Magyarország ipara

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Kávé

Well-Known Member
2022. január 26.
6 138
19 970
113
Az útépítő cégeket azért sorrendbe lehet tenni ez által. Pontosan be lehet azonosítani ki csinálta az adott útszakaszt milyen kővel melyik bányából milyen aszfalttal dolgoztak. Nincs itt semmi látnivaló tok felesleges a pereskedés hisz minden ismert . Ez van ha jogász Kodassal akarjuk a dolgokat megoldani.
Nem nem, ha soha nem perelsz akkor soha nem torod le a szarvukat mert orokke ezt csinaljak, van olyan akit szarra pereltek es azota erdekes mos gyakrabban kapnak ellenorzest es gyakrabban jobb minosegu a munkajuk.
 

Giskard

Well-Known Member
2021. szeptember 25.
4 224
13 742
113
Nem nem, ha soha nem perelsz akkor soha nem torod le a szarvukat mert orokke ezt csinaljak, van olyan akit szarra pereltek es azota erdekes mos gyakrabban kapnak ellenorzest es gyakrabban jobb minosegu a munkajuk.
Látod leírtad a lényeget gyakori váratlan minőség ellenőrzés a megrendelőtől.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby

krisss

Well-Known Member
2014. február 21.
32 814
144 378
113
A MÁV nak is van saját javító építő részlege elvileg, a honvédségnek is kell tudni ezt a műveletet talán lehetne gyakorolni, de ez persze csak fikció. A szabvány adott csak úgy mint a példaképpen a deutchebahn tehát elvileg minden adott egy jó munkához.
A honvédségnek bő harminc éve semmi vasúttal kapcsolatos képessége nincs.
 

Törppapa

Well-Known Member
2022. január 29.
1 127
2 364
113
A többit nem tudom mi, de szerintem csomó mindent ügyet osszemosol.
Az osztrák geplancot időre szokták a Strabagtol bérelni, ok örömmel nem csinálnak semmit, vagy csináljak azt lassan.
Nem hinném hogy összemosok valamit is, mivel a saját szememmel láttam mind két folyamatot.
Én nem újságból tájékozódtam, én személyesen láttam.

Az Osztrákok meg arról híresek ugye hogy csak lebzselni jártak át! Hát hogyne. :p Nem akartam részletezni nagyon! Igen megrendelt időpontra érkeztek, csak nem volt kész a pálya s fizették az állásidejüket. S ráértek éppen.
Jézus.
Nem, nem tudta senki hogy az a sorozat betonalj rossz lesz, a gyártó változtatott a vasalason
Én úgy szoktam kezdeni hogy Istenem .....!
Ha egy cég egy új típusú betonaljat ad ki, azt ki kel hogy próbálja minden fajta terheléssel rezgéssel.
Itt is olvashatod hogy a hadsereg is kipróbálja a harci szekereit mielőtt azt ténylegesen megveszi vagy kiadják a katonáknak! Semmi nem megy úgy ki hogy csinálok valamit s lesz ahogy lesz!
Az anno szándékosan lett úgy bepakolva a pályába költség takarékosság címe alatt!
Ugye csak nem jött össze mivel nem bírta a terhelést még az átvételig sem. S csak a drágább jobb terhelésű betonaljat kellet megvenni s újra lerakni.
 

Törppapa

Well-Known Member
2022. január 29.
1 127
2 364
113
A MÁV nak is van saját javító építő részlege elvileg, a honvédségnek is kell tudni ezt a műveletet talán lehetne gyakorolni, de ez persze csak fikció. A szabvány adott csak úgy mint a példaképpen a deutchebahn tehát elvileg minden adott egy jó munkához.
Sajnos ez már a 90-es években sem volt igaz. Mivel a vasút pályafenntartási részét szétszabdalták, majd a gépparkot ócskavasba eladták, az embereket elküldték! Arra sem volt lehetőségük hogy egy pályasülyedést megtudjanak emelni s alátömörítsék a zúzottkövet. Ez sin toldásoknál sűrűn előfordult s sok panasz ment a pályafenntartóknak! --:(-- Ezt tudták csak tenni, "se ember se gép"!
Tettek lassú jelet.

- A hadsereg pedig már jóval előbb kilépet a vasút kereteiből. Mivel mint már írtam később nem tudták a betonaljakat géppel alátömöríteni, stabilizálni a pályát.
 

Nber

Well-Known Member
2021. október 15.
2 641
12 171
113
BMW Debrecen fizu:
  • legalább 8 általános végzettség,
  • legalább 1 év – lehetőleg egybefüggő – termelési tapasztalat,
  • illetve magyar nyelvtudás.
A bérsáv nyilvánossá tételét követően jelentősen megnőtt a jelentkezési kedv. Az összeszerelési tapasztalat nélkül érkező új belépők kezdő bruttó 430 ezer forintos bérsávból indulnak, amelyet a betanulás után a teljesítmény megfelelő fejlődésével 460 ezerre emelnek. Akik már összeszerelői tapasztalattal érkeznek, bruttó 490 ezer forintos havi alapbérrel kezdenek
  • műszakpótlékot,
  • éves bérfejlesztést
  • és negyedéves termelési bónuszt is kapnak.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby