Kurganec-25 / Kurganets-25 (Oroszország)

R8L0P.jpg

iemmjvKrHK4.jpg

R1ksgWJqqYU.jpg

3SeobqVMd-g.jpg

0_a0abc_67550c5b_XXXL.jpg
 
Nézve a nagy felbontású képeket le a kalappal az orosz mérnökök előtt.
A vaskos oldalpáncélzattal pedig azt sugallják hogy már számít a katonák biztonsága.
 
Ez a JAMZ-780 új dízeles hajtomu kerul majd a Kurganyecbe és a Bumerangba. Teljesítménye 700LE.
A hajtomuvek már tesztelés alatt vannak a jármuvekben.
3516403_original.jpg

3516671_original.jpg

3516692_original.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Ez a JAMZ-780 új dízeles hajtomu kerul majd a Kurganyecbe és a Bumerangba. Teljesítménye 700LE.
A hajtomuvek már tesztelés alatt vannak a jármuvekben.
3516403_original.jpg

3516671_original.jpg

3516692_original.jpg

Összehasonlításképp, a Boxerben, a jelenleg tudomásom szerint legnehezebb (teljesen "felpáncélozva" ~30 tonnás) korszerű kerekes IFV-ben 720 lóerős (530 KW-os) motor van. Szóval ez pariban van vele teljesítményben.
 
Igazából 41 tonna a C konfigurációban.

~30 tonnát akartam írni, mert tudomásom szerint 33 tonna körül lenne, vagyis amikor utoljára néztem, akkor még ennyi volt az "előirányzott" tömege. De akkor ezek szerint már a Puma tömegét is sikerült elérniük a derék fritzeknek a Boxerrel... Csak ugye a Puma már lánctalpas. Szóval egy nyolckerekű járműtől ez, hát...
 
Kurganyec-25 család.
Felvételek a Kurganyec-25 BTR tesztjérol:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.