LAV-25, ASLAV, LAV I/II/III, Stryker, AVGP-család

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Nem tudok elvonatkoztatni attól hogy ez a torony milyen rohadt rusnya. És hogy miért nem egyformát használnak a tgy-k acv 30-asaival.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
Washingtoni látogatása során Luis Petri argentin védelmi miniszter és Pete Hegseth amerikai védelmi miniszter aláírta az Argentin Hadsereg felszerelésére szánt, újonnan gyártott M1126 Stryker 8x8 páncélozott járművek beszerzésére vonatkozó ajánlat elfogadó nyilatkozatát.

Ez a beszerzés a három szakaszból áll. Első rész egy 8 darabos kezdeti tételt foglal magában, amelyek közül az első kettőt 2025 vége vagy 2026 eleje előtt szállítják le. Minden leszállítandó jármű újonnan gyártott lesz, ami jelentős technológiai és képességbeli ugrást jelent az argentin hadsereg számára.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: endre and Hortator
VITALS - Vehicle Intelligence Tools & Analytics for Logistics and Sustainment is General Dynamics Land Systems’ solution for predictive and prognostic maintenance (PPMx).

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

 
  • Tetszik
Reactions: Hortator
Stryker nem szerepel túl jól a háborúban az ukránok szerint...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Ocses and fishbed
Washingtoni látogatása során Luis Petri argentin védelmi miniszter és Pete Hegseth amerikai védelmi miniszter aláírta az Argentin Hadsereg felszerelésére szánt, újonnan gyártott M1126 Stryker 8x8 páncélozott járművek beszerzésére vonatkozó ajánlat elfogadó nyilatkozatát.

Ez a beszerzés a három szakaszból áll. Első rész egy 8 darabos kezdeti tételt foglal magában, amelyek közül az első kettőt 2025 vége vagy 2026 eleje előtt szállítják le. Minden leszállítandó jármű újonnan gyártott lesz, ami jelentős technológiai és képességbeli ugrást jelent az argentin hadsereg számára.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A delegation from the Argentine Army is currently in the United States conducting training in the handling and operation of the 8x8 Stryker Armored Fighting Vehicle (VFBR).

As part of the modernization and strengthening of the Argentine Army's capabilities, the first Stryker 8x8 M1126 VFBRs will be incorporated, a family of combat vehicles that represents a qualitative leap in mobility, protection, and operational versatility for the Army.

 
De ennyire? Egy kisebb világ omlott össze bennem.
Hát nem tudom.

Azèrt vehetne egy kicsit nagyobb lendületet.

De ez a gumiabroncs mintázat, ahogy mutatják is teljesen el van tömődve.

Biztos ez jó aszfalton/földúton/sivatagban/ès ilyen terepen. :D

Amúgy ilyenkor ha nagy a sár(bár ez nem tűnik annak) szoktak felrakni hóláncot.
 
  • Tetszik
Reactions: Hortator
Minden kerekes ilyen.
De ennyire? Egy kisebb világ omlott össze bennem.
Hát nem tudom.

Azèrt vehetne egy kicsit nagyobb lendületet.

De ez a gumiabroncs mintázat, ahogy mutatják is teljesen el van tömődve.

Biztos ez jó aszfalton/földúton/sivatagban/ès ilyen terepen. :D

Amúgy ilyenkor ha nagy a sár(bár ez nem tűnik annak) szoktak felrakni hóláncot.
Anno még ifjú legény koromban vezettem ugyan olyan 255ös KRAZt,csak két féle kerékkel.A virsili (mihez képest,dögnagy teherautókerék) kerekes gyorsan el tudott kaparni.Ballonkerekes meg mindenen átment.
Stryker problémája,hogy az első generációs Mowag Piranha futóműve van alapvetően alatta,miközben a tömege jóval nagyobb lett.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ez egy eredeti svájci,mégpedig a 81milis Oerlikon sorozatvetővel
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ir Piranha IIIok.
https://www.youtube.com/watch?v=eAUPs9_6dsE
Megint svájci
https://www.youtube.com/shorts/q5I_m1xxDA0
Első generációs Piranhak,ráadásul a 4x4 változat megy elől.....Valahogy mégse akar elakadni,mint a Stryker......Alighanem a Stryker a különben sikeres szerteágazó Piranha család elfuserált zabigyereke.
https://www.youtube.com/watch?v=xioJWJzzhE8
 
Anno még ifjú legény koromban vezettem ugyan olyan 255ös KRAZt,csak két féle kerékkel.A virsili (mihez képest,dögnagy teherautókerék) kerekes gyorsan el tudott kaparni.Ballonkerekes meg mindenen átment.
Stryker problémája,hogy az első generációs Mowag Piranha futóműve van alapvetően alatta,miközben a tömege jóval nagyobb lett.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ez egy eredeti svájci,mégpedig a 81milis Oerlikon sorozatvetővel
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ir Piranha IIIok.
https://www.youtube.com/watch?v=eAUPs9_6dsE
Megint svájci
https://www.youtube.com/shorts/q5I_m1xxDA0
Első generációs Piranhak,ráadásul a 4x4 változat megy elől.....Valahogy mégse akar elakadni,mint a Stryker......Alighanem a Stryker a különben sikeres szerteágazó Piranha család elfuserált zabigyereke.
https://www.youtube.com/watch?v=xioJWJzzhE8
Franc tudja.

Nekem valahogy mindíg aránytalanul kicsinek tünnek ezen a járműven a kerekek.

Amúgy meg viccből írtam, hogy a rajta lèvő abroncs biztos mindenre is jó.

Mikor mèg motoroztam, erre mondta a szerelőm, ami mindenre is jó, az kb semmire. De legalábbis mindenben inkább a minimum mint a max felè billen a tudása.

VIszont itt nincs az az iszonyat sár. De ha elötte már felment ott X gèp akkor lehet szèttúrták már a terepet.

Mindenesetre egy kis lendület nem ártana.
 
Franc tudja.

Nekem valahogy mindíg aránytalanul kicsinek tünnek ezen a járműven a kerekek.

Amúgy meg viccből írtam, hogy a rajta lèvő abroncs biztos mindenre is jó.

Mikor mèg motoroztam, erre mondta a szerelőm, ami mindenre is jó, az kb semmire. De legalábbis mindenben inkább a minimum mint a max felè billen a tudása.

VIszont itt nincs az az iszonyat sár. De ha elötte már felment ott X gèp akkor lehet szèttúrták már a terepet.

Mindenesetre egy kis lendület nem ártana.
Még a láncosoknál is számit,hogy milyen a lánc.Kerekeseknél meg nagyon,hogy milyen a kerék.