MiG-29 / MiG-35 Fulcrum (Mikojan-Gurjevics)

SzMT
195031.jpg
 
New MiG-35 fighter jets to roll off production line in autumn
https://www.youtube.com/watch?time_continue=91&v=tcDVDxuK3Wg
 
Sok helyen b variánst emlitenek ék nál de ez nem b vagy én tévedek?
Kilencven körül kaptak egy századnyi 9.12B-t. Ez pont olyan mint a miénk volt. Szerették volna gyártani a típust. Ehhez kaptak néhány 9.13-ast dobozban, hogy szereljék össze. De ez utóbbi elhalt a Szovjetúnió bukása és a bevezetett embargók miatt.

Ezekről a 9.13-asokról van néhány videó, majd eltűntek. Az utóbbi években csak a 9.12B-k láthatóak.

Az Észak-Koreai hadrend az évtized elején:
North_Korean_Air_Force_order_of_battle_in_2010.jpg
 
Mi történik a hajtóművel 1:26 és 1:30 között? (SIAF 2016, Szliács)

https://www.youtube.com/watch?v=2R2mP6SH-CQ&feature=youtu.be&t=86
 
Mi történik a hajtóművel 1:26 és 1:30 között? (SIAF 2016, Szliács)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Szerintem nem a hajtóművel volt probléma. Valami nem volt rendben azzal a géppel, (konkrétan a tüzelőanyag-rendszerrel), ugyanis tartós hátonrepülésben dőlt belőle a kerozin, 1,27-28 táján egy pillanatra be is gyulladt. Később is többször látszott a kifolyó keró porladása, főleg mikor rásütött a nap 1,53-1,59 között, de az 5,05-ös emelkedő orsó közben is hátonrepülésnél halvány páracsíkokat hagyott maga mögött és 6,48-nál megint látszott a keró-pára. Lehet, hogy a tartályok túlnyomás-biztosító szelepe nem zárt rendesen, és így hátonrepülésben kijutott a tüzelőanyag - de ez csak tipp.