Nem akkor fizeted ki a teljes árat amikor veszed a bérletet, hanem az adódból
Jah, mert ugye eddig ugye nem közpénzből ment a tömegközlekedés és a MÁV / BKV is
színtiszta piaci alapon működött, igaz?
Még véletlenül sem arról volt szó, hogy egy halom kretén ment egymásnak a folyósón mindkét minimálelvárású cégnél, a fejes felmarkoltsa a jutalmat minden évben, az átlagjózsi meg vagy dolgozott vagy nem, mert kit érdekel, úgyis megsegít az állam a nagy közösből és kipótolja a veszteséget.
Ezzel az erővel mehetne akár full ingyenbe is, mert úgyis mással fizettetik ki kötelezően, hogy másnak ne kelljen kifizetnie az által igénybe vett szolgáltatás teljes árát.
Mindenesetre azzal meglépte, amiről addig minden nagyeszű csak pofázni tudott, elérhető közelségbe és népszerűvé téve az elővárosi tömegközlekedést, mert ennyiért kb. mindenki megveszi, annyira megéri.
Érdekes lenne összehasonlítani, hogy mennyi lett a jegyár/bérletbevétele a vármegyebérlet bevezetése előtt és után, és mennyi lett az utasszám.