Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Na ez meg mi a csoda a szárnyak alatt, póthajtómű, ramjet?
https://www.f-106deltadart.com/nasa_airbreathing_propulsion_research.htmNa ez meg mi a csoda a szárnyak alatt, póthajtómű, ramjet?
Elég hihetetlennek hangzik az az M1.5.
Valamiért nekem olyan olvasmányos emlék rémlik, hogy még a gyári adat maximális sebességet sem tudta minden példány.Elég hihetetlennek hangzik az az M1.5.
76. oldal a PDF-ben. A min. AFTERBURNER thrust van M1.5-nél.
https://www.f-106deltadart.com/manuals/T.O. 1F-106A-1-1 (1972, rev.original).pdf
86. oldalon ott van hozzá az üzemanyag fogyasztás.
Mindig pislogok azon, amikor az FM-mel ennyire ellentétes dolgokat állítanak emberek.
Mint Quorán erősködött egy futóbolond, hogy az F-117-nek volt AA képessége és AWACS vadászatra használható volt a gép, mert könnyedén megtalálta éjszaka is radar és RWR nélkül az ellenséges AWACS-et...
Csak mert egy pilóta benyögött ilyet. Az, hogy technikai feltétele nem adott, az ma úgy látszik mínuszos faktor...
Nagyon lelkes az oldal, de csont nélkül leír bármiféle bugyutaságot.
Az más. Az F-102 alig tudta átlépni a hangsebességet. Akkor jöttek rá a területszabályra kb. Akkor lett kóláspalack alakú a gép, ezt örökölte az F-5 is.Valamiért nekem olyan olvasmányos emlék rémlik, hogy még a gyári adat maximális sebességet sem tudta minden példány.
Lehetséges, hogy volt ilyen szórás?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..