Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Valszeg a magyarországi autóipart is érinti...


Az Európai Néppárt vezetője, a módosítást régóta sürgető Manfred Weber szerint a szén-dioxid-kibocsátás 100 százalékos helyett 90 százalékos csökkentése lesz kötelező 2035-től az újonnan regisztrált autóknál.

Weber a döntéssel kapcsolatban most úgy fogalmazott:
Ezzel teljesítjük két legfontosabb ígéretünket: továbbra is a klímasemlegesség felé haladunk, de gondoskodunk a technológiai semlegességről is. Ez fontos jelzés az egész autóipar számára, és több tízezer ipari munkahelyet biztosít.
 
Modern európai autóipar szarrágásai 11 pontba szedve:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Sok esetben igen érdekes adatok hangzanak el.

Mégsem tiltják ki a belsőégésű motorokat.

Csak bevezetnek egy olyan Euro 7-es szabványt amit lényegében lehetetlen teljesíteni. Szóval nem lesz betiltva, csak ésszerű áron nem lehet majd gyártani.
 
Valszeg a magyarországi autóipart is érinti...


Az Európai Néppárt vezetője, a módosítást régóta sürgető Manfred Weber szerint a szén-dioxid-kibocsátás 100 százalékos helyett 90 százalékos csökkentése lesz kötelező 2035-től az újonnan regisztrált autóknál.

Weber a döntéssel kapcsolatban most úgy fogalmazott:
Ezzel teljesítjük két legfontosabb ígéretünket: továbbra is a klímasemlegesség felé haladunk, de gondoskodunk a technológiai semlegességről is. Ez fontos jelzés az egész autóipar számára, és több tízezer ipari munkahelyet biztosít.
Faxság az egész klímavédelmi cél.
Európa a világ co2 kibicsátásának 8%-áért felel. Ezen belül a közlekedés 20%. A szémélyautók kevesebb.
Tehát a világ co2 kibocsátásának 1.5%-os csökkentésért szétqrtak egy vezető európai iparágat az európai vezetők. A zöldpártok felelőssége a legnagyobb, a sajtó hergelése dettó, a többi párt félelemből birkaként követte a tervet, ahogy a közvélemény is.

Ha az lenne a cél a nagyvárosok, városok levegőszennyezettségét javítani kell, akkor a buszok, teherautók, régi belső égésű motorok tiltása , szabályozása lett volna egy irány. Nem az egész iparág kukázása. Most meg a szeméttelepről akarják visszahozni.

Sajnos a téli levegőszennyezettségért leginkább itthon a fával való fűtés felelős.
 
Meg azt is megmutatja, hogy az autó (is) olyan, mint a pénz:
Ígéret.

Új korában ígéret, hogy jó lesz, mint az eddigi sorozatok, vagy ha nem, akkor most már jó lesz...

Használtan ugyanez, bonyolítva azzal, hogy X évesen még kutyabajuk, aztán X+1 évesen meg tömegesen kezdenek lerohadni.

Ezek után hogy lehet alapozni az eddigi tapasztalatokra!?

Leginkább sehogy.
Egyetlen Toyotat, Hyundait, Hondat, vagy Kiat nem látni a listában.
 
  • Tetszik
Reactions: Kurfürst
Faxság az egész klímavédelmi cél. Európa a világ co2 kibicsátásának 8%-áért felel. Ezen belül a közlekedés 20%. A szémélyautók kevesebb.

Az egész CO2 kibocsátósdi meg az ezen az egy, tudományosan teljesen alaptalan mérőszámon alapuló klímavédősdi úgy ahogy van egy fasság, aminek az az egyetlen célja ami most is látunk, hogy tetszés szerint nyírjanak ki vele komplett iparágakat. Zöldpogrom kellene ide lassan nem zöldprogram.
 
A felszabaduló Hungária EC szerelvénye fog belgrádba járni (Németországba pedig a csehek comfortjet szerelvénye jár.)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Egyetlen Toyotat, Hyundait, Hondat, vagy Kiat nem látni a listában.
10 éves korig nem is.
Utána már igen, de 10 év alatt még a gondos, de az autóját mostohán használó tulaj is ki tudja nyírni a technikát. (Pl. egy héten kétszer használva a 3 kilométerre levő boltba járással, stb.). Nemhogy egy nemtörődöm használó. De az autó van értünk, s nem mi i az autóért.
Nem mindenki olyan hülye, mint én, aki a napi használatban próbálom figyelembe venni, hogy ideáim szerint melyik lehet az optimálisabb bemelegedési fázis, s akkor inkább a 700 méterrel hosszabb útvonalat használom. (Bár az elfogyasztott üzemanyag mennyiség engem igazol)
 
10 éves korig nem is.
Utána már igen, de 10 év alatt még a gondos, de az autóját mostohán használó tulaj is ki tudja nyírni a technikát. (Pl. egy héten kétszer használva a 3 kilométerre levő boltba járással, stb.). Nemhogy egy nemtörődöm használó. De az autó van értünk, s nem mi i az autóért.
Nem mindenki olyan hülye, mint én, aki a napi használatban próbálom figyelembe venni, hogy ideáim szerint melyik lehet az optimálisabb bemelegedési fázis, s akkor inkább a 700 méterrel hosszabb útvonalat használom. (Bár az elfogyasztott üzemanyag mennyiség engem igazol)
Régebben én is előmelegítettem egy kis helyben járatással. A tökéletes megoldás erre - a kinából hozatott, szivattyús villanyárammal működő előmelegítő készülék fixen beépítve a kocsi hűtőviz körébe. ( 20 000 Ft alatt)
Az általa áramoltatott hűtővíz ha eléri a kb 80 fokot, a beépített hőkapcsoló kikapcsolja a villanyfűtést csak a szivattyú jár. Ezeket 1 - 3 kW tartomány között gyártják én a 2 kW-ost választottam. - 10 fokon kb 20 perc alatt a hűtővíz kb 40 fokosra melegszik fel, a hengerfej ennél melegebbnek tűnik. Kb 15 éve használom már.

ufuAwAp.jpg
 
Régebben én is előmelegítettem egy kis helyben járatással. A tökéletes megoldás erre - a kinából hozatott, szivattyús villanyárammal működő előmelegítő készülék fixen beépítve a kocsi hűtőviz körébe. ( 20 000 Ft alatt)
Az általa áramoltatott hűtővíz ha eléri a kb 80 fokot, a beépített hőkapcsoló kikapcsolja a villanyfűtést csak a szivattyú jár. Ezeket 1 - 3 kW tartomány között gyártják én a 2 kW-ost választottam. - 10 fokon kb 20 perc alatt a hűtővíz kb 40 fokosra melegszik fel, a hengerfej ennél melegebbnek tűnik. Kb 15 éve használom már.

ufuAwAp.jpg
Majd ha lejár a garancia (még két év), veszek egy ilyet, mert a T-GDI motor is úgy melegszik fel dugóban araszoláskor, mint egy dízel:
Leginkább sehogy. Na jó; nagyon lassan. Ha nincs terhelve (haladás), kell neki 10-15 perc, mire elindul a mutató...
Pedig nagyon furmányos hőszabályzása van (a korábbi verzió két termosztátja helyett 3 ITM modul hatféle irányban képes kevergetni a hűtőfolyadékot.)

Illetve:
MED_0017151438.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Sunlight56
Majd ha lejár a garancia (még két év), veszek egy ilyet, mert a T-GDI motor is úgy melegszik fel dugóban araszoláskor, mint egy dízel:
Leginkább sehogy. Na jó; nagyon lassan. Ha nincs terhelve (haladás), kell neki 10-15 perc, mire elindul a mutató...
Pedig nagyon furmányos hőszabályzása van (a korábbi verzió két termosztátja helyett 3 ITM modul hatféle irányban képes kevergetni a hűtőfolyadékot.)

Illetve:
MED_0017151438.jpg
Ha lassan melegszik a motor, az annak a jele is, hogy gazdaságos :-) A motor hűtővizzel történő előmelegítése ezen is segít, beülve a járgányba rögtön lehet fűtést kapcsolni, vagy az így könnyebben beindított motorral az utasteret is egy kép perces alapjáraton kellemesebbre lehet fűteni, nem kell fagyosan indulni..
 
  • Tetszik
Reactions: Nber and misinator
Ha lassan melegszik a motor, az annak a jele is, hogy gazdaságos :-) A motor hűtővizzel történő előmelegítése ezen is segít, beülve a járgányba rögtön lehet fűtést kapcsolni, vagy az így könnyebben beindított motorral az utasteret is egy kép perces alapjáraton kellemesebbre lehet fűteni, nem kell fagyosan indulni..
Az én használati profilomban munkába-ból járásra (Miskolcra agglomerációból araszolva) télen eszik 6.6-ot.
Országút 4-4.6l/100 km, autópálya (nyáron klímával) óra szerinti 130-al 5,6 l/100 km.

Cserébe igényli a fél évenkénti olajcserét (0W-20)

Ingyen ebéd leginkább nincs adott igényszinten.
 
Csórók, alulszocializáltak stb. Tűzifa is drágább lett.
A te válaszod nem zárja ki azt amit én írtam.
És nyilván a szegénység, szocializáció és sok más oka van, de attól még idióták és attól az a füst csak fokozza ezt.
A szellemi fogyis szomszéd asszonyunk is fűt jó vizes falevéllel, attól is eláll a lélegzetem, de legalább nem műanyag.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Megváltozott a forgásirány?
innen idézve..
 
  • Vicces
Reactions: enzo and Bálint
Megváltozott a forgásirány?
innen idézve..
Hát ha ez a MÁV a nagy stratégiai projekt itthon akkor beszoptuk