Na ez meg mi a csoda a szárnyak alatt, póthajtómű, ramjet?
https://www.f-106deltadart.com/nasa_airbreathing_propulsion_research.htmNa ez meg mi a csoda a szárnyak alatt, póthajtómű, ramjet?
Elég hihetetlennek hangzik az az M1.5.
Valamiért nekem olyan olvasmányos emlék rémlik, hogy még a gyári adat maximális sebességet sem tudta minden példány.Elég hihetetlennek hangzik az az M1.5.
76. oldal a PDF-ben. A min. AFTERBURNER thrust van M1.5-nél.
https://www.f-106deltadart.com/manuals/T.O. 1F-106A-1-1 (1972, rev.original).pdf
86. oldalon ott van hozzá az üzemanyag fogyasztás.
Mindig pislogok azon, amikor az FM-mel ennyire ellentétes dolgokat állítanak emberek.
Mint Quorán erősködött egy futóbolond, hogy az F-117-nek volt AA képessége és AWACS vadászatra használható volt a gép, mert könnyedén megtalálta éjszaka is radar és RWR nélkül az ellenséges AWACS-et...
Csak mert egy pilóta benyögött ilyet. Az, hogy technikai feltétele nem adott, az ma úgy látszik mínuszos faktor...
Nagyon lelkes az oldal, de csont nélkül leír bármiféle bugyutaságot.
Az más. Az F-102 alig tudta átlépni a hangsebességet. Akkor jöttek rá a területszabályra kb. Akkor lett kóláspalack alakú a gép, ezt örökölte az F-5 is.Valamiért nekem olyan olvasmányos emlék rémlik, hogy még a gyári adat maximális sebességet sem tudta minden példány.
Lehetséges, hogy volt ilyen szórás?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..