F–106 Delta Dart (Convair, USA)

F-106_Delta_Dart_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Jó kis videó. Érdekes, hogy a jókora J75-øs hajtóműnek is ugyanolyan bedörrenős utánégetője volt, mint a MiG-21-esek összes hajtóművének, vagy a Szuhoj 17/20/22 és 24-esek AL-21-eseinek.
 
Elég hihetetlennek hangzik az az M1.5.

76. oldal a PDF-ben. A min. AFTERBURNER thrust van M1.5-nél.
https://www.f-106deltadart.com/manuals/T.O. 1F-106A-1-1 (1972, rev.original).pdf

86. oldalon ott van hozzá az üzemanyag fogyasztás.

Mindig pislogok azon, amikor az FM-mel ennyire ellentétes dolgokat állítanak emberek.
Mint Quorán erősködött egy futóbolond, hogy az F-117-nek volt AA képessége és AWACS vadászatra használható volt a gép, mert könnyedén megtalálta éjszaka is radar és RWR nélkül az ellenséges AWACS-et...
Csak mert egy pilóta benyögött ilyet. Az, hogy technikai feltétele nem adott, az ma úgy látszik mínuszos faktor...

Nagyon lelkes az oldal, de csont nélkül leír bármiféle bugyutaságot.
 
Elég hihetetlennek hangzik az az M1.5.

76. oldal a PDF-ben. A min. AFTERBURNER thrust van M1.5-nél.
https://www.f-106deltadart.com/manuals/T.O. 1F-106A-1-1 (1972, rev.original).pdf

86. oldalon ott van hozzá az üzemanyag fogyasztás.

Mindig pislogok azon, amikor az FM-mel ennyire ellentétes dolgokat állítanak emberek.
Mint Quorán erősködött egy futóbolond, hogy az F-117-nek volt AA képessége és AWACS vadászatra használható volt a gép, mert könnyedén megtalálta éjszaka is radar és RWR nélkül az ellenséges AWACS-et...
Csak mert egy pilóta benyögött ilyet. Az, hogy technikai feltétele nem adott, az ma úgy látszik mínuszos faktor...

Nagyon lelkes az oldal, de csont nélkül leír bármiféle bugyutaságot.
Valamiért nekem olyan olvasmányos emlék rémlik, hogy még a gyári adat maximális sebességet sem tudta minden példány.
Lehetséges, hogy volt ilyen szórás?
 
Valamiért nekem olyan olvasmányos emlék rémlik, hogy még a gyári adat maximális sebességet sem tudta minden példány.
Lehetséges, hogy volt ilyen szórás?
Az más. Az F-102 alig tudta átlépni a hangsebességet. Akkor jöttek rá a területszabályra kb. Akkor lett kóláspalack alakú a gép, ezt örökölte az F-5 is.
A mai vadászgépek a 4. gen óta erőből megoldják a feladatot...