Kurganec-25 / Kurganets-25 (Oroszország)

<blockquote rel="blogen"><blockquote rel="dudi">Gondolom ez a baj a Kurganyec-25-tel.

A Koalícija és az Armata is túl nehéz a VDV-nek...</blockquote>

Az Armata és a Koalicija-SzV nem a VDV-nek van. A Kurganyecot pedig akarja a VDV.</blockquote>

Itt a kulcsmondat! :)
 
Ez lenne a gyalogságnak is az alapjárműve, szal mit akar itt a VDV? Csináljanak maguknak egy BMD5-öt!
 
"Szegény" Kurganyec nem kell az orosz védelmi minisztériumnak ebben a formájában . Teljesen át lesz tervezve , ami megmarad a hírek szerint csak a lánctalp.

Ajajjj :(


Én csak annyit terveznék át rajta, hogy a torony kezelőszemélyzetét nem a torony elé, hanem mögé tenném.

Úgy érted, előrébb hoznád a tornyot? De miért?



Itt is inkább az árával lesz probléma.. 1 drb ára 300 millio Rubel.
Így 1 évvel késobb, 2017-ben kezdodnek a tesztjei.

El kéne dönteniük, hogy szart (valami BMP-1-2-3 stílusú fémkoporsót) akarnak olcsón, vagy tényleg jót, de annak ára van? Én az utóbbira szavazok. Mondjuk a 250 milliós T-14-hez képest tényleg soknak tűnik a 300-as ár... De ez az ár nem olyan, mint a T-14 4-500 millió rubeles kezdeti ára, ami még a lefixált rendelés előtt volt?



Ez lenne a gyalogságnak is az alapjárműve, szal mit akar itt a VDV? Csináljanak maguknak egy BMD5-öt!

+1
 
Elméletileg, nem oszt, nem szoroz, viszont szerintem kicsivel jobb lenne ergonómiai szempontból. Jelenleg, az a felállás, hogy elöl motor, tőle balra a vezető. Ezt követi a torony kétfős személszete, aztán a desszanttér. Én meg a motor után tenném a tornyot és a két kezelő a desszanttér elején lenne.
Viszont lehet, hogy ez egyenletesebb súlyelosztást eredményez és az oroszok emiatt alakították így és lehet jobb is a jármű menetteljesítménye. Szóval, lehet, hogy ez az optimális kialakítás.
 
Elméletileg, nem oszt, nem szoroz, viszont szerintem kicsivel jobb lenne ergonómiai szempontból. Jelenleg, az a felállás, hogy elöl motor, tőle balra a vezető. Ezt követi a torony kétfős személszete, aztán a desszanttér. Én meg a motor után tenném a tornyot és a két kezelő a desszanttér elején lenne.
Viszont lehet, hogy ez egyenletesebb súlyelosztást eredményez és az oroszok emiatt alakították így és lehet jobb is a jármű menetteljesítménye. Szóval, lehet, hogy ez az optimális kialakítás.


Ha előbbre tennéd a (személyzet nélküli) tornyot, akkor "kezelők" buknák a hagyományos, periszkópos kilátást előre. Azt mondjuk nem tudom, ennek lenne-e jelentősége. De a belső elrendezésen ez sem változtatna. Ugyanúgy deszanttér-kezelő/parancsnok-sofőr-motor maradna az elrendezés.
 
Mintha mindenféle zavarokat éreznék az erőben. Akkor most hol ül a sofőr, és hány fajta prorotípus van?
pOdsRoDpcME.jpg

oHQYGN1.jpg

1VGeNX6.jpg

0151.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
Van tobb féle verzió a Kurganyecból: Van Kurganyec -BMP, Kurganyec- BTR, Kurganyec-BREM. 2016-ban dol el a végleges kialakítás.
 
Amikor elkezdték, akkor nem egyeztettek, hogy mit akarnak? Vagy a VDV később jött a képbe. Nekik csináljanak egy butított változatot.
 
http://worlddefencenews.blogspot.hu/2015/11/russian-mod-plans-to-product-family-of.html

Le vagy maradva boki!.DD

Most akkor mégis lesz kurganyec 25 de már 120mm ágyúval is ?
 
http://worlddefencenews.blogspot.hu/2015/11/russian-mod-plans-to-product-family-of.html

Le vagy maradva boki!.DD

Most akkor mégis lesz kurganyec 25 de már 120mm ágyúval is ?

Roni

Ez még júniusi hír , ami arról szólt , hogy létrehozhatnak egy 120 mm-es onjáró loveget a Kurganyecbol. Ez még a jovo zenéje....
De legalább hozzád is eljutott 5 hónap után.:)))
 
A 120 mm löveg szerintem az önjáró aknavető változat lehet