[BIZTPOL] Magyarország

Megállapítható nyálból, az ember életkora, vagyis dns vizsgálattal.
http://www.origo.hu/tudomany/201106...l-meghatarozhato-az-eletkor-nyalmintabol.html

"A nyálmintában lévő DNS-ből ötéves pontossággal képes meghatározni a mintát adó személy életkorát az a teszt"

Erre a svéd bevándorlási hivatal bürokratái is képesek ránézésre (13 és 23 között belőni egy fiatalkorút). Magyarán nem állapítható meg életkor ezzel a módszerrel. Felhozhattam volna a DNS sérültségének a mértékét is, ami szintén alkalmas arra, hogy megállapítsuk, hogy fiatalabb, vagy idősebb emberrel van e dolgunk, de semmi többre. A fogászati vizsgálat, vagy a csontozat vizsgálata a rasszok eltérő tulajdonságainak figyelembevételével +/-1 éves tűréshatárral már valódi eredményt ad ebben a kritikus életkorban, amikor a fiatalkorúságot kellene megállapítani!
 
Akkor legyünk pontosak végre;
tisztán antropometriai vizsgálattal is képesek 1-1,5 éves pontatlansággal életkor becslésre (fizikai fejlettség, fogak és nemi jellegek vizsgálata).
Csak fogászati vizsgálattal 1,8-2,6 év a pontatlanság (Olze A – Schmeling A – Rieger K – Kalb G – Geserick G: Untersuchungen zum zeitlichen Verlauf der Weisheitszahnmineralisation bei einer deutschen Population).
Maradjunk annyiban, hogy 1 éves hibahatárral lehet eldönteni (ami azért egyáltalán nem pontatlan, figyelembe véve mondjuk egy 5-10-15 éves osztálytalálkozón látottakat).
A DNS vizsgálat egyértelműen -szerintem- más célt szolgál (esetleg egy adatbázishoz, ha bűnözni kezdenek a "nagyfiúk").

Sajnálom, hogy ilyen időket élünk, ahol mások helyett kell gondolkodnunk. Bocsánat az offért.
 
Sajnálom, hogy ilyen időket élünk, ahol mások helyett kell gondolkodnunk.

Törvénytelenül, fals vizsgálatra hivatkozva nem fogunk tudni DNS mintákat gyűjteni. Az lesz az első, amit a sorosisták betámadnak és nem lesz olyan magyar bíróság ahol megálna a dolog. DNS mintát akkor tudunk gyűjteni, ha a kormány hoz egy rendeletet, hogy az összes migránstól, akivel a hatóságok kapcsolatba kerülnek DNS mintát kell venni.
 
Igen? Mutass már 160-as vonalat szintbeli kereszteződéssel.
A 160mióta mérsékelt sebesség? :D

Hát a nyugati vasutakhoz képest mérsékelt :)
Ugyanis az EU - ban a személyvonatok olyan 200km/h-val mennek, a nagysebbeséget is csak 250 felett számolják, de inkább 280-300 felett. Amikor beléptek a közép-európai országok, hamar rájött az EU, hogy esélyük sem lesz ilyen paraméterekkel pályát építeniük, ezért találták ki direkt nekik a 160 km/h mérsékelt sebességú pályát (ez csak nekik mérsékelt, nekünk eszeveszett sebesség), amúgy tőlünk nyugatra ilyen sebességgel csak a tehervonatok járnak (ezek nem olyan hosszúak mint az amerikaiak, csak 20-30 vagonból állnak).
A nemzetközi vasúti szabályozás szerint 160km/h sebességű pálya felett nem lehet szintbéli vasúti - közúti kereszteződés, ezért nálunk hivatalosan még anno a Budapest - Hegyeshalom pálya is csak 159 km/h-ra lett engedélyezve.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and Pocok75
Ez igy nem igaz a nyomtáv marad a szabvány nyugati 1435mm felüljárok se kelenek ugyanis mérsékelt sebeségü palyárol van szó (160km/h) amin még lehet szintbeli keresztezés, viszont elképesztö sok földmunkával fog járni amely inkább takarja a költségek egy részét

Arról sem szabad elfelejtkezni, hogy a vasúti pálya mellett lévő földek egy részét meg kell venni a tulajdonosoktól (nyomvonalkorrekció, kétváganyúsítás), és borítékolható, hogy ezen földeket már jó előre megvették élelmes politikusaink, hogy majd horribilis áron adják át a MÁV - nak. Szóval ezért is rohadtul drága.
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75
Arról sem szabad elfelejtkezni, hogy a vasúti pálya mellett lévő földek egy részét meg kell venni a tulajdonosoktól (nyomvonalkorrekció, kétváganyúsítás), és borítékolható, hogy ezen földeket már jó előre megvették élelmes politikusaink, hogy majd horribilis áron adják át a MÁV - nak. Szóval ezért is rohadtul drága.
Meg nem tudom ki mennyire ismerős pesterzsébeten ott jelenleg egy vágány megy , egy beton teknőbe egyik oldalt cég épületek a másik oldalt a hév
 
Hát a nyugati vasutakhoz képest mérsékelt :)
Ugyanis az EU - ban a személyvonatok olyan 200km/h-val mennek, a nagysebbeséget is csak 250 felett számolják, de inkább 280-300 felett. Amikor beléptek a közép-európai országok, hamar rájött az EU, hogy esélyük sem lesz ilyen paraméterekkel pályát építeniük, ezért találták ki direkt nekik a 160 km/h mérsékelt sebességú pályát (ez csak nekik mérsékelt, nekünk eszeveszett sebesség), amúgy tőlünk nyugatra ilyen sebességgel csak a tehervonatok járnak (ezek nem olyan hosszúak mint az amerikaiak, csak 20-30 vagonból állnak).
A nemzetközi vasúti szabályozás szerint 160km/h sebességű pálya felett nem lehet szintbéli vasúti - közúti kereszteződés, ezért nálunk hivatalosan még anno a Budapest - Hegyeshalom pálya is csak 159 km/h-ra lett engedélyezve.
Azt nemis tudtam hogy 159re lett átvéve :D
 
  • Tetszik
Reactions: szuvorov
Arról sem szabad elfelejtkezni, hogy a vasúti pálya mellett lévő földek egy részét meg kell venni a tulajdonosoktól (nyomvonalkorrekció, kétváganyúsítás), és borítékolható, hogy ezen földeket már jó előre megvették élelmes politikusaink, hogy majd horribilis áron adják át a MÁV - nak. Szóval ezért is rohadtul drága.
Talán, Tatabánya és Szár közötti alépítmény miatt?
 
Akárkiket is telepítenek ide nem fognak itt megragadni jelentős számban abból a létszámból. Az első adandó alkalommal fognak egy taxit aztán irány Ausztria.
Ma láttam délután épp 4 gibbont (nem kérdeztem meg őket azok -e de láttam már eleget annak idején, rutinból megismerem) ballagni az egyik földúton Ausztria felé, 3km a határ onnét, menjenek csak Merkelhez, meg Van der Bellenhez. Gondoltam rá hogy bejelentem telefonon,de minek?
 
Nyomtáv vagy nyomvonal, hagyjad már!!!! Amúgy Kínában is 1435mm a nyomtáv.
Az árat meg a durva terepviszonyok is (hegyek, szegdelt terep, hatalmas folyamok stb...) durván drágítják. Hasonló a helyzet, mint az autópályáknál mondjuk magyar/horvát viszonylatban. Horvátországban 1km kijön 1M-ból....

Végül is Szerbeknél lankán megy + kétvágányosítás 48 km-es hosszon.

Kínában is 1435mm (kivéve Peking - orosz határ, nem jut eszembe a város neve, ahol 1520mm) van, de középütközővel, 1500m-es maximális vonathosszal és 30 tonnás tengelyterheléssel dolgoznak (legelső Peking-Berlin vonat 12000 tonnás volt a lengyel határig...).

+Itt meg lehet nézni a világ vasútvonalait, Európa nyugati felén is a "mainline" a domináns (=<160kph).

http://www.openrailwaymap.org/

Van most egy EU-s direktíva, hogy a nemzetközi folyosókat (többek között Hegyeshalom-Záhony!) 160-as ETCS2-vel felszerelt vonalakkal kell kiszolgálni, de a GSM-R balhé miatt ez is bukóra áll (újabb több százmilliárdos EU támogatás amit vissza kell majd fizetni). Ehhez jön még az Budapest-Debrecen közötti 140km/h-s pályán használt kínai biztosító berendezések szánalmas megbízhatósága...
 
b+, két p! Pedig huszonéve tanulom a nyelvet és a helyesírást, de állandóan elbukok ilyen apróságokon :)
Olyan módon példaképpé, hogy szerintük a magyar kormány védi az országot - mármint a határait az új honfoglalóktól. Úgy látják (érdekes, én nem), hogy Magyarország mindent megtesz hogy megmaradjon olyannak mint amilyen most. Orbán Szerbiában hihetetlenül népszerű.
 
b+, két p! Pedig huszonéve tanulom a nyelvet és a helyesírást, de állandóan elbukok ilyen apróságokon :)
Olyan módon példaképpé, hogy szerintük a magyar kormány védi az országot - mármint a határait az új honfoglalóktól. Úgy látják (érdekes, én nem), hogy Magyarország mindent megtesz hogy megmaradjon olyannak mint amilyen most. Orbán Szerbiában hihetetlenül népszerű.

Az imázs fontos dolog... Ha külföldi lennék én is azt mondanám, hogy milyen fasza gyerek ez az Orbán. Csak aki itt él az látja, hogy mennyi minden hazugság és máz.
UI: Az én helyesírásom egyenesen pocsék :( Sokszor annyi hibát vétek... Szégyellem is magam miatta :(
 
  • Tetszik
Reactions: jimkirk
Amit a szláv nyelveket nem ismerők nem igen tudhatják: elsősorban a szerb, de a horvát hazafiak szemében is Magyarország lassan példaképé válik. Mi a helyzet az oláhokkal? Erdélyiek?

Na ugye balkáni, hogy mégiscsak alakul az a Magyar-Szláv Államszövetség! :)
És lám, lám, nem én mondtam, hogy még a szerbeknél jobban alakul a dolog, mint a horvátoknál.
Nem véletlenül fogalmaztam ám meg, hogy a MSZÁSZ alapja a magyar-szerb kapcsolat!
 
  • Tetszik
Reactions: closed society
Olyan módon példaképpé, hogy szerintük a magyar kormány védi az országot - mármint a határait az új honfoglalóktól.
Ezt mondjuk ők is megtehetnék, bőven jobb a seregük még így is mint a miénk. Aztán Koszovó felé is zárni kéne, mert a drog- és fegyver éppen onnan áramlik Európába.
Ők is láthatták, láthatják testközelből, mi lesz ha az albánok valahol többségbe kerülnek. Az ugyanolyan fenyegetés, mint az illegális bevándorlók.
 
Na ugye balkáni, hogy mégiscsak alakul az a Magyar-Szláv Államszövetség! :)
És lám, lám, nem én mondtam, hogy még a szerbeknél jobban alakul a dolog, mint a horvátoknál.
Nem véletlenül fogalmaztam ám meg, hogy a MSZÁSZ alapja a magyar-szerb kapcsolat!

Ne nagyképűsködj légy szíves! Nyílván fiatalabb vagy tőlem és nem valószínű hogy annyit láttál.
Egyébként, nekem is eszembe jutott az agymenésed :)
És most mi a szom a MSZÁSZ? Hungaroslaviát megjegyeztem.
 
Ezt mondjuk ők is megtehetnék, bőven jobb a seregük még így is mint a miénk. Aztán Koszovó felé is zárni kéne, mert a drog- és fegyver éppen onnan áramlik Európába.
Ők is láthatták, láthatják testközelből, mi lesz ha az albánok valahol többségbe kerülnek. Az ugyanolyan fenyegetés, mint az illegális bevándorlók.

Szépen leírtam, hogy ugyan olyan megélhetési, lepusztult hadseregük van mint nekünk. Kizárólag páncél vonalon erősebbek tőlünk. Mondjuk az nem teljesítmény...
Koszovóról nem hajlandók egyenlőre lemondani, így minden ottani lakosnak megadják az állampolgárságot is - ha kéri. Az az ők kis trianonjuk