Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Árvíznél is hiába építed a gátat, ha a szomszédod közben a saját szakaszán elhordja gátról a földet, mert neki mások a szempontjai.
Na és itt is a példa a fentire, amit még észre sem vettem: 5 éve legalább folyamatos aszályban vagyunk, de még mindig árvíz van az emberek fejélben, és a minek változtassunk bármin, úgyis más a hibás szöveg megy.

Szerintem eleve nem érett a magyar lakosság nagyja az autóval járó felelősséghez, minden nap látok az úton közveszélyes és antiszociális elemeket, akikkel szemben nem lép semmit ez a társadalom, úgyhogy én a Great Reset híveivel vagyok, ezek ne autózzanak. Legyen a társadalom nagyja Kim Filby, önellásson, elég a gyár fejeseinek az autó. Jó lenne nekem is, legalább lenne parkoló az irodaháznál.
 
Na és itt is a példa a fentire, amit még észre sem vettem: 5 éve legalább folyamatos aszályban vagyunk, de még mindig árvíz van az emberek fejélben, és a minek változtassunk bármin, úgyis más a hibás szöveg megy.

Szerintem eleve nem érett a magyar lakosság nagyja az autóval járó felelősséghez, minden nap látok az úton közveszélyes és antiszociális elemeket, akikkel szemben nem lép semmit ez a társadalom, úgyhogy én a Great Reset híveivel vagyok, ezek ne autózzanak. Legyen a társadalom nagyja Kim Filby, önellásson, elég a gyár fejeseinek az autó. Jó lenne nekem is, legalább lenne parkoló az irodaháznál.
Egyébként szerintem a Covid volt az utolsó lehetőség, amit a természet/sors/akárki adott, hogy
át lehessen értékelni a dolgokat és alkalmazkodni.
Alig voltak kocsik, alig volt szükségtelen utazás, stb.
Visszaesett a légszennyezés. stb, stb ,stb
Itt még meg lehetett volna fogni szvsz, ha nem kanyarodik vissza az emberiség a járvány előttiekhez,
de helyette hatványozottan folytatta.
 
És nem volt ennyi technológia és erőforrás sem.
Pontosan. E helyett a sok ideológiailag elvakult aktivista azt hiszi, ha Európa öngyilkos lesz, azzal megváltja a világot. Soha nem volt az emberiség olyan jól felkészülve technikailag, tudásban, hogy kezelje a "klimaváltozást". Azért idézőjelben, mert sajnos a tudomány nagyrészt ideológiai szempontok szerint foglal állást ezzel kapcsolatban és a zöldvörös nézőpontot próbálja mint objektiv valóság a fejekbe verni. Bár a "mentsük meg a klimát azonnal" mozgalom kezd szerencsére kifutni a szuszból és egy reálisabb hozzáállás kezd tért hóditani.
 
Egyébként szerintem a Covid volt az utolsó lehetőség, amit a természet/sors/akárki adott, hogy
át lehessen értékelni a dolgokat és alkalmazkodni.
Alig voltak kocsik, alig volt szükségtelen utazás, stb.
Visszaesett a légszennyezés. stb, stb ,stb
Itt még meg lehetett volna fogni szvsz, ha nem kanyarodik vissza az emberiség a járvány előttiekhez,
de helyette hatványozottan folytatta.
A covid eredményeiből azért sok minden velünk maradt szerencsére. Pl részlegesen megmaradt a home office, 5 éve csak e-mailben küldök számlát, teljesen elfogadott lett az online megbeszélés más cégekkel stb.
 
A covid eredményeiből azért sok minden velünk maradt szerencsére. Pl részlegesen megmaradt a home office, 5 éve csak e-mailben küldök számlát, teljesen elfogadott lett az online megbeszélés más cégekkel stb.
Így így. Nekem is a "minden nap" fentebb valójában úgy lett volna helyes, hogy "valahányszor autóba kell üljek" ami heti 2-3 napra redukálódott, a távmunkának köszönhetően.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Rferi66
A covid eredményeiből azért sok minden velünk maradt szerencsére. Pl részlegesen megmaradt a home office, 5 éve csak e-mailben küldök számlát, teljesen elfogadott lett az online megbeszélés más cégekkel stb.
kevés

Soha nem volt az emberiség olyan jól felkészülve technikailag, tudásban, hogy kezelje a "klimaváltozást".
több tűzoltórepülőt vesznek majd az erdőtüzekhez?
Lóf@szt kezel az emberiség, nem klímaváltozást (azt sem).
 
Önvezetéssel meg pá pá szabadság jog. Oda mész ahova majd ők megengedik :mad:
Nesze bazmeg szabadságjog.

180 km/h-val csapódott a buszmegállóba a BMW-s, egy ember meghalt, a másik sérült lába pedig leszakadt


Programom: jobbágyak, cigányok nem vezetnek, max. munkakörben, teljes GPS-es tachográfos követéssel, belső tér kamerázással, hogy ha telefonozna vezetés közben, az ezzel egyenlő elbírálás alá essen.
A vétkest karóba húzzuk, a családját felakasztjuk nyilvánosan. Gyerekeket ha még menthetőek, 3 év alattiak, akkor elhelyezzük nevelőszülőknél, és megpróbáljuk megmenteni őket. Aki ez ellen felszólal, azt eszméletvesztésig korbácsoljuk.

Blogeni módszerek működnek már csak.
 
Pont ez az, hogy megpróbáljuk megállítani, mert a változás már biztos, és mértékét próbáljuk kezelhető szinten megállítani. Visszacsinálni már nem fogjuk tudni egyhamar. Ráadásul a változás már most olyan változásokat okoz, amiket nehezen követ le az iparunk (mezőgazdaságot is beleértve), mert nehezebben megjósolható, felborultak a minták, így nem lehet tervezni, amivel az ellátásbiztonság kerül veszélybe, és nem is egyértelmű, hogy mihez kellene adaptálódni. Lásd még: "locsolni kéne a folyóból a mezőgazdaságunk adaptálásához" próbál adaptálódni a kérges agyú boomer fiatal demokráciánk, és közönsége... de mire ide eljutottak a folyók már lassan üresek... és oda még nem jutottak el, hogy a forrás oldalon is változtatni kellene, hogy valahol ez megálljon, és legyen időnk adaptálódni. Ugyanis jó ez az adaptálódni kéne szöveg, de fizikai korlátai vannak a tempójának, mind az ipari bázis áttelepítése, átalakításában, mind az új növényfajon áttelepítése, adaptálása, nemesítésében, mind a társadalom gondolkozásának átalakulásában.

Ez már teljesen Off topik itt, de a hidroponikus mezőgazdaság már rég létezik. Jó eséllyel te is veszel ott gyártott növényeket, csak nem tudsz róla.
https://geoperlit.hu/hidroponika-elonyei-es-a-hidroponikus-rendszerek-alapjai/
Ezt ipari szinten úgy csinálják ma már UV lámpákkal, meg szűrt levegős üvegházakkal, hogy lényegében permetezni sem kell, mert nincsenek kártevők.

Aztán az üvegházhatású gázok javát mégis a kínai ipari termelés termeli nem a közlekedés.

Energia topikban meg is lehet tekinteni milyen elképesztő mocskot bocsát ki a levegőbe kína és india a szénerőműveiből.


A Gulia utódja lett volna tisztán elektromos, de meggondolták magukat és mégsem az lesz mert a kutyának sem kell. Marad egyelőre a jelenlegi modell.

Azért az érdekes, hogy a kínaiak fel tudták már fogni, hogy nem a belsőégés a menő közlekedni.

Bocsánat de ez hülyeség.
A kínaiak azt fogták fel, hogy nincs elég kőolajuk és földgázuk a közlekedés bővülő igényeinek ellátására.
És mivel nem akarnak külföldi függést, ezért elektromos autózást erőltetik.
Ugyanis szenük és komoly vízenergia potenciáljuk van. E mellé tömegesen építik az atomerőműveket.
Ez egy gazdaság stratégiai kérdés, nem környezet védelmi. Főleg, hogy a kínai villamosáram kW/h-ja jutó károsanyag mennyiség igencsak magas.

A "jahj mind meghalunk a melegedéstől" témában meg ezt érdemes megvizsgálni:
d4ef228ae7be759a8b9e9d23291cf461.jpg
 
A kínaiak azt fogták fel, hogy nincs elég kőolajuk és földgázuk a közlekedés bővülő igényeinek ellátására.
valamint azt is felfogták hogy a legperspektivikusabb exportpiacaikon létezik egy zöldmozgalom nevű sajátos politikai-vallási ideológia hozzátartozó médiával és megvehető politikusgárdával aminek a támogatásával bődületes mennyiségű napelemet akkut autót más zöldbaromságot tudnak ezeken a piacokon eladni mert a kretének képtelenek megkülönböztetni a napelemet a szenteltvíztől a fiút a lánytól egyáltalán elszakadt a nagy jólétben a valóságérzékelésük a reálvilágtól minden zöld mázzal beborított öntökönszúrásra kifejezetten fogékonyak
onnan nézve a nyugat egy dúsgazdag kövér és gyenge skanzen, annyira gyenge hogy már gyereket csinálni is képtelen hogy fenntartsa saját magát
a kövér és gyenge skanzenekkel meg évezredek óta ugyanazt az eljárást követi minden életképes formáció
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
És már Micehlin gumikat tesznek a kocsik alá...
Nekem azért továbbra is meglepő, hogy ezek már nem 'valamire' hasonlító kocsikat csinálnak :o
A város meg nagyon jópofa. Sajnálom, hogy eddig kimaradt nálam Kína és valsz ki is fog.
Kár hogy többször kihangsúlyozza a 2500t-ás prèsszerszámot. Ami 25t. Győrben is ilyenek vannak.
 
A Gulia utódja lett volna tisztán elektromos, de meggondolták magukat és mégsem az lesz mert a kutyának sem kell. Marad egyelőre a jelenlegi modell.
az Alfa honlapja csak nem hazudik, hogy elérhető modell
Bocsánat de ez hülyeség.
A kínaiak azt fogták fel, hogy nincs elég kőolajuk és földgázuk a közlekedés bővülő igényeinek ellátására.
És mivel nem akarnak külföldi függést, ezért elektromos autózást erőltetik.
ganz egal, a végeredmény ugyan az, hogy lassan tisztábbak a kínai városok levegői, mint Európában.
És azért nem olyan régről még emlékezhetünk, hogy látni nem lehetett a szmogtól arrafelé...
 
A kínaiak azt fogták fel, hogy nincs elég kőolajuk és földgázuk a közlekedés bővülő igényeinek ellátására.
És mivel nem akarnak külföldi függést, ezért elektromos autózást erőltetik.
Ugyanis szenük és komoly vízenergia potenciáljuk van. E mellé tömegesen építik az atomerőműveket.
Ez egy gazdaság stratégiai kérdés, nem környezet védelmi. Főleg, hogy a kínai villamosáram kW/h-ja jutó károsanyag mennyiség igencsak magas.
Nincs üzemanyaguk

valamint azt is felfogták hogy a legperspektivikusabb exportpiacaikon létezik egy zöldmozgalom nevű sajátos politikai-vallási ideológia hozzátartozó médiával és megvehető politikusgárdával aminek a támogatásával bődületes mennyiségű napelemet akkut autót más zöldbaromságot
Valaminttel kezdesz, tehát egyetértesz a fenti állítással.

Akkor miért is zöldkreténség? Mi olajmezőkön és földgázmezőkön ülünk ugyebár tömegesen? Mert ami Kínának zseniális lájfhekk, az nekünk kreténség, ugyebár.
 
  • Tetszik
Reactions: SirHiggins
Nincs üzemanyaguk


Valaminttel kezdesz, tehát egyetértesz a fenti állítással.

Akkor miért is zöldkreténség? Mi olajmezőkön és földgázmezőkön ülünk ugyebár tömegesen? Mert ami Kínának zseniális lájfhekk, az nekünk kreténség, ugyebár.
Mert majd a bölcs Európa (Mo included) mindent jobban tud.
Akkor is, amikor szemetet gyárt, csak mert neki van 'történelme, hagyományai'(gépjárműgyártás),
meg akkor is, amikor már a saját kínai fejlesztések is rég kilőttek a Holdig. És valóban jók.
Mindeközben lehet a hajra kenni a nagy önérzeteskedést, mindigmásahibás-kodást és szépen belállni a földbe.
 
az Alfa honlapja csak nem hazudik, hogy elérhető modell

Az Alfa Guliának még nincs utódja. Az lett volna elektromos....
Az, hogy más PSA-tól átcímkézett modelből van-e elektromos, az, hogy jön ide? o_O

Mert majd a bölcs Európa (Mo included) mindent jobban tud.
Akkor is, amikor szemetet gyárt, csak mert neki van 'történelme, hagyományai'(gépjárműgyártás),
meg akkor is, amikor már a saját kínai fejlesztések is rég kilőttek a Holdig. És valóban jók.
Mindeközben lehet a hajra kenni a nagy önérzeteskedést, mindigmásahibás-kodást és szépen belállni a földbe.

Gyakorlatilag az EU végzi ki az EU-s autógyártást. Ugyanis jó kommunista szokás szerint kijött a központi direktíva, hogy 2030-tól csak elektromos autót lehet majd eladni.
Az nem zavarta őket, hogy itt az EU-ban ehhez semmilyen nyersanyag sincs meg, ráadásul 0-ról kell fejleszteni, miközben Kína és az USA 10 év előnyben volt az európai gyártókhoz képest.
Szóval maga az EU indította el az iparát egy olyan versenyen ahol hátrányban van, miközben eddig egy olyan versenyt vívtak ahol előnyben volt. Az EU teszi tönkre Európát!
Ugyan ez igaz az energia szektorra is.... sötét zöld szélkerék meg napelem felfoghatatlan pénzekért, miközben becsukják az olcsón termelő és már meglévő atomerőműveket.
Nekem egy nagyon erős sejtésem, hogy az EU idiótái nem ingyen hülyék, hanem az USA meg Kína felváltva kenik meg őket.
Ezek meg röhögve kivégzik az öreg kontinenst.