Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

BIztos hogy nem látszik, az összes hszedből süt, hogy pedálos moszkvicsot se lenne szabad vezetned. Most is, indokolatlanul lassan haladó. Honnan tudod hogy nem a terhes nagymamáját viszi a törékeny fúrógéppel a sebészetre?
Egyéblként tipikus, ha 45-ek megy a megengedett 90 helyett akkor szegénykém, ha meg 55-el mer menni 50 helyett akkor büdösrohadtgyilkos...
 
Egyéblként tipikus, ha 45-ek megy a megengesett 90 helyett akkor szegénykém, ha meg 55-el mer menni 50 helyett akkor büdösrohadtgyilkos...
Mert ugye az az 50es tábla a megengedett legnagyobb, és nem a kötelező minimum sebesség. 45el menni még csak nem is tötymörgés. 55el menni tudatos szabályszegés, és annak a bevállalása, ha valami történik, meg is gyilkolhatsz vele valamit. Mondjuk érdekes, ez lassan már csak Afrikában nem tudja a jónép. Nem véletlenül vagyunk a top 10 legszarabb vezetési kultúrájú ország között. Amúgy pont a gyorshajtók szoktak állandóan tötymörgőket látni mindenhol, és habzó szájjal követelni, hogy mindenki takarodjon elölük az útról, mert hogy a KRESZ. Meg azindokolatlanlassanhaladás.
 
Mert ugye az az 50es tábla a megengedett legnagyobb, és nem a kötelező minimum sebesség. 45el menni még csak nem is tötymörgés. 55el menni tudatos szabályszegés, és annak a bevállalása, ha valami történik, meg is gyilkolhatsz vele valamit. Mondjuk érdekes, ez lassan már csak Afrikában nem tudja a jónép. Nem véletlenül vagyunk a top 10 legszarabb vezetési kultúrájú ország között. Amúgy pont a gyorshajtók szoktak állandóan tötymörgőket látni mindenhol, és habzó szájjal követelni, hogy mindenki takarodjon elölük az útról, mert hogy a KRESZ. Meg azindokolatlanlassanhaladás.
Esetleg arra is lehet gondolni, hogy työtymörgők hiányában kevesebb meggondolatlan előzés történne... Mondtam én olyat, hogy takarodjanak az útból? Max. azt, hogy menjenek normálisan. Nekem kevesebb lelki problémát okoz, ha 130-al megelőznek (bárhol), mint mikor beragadok egy gyalogosnak sem alkalma akárki mögé.
 
kevesebb meggondolatlan előzés történne...
Miért, hátra ugrik, és fegyvert fog menő manó fejéhez, hogy neki előznie kell?
Ja nem, mr ego, aki amúgy már csak abból is látszik, hogy sehova sem siet mert autóval megy, nem alkalmas idegileg arra, hogy autót vezessen

Nekem kevesebb lelki problémát okoz, ha 130-al megelőznek (bárhol), mint mikor beragadok egy gyalogosnak sem alkalma akárki mögé.
A normális többség viszont pontosan tudja, hogy az az alkalmatlan gyalogosnak is, aki 130al előz városban.
Mondjuk ott abban az esetben előre megfontolt szándékot, és különös kegyetlenséget kellene hivatalból maximális büntetési tétellel kiszabni, rögtön a fotó után. Az üzembetartóra az objektív felelősség alapján. Aztán majd eldönti, hogy vall-e családtagra, vagy leüli a wétén
 
  • Tetszik
Reactions: alali77
Miért, hátra ugrik, és fegyvert fog menő manó fejéhez, hogy neki előznie kell?
Ja nem, mr ego, aki amúgy már csak abból is látszik, hogy sehova sem siet mert autóval megy, nem alkalmas idegileg arra, hogy autót vezessen


A normális többség viszont pontosan tudja, hogy az az alkalmatlan gyalogosnak is, aki 130al előz városban.
Mondjuk ott abban az esetben előre megfontolt szándékot, és különös kegyetlenséget kellene hivatalból maximális büntetési tétellel kiszabni, rögtön a fotó után. Az üzembetartóra az objektív felelősség alapján. Aztán majd eldönti, hogy vall-e családtagra, vagy leüli a wétén
Hinye, ezekben a hozzászólásokban nagyobb frusztráció van, mint abban, aki 130-al előz lakott területen...
 
Újabb csodás magyar használt autós válogatás, dájcse prémiumok itt is előnyben :D
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Imádom
Reactions: Hortator
Régi autók törés tesztje:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Kurfürst
Ha megölt valakit, akkor akár azt is lehet mondani. Addig nem.
Addig is az. Attól mert vaktába lősz a tömegbe, még nem fogják elfogadni, hogy te nem ölni akartál, ugyanennek kéne a helyzetnek lenni itt is. Persze könnyebb sajnálkozni utólag, hogy jaj hát ő nem akart rosszat, csak mégis leszakadt végtagokkal könyörgött az életéért az aki a szalagkorlát másik oldalán szabályosan haladt.
 
  • Tetszik
Reactions: ZRÍNYI 20!026
Addig is az. Attól mert vaktába lősz a tömegbe, még nem fogják elfogadni, hogy te nem ölni akartál, ugyanennek kéne a helyzetnek lenni itt is. Persze könnyebb sajnálkozni utólag, hogy jaj hát ő nem akart rosszat, csak mégis leszakadt végtagokkal könyörgött az életéért az aki a szalagkorlát másik oldalán szabályosan haladt.
Nem vagy gyilkos, ha vaktában lősz a tömegbe, de nem találsz el senkik. Hülye lehetsz, meg gazember, de a gyikossághoz kell 1 halott ember legalább.
 
Ha már gyorshajtás. Erős utcai autók gyorsulása a saját műszerükön mérve:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: gatya
Mert ugye az az 50es tábla a megengedett legnagyobb, és nem a kötelező minimum sebesség. 45el menni még csak nem is tötymörgés. 55el menni tudatos szabályszegés, és annak a bevállalása, ha valami történik, meg is gyilkolhatsz vele valamit. Mondjuk érdekes, ez lassan már csak Afrikában nem tudja a jónép. Nem véletlenül vagyunk a top 10 legszarabb vezetési kultúrájú ország között. Amúgy pont a gyorshajtók szoktak állandóan tötymörgőket látni mindenhol, és habzó szájjal követelni, hogy mindenki takarodjon elölük az útról, mert hogy a KRESZ. Meg azindokolatlanlassanhaladás.
Azért tegyük hozzá, hogy az 55 az amibe simán belecsúszol véletlenül. Forgalom ritmusa. Ami ugye KRESZBEN is megfogalmazott dolog; pl. választhatsz, hogy a szabályt tartod (50) vagy igazodsz a körülötted közlekedőkhöz (55-60).

Az indokolatlan tötymörgéstől én is agyf.szt kapok, de nekem a szabályszegés az 50-es táblánál 80-nal záróvonalon át veri ki inkább a biztosítékot. Meg a nyomorult jobbkéz hiánya.

Pont tegnap reggel mentem komoly harminccal 60-as táblánál, akkora köd volt. Eszembe is jutott, hogy lenne-e akkora lelkesedés a lézerfegyverek iránt, ha ugyanott ülnénk....
 
Igazából azt kellene megtanulni, hogy a viszonyokhoz képest kell haladni. Mert ugyanakkora gyökér aki autópályán tejködben 15 méteres látótáv mellett 130-cal robog, meg az aki a városban 35-tel totyog. De az emberek nagyrésze vezetésre alkalmatlan ezért vagy azért és amúgy fel sem fogják, hogy lényegében, először is egy töltött pisztolyon ülnek, másodszor pedig ha gyorshajtasz városon belül az majdnem nem jelent semmit, mert előbb utóbb megfog a lámpa.
 
Régi autók törés tesztje:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A legtöbbjük már ekkor is egész tűrhetőnek, túlélhetőnek tűnik, néhány extrém gyengén szereplőt (Gold 2, Peugeot 205) leszámítva.

Persze, azóta sokat rohadt és tekeredett az a kaszni, egy ilye. most 30 év körüli veterán esetében lehet lennének durva meglepik.
 
  • Tetszik
Reactions: nyugger and fip7
Azt, hogy ki fogja mindezeket fenntartani, az lesz az elkövetkező 3-5 év nagy kérdése!!