Magyarország ipara

Europa nagy vasuti jarmu ill. reszegysegei epito cegeinek egyike. Ha az osszes magyar jj-bol szetvert onallo vállalatokat osszeadjuk akkor is erosebb lenne komoly nemzetkozi tapasztalatokkak es reverenciaval...
Úgy igen csak hát a termékei nem éppen jó minőségűek szóval igazából szerencsének van, hogy a spanyol kormány megtorpedózta az üzletet...
 
A legfontosabb beruházás/fejlesztés: :);)

 
A legfontosabb beruházás/fejlesztés: :);)

A minisztérium közleménye szerint a tárcavezető a LEGO üzemének megnyitóján közölte, hogy a dán játékgyártó vállalat 54 milliárd forint értékben bővítette csomagoló- és raktárkapacitásait, így a nyíregyházi lett a második legnagyobb gyára a világon.
A fejlesztést a kormány 4,3 milliárd forinttal támogatta, ezzel hozzájárulva 300 új munkahely létrehozásához.
 
Ahogy olvastam osszebutoroznak a Skodaval. Onnan nem kerulnek ki a szqbadalmaik Oroszorszagba, Kínába (utobbi hiaba vasúti hagyhatalom a Maglev stb.. szabadalmakkal kezdte es kene soanyol is belole. Az oroszok ha jol tudom a billenokocsis megoldast szetetnek...
Nem nagyon, mert a skoda nem akarja megvenni csak a spanyol kormány tukmálja rájuk az oroszoknak meg nem kell a szabadalmuk, mert 10-20 éve jár talgo nagysebességű vonat Oroszországba
 
Ahogy olvastam osszebutoroznak a Skodaval. Onnan nem kerulnek ki a szqbadalmaik Oroszorszagba, Kínába (utobbi hiaba vasúti hagyhatalom a Maglev stb.. szabadalmakkal kezdte es kene soanyol is belole. Az oroszok ha jol tudom a billenokocsis megoldast szetetnek...
A Taigo mára már egy csődközeli, kapacitáshiánnyal küzdő cég...a Skoda ingyen vagy olcsóbban vitte volna. Ráadásul a Taigo itt gyártatná a járműveit, az ellenséggel...biztos az oroszoknak akarjak így eljuttatni a szabadalmaikat furmányosan...
 
A Taigo mára már egy csődközeli, kapacitáshiánnyal küzdő cég...a Skoda ingyen vagy olcsóbban vitte volna. Ráadásul a Taigo itt gyártatná a járműveit, az ellenséggel...biztos az oroszoknak akarjak így eljuttatni a szabadalmaikat furmányosan...
meglatjuk mi lesz a vége. Az iho egyébként jol vasuti infokkal rendelkezik.
 
Ezt most találtam

A BYD magyar gyárának 1000. e-buszát 26-án gyártották le.Ez egy B12.b típusú busz volt a német piac számára.A BYD tervei szerint 29 000 m2-es intelligens gyárral bővíti ezt a gyárat, továbbfejlesztett elektromos autóbuszok és teherautók gyártásával.


G2HCcdAWIAAsU7Y
 
 
A publikálo oldal a kormany kommunikacioert fizetett “think tanknek” alcazott valamilye.
Alapjogokért Központ gazdasagi megfeleloje.
Hasznalhatosaga ennek megfelelo.
 
A publikálo oldal a kormany kommunikacioert fizetett “think tanknek” alcazott valamilye.
Alapjogokért Központ gazdasagi megfeleloje.
Hasznalhatosaga ennek megfelelo.
Ez a cikk kivételesen reszben helytalo, vannak folyamatban targyalasok (nemet/francia cegekkel) meg szulettek megallapodasok ami HA! nem valtozik valami kurva nagyot akkor kesobb publikus lesz es orulhetunk is, es ez csak az europai vetulete hogy szar berert dolgoztatnak minket de a toke gazdag cegek meg ezert jonnek.
 
Ez a cikk kivételesen reszben helytalo, vannak folyamatban targyalasok (nemet/francia cegekkel) meg szulettek megallapodasok ami HA! nem valtozik valami kurva nagyot akkor kesobb publikus lesz es orulhetunk is, es ez csak az europai vetulete hogy szar berert dolgoztatnak minket de a toke gazdag cegek meg ezert jonnek.
Ez a folyamat 35 éve tart. A magyar gazdaság legnagyobb problémája pont az, hogy az alacsony bérért és egyéb költségekért jönnek ide a cégek.