Óóó akkor lehet, hogy ismerjük egymást...Nemik a ghibli alltal birtokolt vasuti szallitmanyozasi es kiepitett raktar kapacitas kell amitnek a kozpontjai itt vannak es egesz kozep europara ki van terjesztve.
Nagyon jo aron szallitanak es vamolnak egyben olyan “szerviz” csomagot kap a fuvarozo toluk nagyon jo arban hogy mindenki oket keresi.
Nagyon profi a hattercsapatuk is jo nehanyat ismerek kozulok vamos korombol a masik ilyen szallka a szemukben a mahart es a schenkel ha ghiblit eltapostak es atvettek a helyuket az amcsik ok jonnek.
Utana jon a csepeli szabadkikoto tulajdonlasa, kinanak is kellett de nem igazan sikerult megszereznie mert ott mar erosen nemet mondott a sok magyar tulajdonu akiknek van ott reszuk hogy azert most allj.



A Ghibli logisztikai része tényleg profi. A vasúti katonai logisztikára kevesebb tapasztalattal adtak ajánlatot a tenderen, de már elcsábítottak egy jó szakembert, aki korábban a Rail Cargo Logisticsnál volt, és ilyen téren is ügyködött.
A MAHART magyar tulajdonú és független, vám szempontból is, ez sokszor szálka. A Ghibli volt, hogy szerette volna megszerezni, de ez nem sikerült.

