Igen. A mai modern hajtóművek derékhada 30-40 éves konstrukció.F117 egy 40+ éves hajtómű.Leánykori neve még JT10
Igen. A mai modern hajtóművek derékhada 30-40 éves konstrukció.F117 egy 40+ éves hajtómű.Leánykori neve még JT10
(Ami nagyon furcsa nekem, hogy nincs hír új amerikai szállítógép gyártásáról semmilyen méretkategóriában, a csökkentett észlelhetőségű szállító/tanker programból pedig még sok év mire lesz valami.)
Volt lehetősége a BOEING-nak az EMBRAER-el együtt dolgoznia.. lehetett volna amerikanizált változat, stb.Nem biztos hogy szállítógépekkel akarnak pöcsölni: F-35-ösön elég jól keresnek még vagy 30-40 évig.
Inkább a döglődő BOEING-nek "kellene" egy mentő övet dobni egy közepes szállítógép-projekttel...
Igen. Ha egy ország nem a burkolókat meg a szobafestőket támogatja gazdaságpolitikájával hanem a mérnököket, akkor ilyen beruházások valósulnak meg. De magyarország előre halad nem hátra! Ennek nálunk kellett volna megvalósulnia.Az embraer KC-390 összeszerelő gyárat akar telepíteni Lengyelországba
Media Center - Embraer
Embraer's Media Center: News, insights, and press releases on commercial aviation, defense & security, executive jets, and more. Filter by category and date.embraer.com
Akkor a lengyelek valószínűleg nem két gépet fognak venni... és a LOT is vesz majd vagy 50 Embraer utasszállító gépet.Az embraer KC-390 összeszerelő gyárat akar telepíteni Lengyelországba
Media Center - Embraer
Embraer's Media Center: News, insights, and press releases on commercial aviation, defense & security, executive jets, and more. Filter by category and date.embraer.com
Mondjuk ez is sokat nyom a latba, de nálunk szakképzett munkaerő sem lenne hozzá. Mondjuk a hangárt ki tudnánk festeni. Talán. Persze azt is lengyel festékkel.Akkor a lengyelek valószínűleg nem két gépet fognak venni... és a LOT is vesz majd vagy 50 Embraer utasszállító gépet.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..