Az túlzás, hogy komoly cég... Próbál menekülni a csőd elől mondjuk úgyA spamyol projekt a Talgo vadarlssa lett volna? En se adtam volna oda ezeknek... az egy komoly ceg
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az túlzás, hogy komoly cég... Próbál menekülni a csőd elől mondjuk úgyA spamyol projekt a Talgo vadarlssa lett volna? En se adtam volna oda ezeknek... az egy komoly ceg
Europa nagy vasuti jarmu ill. reszegysegei epito cegeinek egyike. Ha az osszes magyar jj-bol szetvert onallo vállalatokat osszeadjuk akkor is erosebb lenne komoly nemzetkozi tapasztalatokkak es reverenciaval...Az túlzás, hogy komoly cég... Próbál menekülni a csőd elől mondjuk úgy
Úgy igen csak hát a termékei nem éppen jó minőségűek szóval igazából szerencsének van, hogy a spanyol kormány megtorpedózta az üzletet...Europa nagy vasuti jarmu ill. reszegysegei epito cegeinek egyike. Ha az osszes magyar jj-bol szetvert onallo vállalatokat osszeadjuk akkor is erosebb lenne komoly nemzetkozi tapasztalatokkak es reverenciaval...
A minisztérium közleménye szerint a tárcavezető a LEGO üzemének megnyitóján közölte, hogy a dán játékgyártó vállalat 54 milliárd forint értékben bővítette csomagoló- és raktárkapacitásait, így a nyíregyházi lett a második legnagyobb gyára a világon.A legfontosabb beruházás/fejlesztés:
![]()
Ãjabb épÃtÅkockával bÅvült a magyar gazdaság: a világ második legnagyobb LEGO gyára nyÃlt meg NyÃregyházán
Szijjártó Péter szerint ez nagyban hozzájárult NyÃregyháza és Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye ipari termelésének fejlÅdéséhez.mandiner.hu
Azért is ment csődbe...Europa nagy vasuti jarmu ill. reszegysegei epito cegeinek egyike. Ha az osszes magyar jj-bol szetvert onallo vállalatokat osszeadjuk akkor is erosebb lenne komoly nemzetkozi tapasztalatokkak es reverenciaval...
Ahogy olvastam osszebutoroznak a Skodaval. Onnan nem kerulnek ki a szqbadalmaik Oroszorszagba, Kínába (utobbi hiaba vasúti hagyhatalom a Maglev stb.. szabadalmakkal kezdte es kene soanyol is belole. Az oroszok ha jol tudom a billenokocsis megoldast szetetnek...Azért is ment csődbe...![]()
Nem nagyon, mert a skoda nem akarja megvenni csak a spanyol kormány tukmálja rájuk az oroszoknak meg nem kell a szabadalmuk, mert 10-20 éve jár talgo nagysebességű vonat OroszországbaAhogy olvastam osszebutoroznak a Skodaval. Onnan nem kerulnek ki a szqbadalmaik Oroszorszagba, Kínába (utobbi hiaba vasúti hagyhatalom a Maglev stb.. szabadalmakkal kezdte es kene soanyol is belole. Az oroszok ha jol tudom a billenokocsis megoldast szetetnek...
Nem nagyon, mert a skoda nem akarja megvenni csak a spanyol kormány tukmálja rájuk az oroszoknak meg nem kell a szabadalmuk, mert 10-20 éve jár talgo nagysebességű vonat Oroszországba
A Taigo mára már egy csődközeli, kapacitáshiánnyal küzdő cég...a Skoda ingyen vagy olcsóbban vitte volna. Ráadásul a Taigo itt gyártatná a járműveit, az ellenséggel...biztos az oroszoknak akarjak így eljuttatni a szabadalmaikat furmányosan...Ahogy olvastam osszebutoroznak a Skodaval. Onnan nem kerulnek ki a szqbadalmaik Oroszorszagba, Kínába (utobbi hiaba vasúti hagyhatalom a Maglev stb.. szabadalmakkal kezdte es kene soanyol is belole. Az oroszok ha jol tudom a billenokocsis megoldast szetetnek...
meglatjuk mi lesz a vége. Az iho egyébként jol vasuti infokkal rendelkezik.A Taigo mára már egy csődközeli, kapacitáshiánnyal küzdő cég...a Skoda ingyen vagy olcsóbban vitte volna. Ráadásul a Taigo itt gyártatná a járműveit, az ellenséggel...biztos az oroszoknak akarjak így eljuttatni a szabadalmaikat furmányosan...
![]()
A Talgo a Magyar Vagonnal tárgyal a FlixTrain ingaszerelvényeinek legy...
Az első öt egységet Spanyolországban építik majd, a többihez pedig beszállítókat keresnek. Az esetleges egyezség megerősítené a kapcsolatokat azzal a cégge...iho.hu
A publikálo oldal a kormany kommunikacioert fizetett “think tanknek” alcazott valamilye.![]()
Német válság, magyar reneszánsz – makronom.eu
Miközben Németország ipara a saját energiapolitikájába fullad bele, Magyarország a külföldi befektetők egyik legvonzóbb célpontjává vált. A kedvező adókulcsok, az olcsó energia és a pragmatikus gazdaságpolitika olyan környezetet teremtett, ahol a világ legnagyobb vállalatai szívesebben...makronom.eu
A publikálo oldal a kormany kommunikacioert fizetett “think tanknek” alcazott valamilye.
Alapjogokért Központ gazdasagi megfeleloje.
Hasznalhatosaga ennek megfelelo.
Ez a cikk kivételesen reszben helytalo, vannak folyamatban targyalasok (nemet/francia cegekkel) meg szulettek megallapodasok ami HA! nem valtozik valami kurva nagyot akkor kesobb publikus lesz es orulhetunk is, es ez csak az europai vetulete hogy szar berert dolgoztatnak minket de a toke gazdag cegek meg ezert jonnek.A publikálo oldal a kormany kommunikacioert fizetett “think tanknek” alcazott valamilye.
Alapjogokért Központ gazdasagi megfeleloje.
Hasznalhatosaga ennek megfelelo.
Ez a folyamat 35 éve tart. A magyar gazdaság legnagyobb problémája pont az, hogy az alacsony bérért és egyéb költségekért jönnek ide a cégek.Ez a cikk kivételesen reszben helytalo, vannak folyamatban targyalasok (nemet/francia cegekkel) meg szulettek megallapodasok ami HA! nem valtozik valami kurva nagyot akkor kesobb publikus lesz es orulhetunk is, es ez csak az europai vetulete hogy szar berert dolgoztatnak minket de a toke gazdag cegek meg ezert jonnek.
Igen ebben maximalisan egyetertek, sajnos mar csak emiatt vagyunk versenykepesek.Ez a folyamat 35 éve tart. A magyar gazdaság legnagyobb problémája pont az, hogy az alacsony bérért és egyéb költségekért jönnek ide a cégek.
Ezért szoktam röhogni ennek a rovatnak a cimén-Mo ipara.....Igen ebben maximalisan egyetertek, sajnos mar csak emiatt vagyunk versenykepesek.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..