piacát megvédje a kínaiaktól.
 
Isaszegről a Pikes Peak 14. helyezésig
avagy

Felmentem a világ tetejére... - Becsületesnepper
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

BEHIND THE WHEEL – Laszlo Keskeny
PPIHC January 24, 2025
 
Mohácsi Duna híd update! :D
Megérkeztek a vizi járművek is, kezdődhet a pillér építés is! 24.-ei héten jön a miniszterelnök úr és Lázár miniszter úr a híd alapkövét letenni, festünk is le mindent! Betont szürkére, téglát vörösre, fűvet zöldre! :D
EveNxkj.jpeg

1KA7p8S.jpeg
 
Mohácsi Duna híd update! :D
Megérkeztek a vizi járművek is, kezdődhet a pillér építés is! 24.-ei héten jön a miniszterelnök úr és Lázár miniszter úr a híd alapkövét letenni, festünk is le mindent! Betont szürkére, téglát vörösre, fűvet zöldre! :D
EveNxkj.jpeg

1KA7p8S.jpeg

Szép legyen, rejtett szívecskéket is lehet bele pingálni :D

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Vicces
Reactions: Pocok75
Ki mondta, hogy a vasútnak sín is kell?

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ez jó :)
Nem játszanak színekkel
Aszfaltozó1 - Megálljak, van itt két sín ?
Aszfaltozó2 - Minek, van a mozdonynak kereke nem ?


Nem értettem a kerekeknél mitől fényes ennyire az ellensúly a feltöltőnek van egy hosszabb videója ott fény derül rá.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Mert OFF Road-oznak vele :D


Amikor nem csak dísznek van az tolóék a vonaton
https://youtu.be/l1INwiR87lI
 
  • Hűha
Reactions: BJani
Isaszegről a Pikes Peak 14. helyezésig
avagy

Felmentem a világ tetejére... - Becsületesnepper
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

BEHIND THE WHEEL – Laszlo Keskeny
PPIHC January 24, 2025
Kivételesen végignéztem a videót vagy két hete és végigolvastam az összes hozzászólást is.

Szóval vannak olyan elgondolkodtató hozzászólások is, amelyek egy-egy; a videó nézése közben bennem kételyt keltő fogalmazást, viselkedést, stb. erősítettek fel - utólag. (Először videózás, utána olvasás.)
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Kisiklott kerozint szállító vonat Ferihegynél..

Videó;
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Klassz, kár hogy ezeket a döntéseket enm ő hozta, ha nem a Liget Projekt.
Lázár az az ember, aki kvázi bünteti Bp-et, mert ellenzéki vezetése van. Tegyük hozzá, hogy debrecenben még azt se tudták,hogy lóvasút, vagy villamos, amikor Bp-n már földalatti vasút közlekedett. A Közlekedési Múzeum Bp-n egyrészt azért kéne, hogy maradjon mert ide cca. az ország közepén van és az ország bármely részéről gyorsan el lehet jutni, amig a keleti szélen lévő Db-e utaz el Sopronból vagy Szombathelyről, Pécsről...

A másik, hogy a közlekedési múzeum nagy részben a városi közlekedést mutatja be, ami ugyancsak a székesfővároshoz köthető.. Senki ne mondja, hogy ne legyen új múzeumok, lerakatok, kiállítások az ország más részein is. De nem az ország rovására.. Van pozitív példa pld. a Reptár (bár a régi helyén kellett volna a beruházást megcsinálni, és akkor a nagyvasak is méltó módon lennének..).. Senki sem höbörög hogy az miért nincs Budapesten.. De vannak más szép vidéki múzeumok is.
 
a közlekedési múzeum nagy részben a városi közlekedést mutatja be
Kb. a metró az egyetlen ami csak Budapesten van. Még a trolli, villamos és az omnibusz nevezhető kimondott városi közlekedésnek, de pl. villamos is ment Aradról Ménesre. Ez mennyiben fedi a "nagy részben városi közlekedést"? Vagy mi az, ami kimondottan csakis városi közlekedési eszköz?
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and fip7
Lázár az az ember, aki kvázi bünteti Bp-et, mert ellenzéki vezetése van. Tegyük hozzá, hogy debrecenben még azt se tudták,hogy lóvasút, vagy villamos, amikor Bp-n már földalatti vasút közlekedett. A Közlekedési Múzeum Bp-n egyrészt azért kéne, hogy maradjon mert ide cca. az ország közepén van és az ország bármely részéről gyorsan el lehet jutni, amig a keleti szélen lévő Db-e utaz el Sopronból vagy Szombathelyről, Pécsről...

A másik, hogy a közlekedési múzeum nagy részben a városi közlekedést mutatja be, ami ugyancsak a székesfővároshoz köthető.. Senki ne mondja, hogy ne legyen új múzeumok, lerakatok, kiállítások az ország más részein is. De nem az ország rovására.. Van pozitív példa pld. a Reptár (bár a régi helyén kellett volna a beruházást megcsinálni, és akkor a nagyvasak is méltó módon lennének..).. Senki sem höbörög hogy az miért nincs Budapesten.. De vannak más szép vidéki múzeumok is.
Lusta vagyok megnézni, de 1880 körül indult a gözvontatású "villamos" Debrecenben.
Tőlem legyen vidéken, csak olyan helyen ami elérhető könnyen.
A Reptár is faja ott ahol van.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and fip7