ASCOD / Ajax / Scout SV / Griffin / Pizarro / Ulan / Sabrah light tank

És az nem vibrációs probléma , én inkább "tengeri betegségnek" mondanám.
Mókás, nekem is pont ez jutott eszembe.
Mondjuk erre egyszerű a megoldás: 1-2 téli szezont töltsenek el az ajaxosok az Északi-tengeren hajón.
Így a Navy létszámproblémái is javulnának :D
 
az nem vibrációs probléma , én inkább "tengeri betegségnek" mondanám. A folyamatos zötykölődéstől egy sötét beltérben előbb vagy utóbb rosszul leszel.
Igen.

Ez szerintem bármelyik jarműben előfordulhat.
Nekem volt bmp-ben ès btr-ben is èmelygèsem. Úgy himbálóznak terepen.


Konkrètan az első bmp-s gyakterezèsemen mivel az ebèdhez bubis vizet hoztak, na az sugárba jött ki belőlem.

Szerintem ha nincs semmi lőrès ahol legalább szipókázod be a friss levegőt, az mèg rosszabb lehet.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and fip7
Igen.

Ez szerintem bármelyik jarműben előfordulhat.
Nekem volt bmp-ben ès btr-ben is èmelygèsem. Úgy himbálóznak terepen.


Konkrètan az első bmp-s gyakterezèsemen mivel az ebèdhez bubis vizet hoztak, na az sugárba jött ki belőlem.

Szerintem ha nincs semmi lőrès ahol legalább szipókázod be a friss levegőt, az mèg rosszabb lehet.
Légkondi?
 
Èletemben 2 alkalommal hánytam jarmű miatt.

Egyszer a bmp-bubisvíz kombó.

Másik alkalommal meg boszniában.
Kint voltunk lőtèren.

A szpk mondta mèg órakig maradunk.
Telizabáltam magam, majkrèmes kenyèrrel.

5 perc múlva szóltak, mègsem maradunk, vissza a táborba.

A merci én hátul ültem, a tekergőzős utak betettek rendesen.:rolleyes:

Alig tudtam megállítatni a mercit.
Ahogy kiszáltam már jött is ki.

Na ott is azt ajánlották.
 
Èletemben 2 alkalommal hánytam jarmű miatt.

Egyszer a bmp-bubisvíz kombó.

Másik alkalommal meg boszniában.
Kint voltunk lőtèren.

A szpk mondta mèg órakig maradunk.
Telizabáltam magam, majkrèmes kenyèrrel.

5 perc múlva szóltak, mègsem maradunk, vissza a táborba.

A merci én hátul ültem, a tekergőzős utak betettek rendesen.:rolleyes:

Alig tudtam megállítatni a mercit.
Ahogy kiszáltam már jött is ki.

Na ott is azt ajánlották.
a daedalontól meg kómás leszel
 
  • Tetszik
Reactions: Ocses
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
-a gyakorlaton résztvevő járművek ~harmadánál, és kb 30 katonánál fordult elő a fennforgás
-egyik katona sem igényelt kórházi ellátást
-a gyakorlatot 30 perc után felfüggesztették
 
  • Tetszik
Reactions: endre and fip7
A Brit védelmi miniszter nem zárta ki annak a lehetőségét, hogy leállíják az ajax programot
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A Brit védelmi miniszter nem zárta ki annak a lehetőségét, hogy leállíják az ajax programot
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
fizettessék ki akkor szépen a GD-al, ami eddig el lett bszva rá
 
  • Vicces
  • Tetszik
Reactions: alali77 and nyugger
-a gyakorlaton résztvevő járművek ~harmadánál, és kb 30 katonánál fordult elő a fennforgás
-egyik katona sem igényelt kórházi ellátást
-a gyakorlatot 30 perc után felfüggesztették
Na és itt kellene rámenni a témára. Nem felfüggeszteni a gyakorlatot.

A járművek 38százalékát írja.

Szóval feljegyezni melyik gépekben volt rosszullét.
Nem hozzájuknyúlni!
Hozni új embereket, akik nem tudnak "semmiről".

Elindítani a gyakorlatot.

Ha megint ugyanazon gépeknél van rosszullét, akkor gyàrtási hiba. Valamiért hullámzik a minőség.
Még ha nem is tudják mi a baj.
Azt majd állapítsa meg a gyàr.
 
-a gyakorlaton résztvevő járművek ~harmadánál, és kb 30 katonánál fordult elő a fennforgás
-egyik katona sem igényelt kórházi ellátást
-a gyakorlatot 30 perc után felfüggesztették

Itt megint új infó van. Eddig ugye olyan infók voltak, hogy órák alatt jön elő a probléma, itt meg már 30 perc alatt le kellet állítani a gyakorlatot. Azért ez nem mindegy.
De, hogy hogy nem jönnek rá, hogy mi a baj.... El sem hiszem.
 
De, hogy hogy nem jönnek rá, hogy mi a baj.... El sem hiszem.



Mivel nem is akarnak rájönni. Vékony a hordozó fal a súlyához képest a motor rázza X fordulaton a lemez hullámokat. Esetleg egyébb rátét lemezek is rezeghetnek rajta. Ezt a gyárnak kell kiszürni! A láncosnak nem szabadna rezegni mivel az átlépi a terep gödreit. A kerekes, mint a BTR dobálja magát, mivel a kerekek megtalálják a gödröket. Ezért én terepen csak láncost használnék. Igen a kerekes egységeket pedig csak közúton, a minél kevesebb terepi részen. S nem lenne gond az emésztéssel.
 
Na és itt kellene rámenni a témára. Nem felfüggeszteni a gyakorlatot.

A járművek 38százalékát írja.

Szóval feljegyezni melyik gépekben volt rosszullét.
Nem hozzájuknyúlni!
Hozni új embereket, akik nem tudnak "semmiről".

Elindítani a gyakorlatot.

Ha megint ugyanazon gépeknél van rosszullét, akkor gyàrtási hiba. Valamiért hullámzik a minőség.
Még ha nem is tudják mi a baj.
Azt majd állapítsa meg a gyàr.
kivéve, ha van ebben vmi és nem csak hiszti
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
De, hogy hogy nem jönnek rá, hogy mi a baj.... El sem hiszem.



Mivel nem is akarnak rájönni. Vékony a hordozó fal a súlyához képest a motor rázza X fordulaton a lemez hullámokat. Esetleg egyébb rátét lemezek is rezeghetnek rajta. Ezt a gyárnak kell kiszürni! A láncosnak nem szabadna rezegni mivel az átlépi a terep gödreit. A kerekes, mint a BTR dobálja magát, mivel a kerekek megtalálják a gödröket. Ezért én terepen csak láncost használnék. Igen a kerekes egységeket pedig csak közúton, a minél kevesebb terepi részen. S nem lenne gond az emésztéssel.
Azt az MTU motort ennél valószínűleg vékonyabb lemezekből készült gépbe is beépítik és semmi másban nem razza ki a lelket a katonákból.
 
  • Tetszik
Reactions: nyugger and Ocses