Mennyire kínai a kínai utasszállító?
És mennyire kínai a kínai vadászgép? Aki vadászgépet tud építeni, az talán tud utasszállítót is...
Mennyire kínai a kínai utasszállító?
És mennyire kínai a kínai vadászgép? Aki vadászgépet tud építeni, az talán tud utasszállítót is...
A lènyeg igazàból az, hogy ezeknek a cègeknek a "knowhow"-ja nèlkül nem igazàn sikerült volna elkèszìteni egy ilyen kisseb gèpet sem, 7 èv alatt.
A kèp mutatja, hogy mèg Kìna szàmàra is nagy kihìvàs ez.
De ott a knowhow az országban, egy új Airbus vagy Lockheed gép is minimum 200 beszállító cég alkatrészeiből meg alapanyagaiból készül. Pl lehet ha ők készítik a szárnyat, de a szénszálat és a műgyantát hozza bíztosan nem.A lènyeg igazàból az, hogy ezeknek a cègeknek a "knowhow"-ja nèlkül nem igazàn sikerült volna elkèszìteni egy ilyen kisseb gèpet sem, 7 èv alatt.
A kèp mutatja, hogy mèg Kìna szàmàra is nagy kihìvàs ez.
Azért ezzel Szergejéknek is vannak problémáik, pedig ők már gyártottak néhány vadászgépet. Évtizedekig túl nagy falat volt nekik a ventilátoros kétáramú hajtómű, pedig anno afgánban zsákmányoltak DC-10-est amiben volt olyan hajtómű, csak éppen élőben látni és leméretezni valamit vagy le is gyártani - az nem ugyanaz!! Az utóbbi évtizedben meg a Szuhoj szenved (és miatta az Aeroflot is) a saját utasszállító gyártásával, pont azért mert a Szuhoj az korábban világéletében csak vadászgépet gyártott. Szóval aki F1 autót tud gyártani, az nem biztos hogy autóbuszt is képes a rá vonatkozó követelményeknek megfelelően, mert teljesen más a követelmények túlnyomó része.És mennyire kínai a kínai vadászgép? Aki vadászgépet tud építeni, az talán tud utasszállítót is...
Azért ezzel Szergejéknek is vannak problémáik, pedig ők már gyártottak néhány vadászgépet. Évtizedekig túl nagy falat volt nekik a ventilátoros kétáramú hajtómű, pedig anno afgánban zsákmányoltak DC-10-est amiben volt olyan hajtómű, csak éppen élőben látni és leméretezni valamit vagy le is gyártani - az nem ugyanaz!! Az utóbbi évtizedben meg a Szuhoj szenved (és miatta az Aeroflot is) a saját utasszállító gyártásával, pont azért mert a Szuhoj az korábban világéletében csak vadászgépet gyártott. Szóval aki F1 autót tud gyártani, az nem biztos hogy autóbuszt is képes a rá vonatkozó követelményeknek megfelelően, mert teljesen más a követelmények túlnyomó része.
Milyen többi gyártóról beszélsz, jelenleg az általad felsoroltakon kívül nincs gyártó, csak olyanok akik próbálnak kifejleszteni és gyártani utasszállító repülőgépet aztán remélik hogy lesz belőle üzlet (pl. az oroszok meg Kína). Ők is csak úgy, hogy gyakorlatilag a sárkányt gyártják és a hajtóművet meg az elektronikát és a sárkány-rendszerek jelentős részét készen veszik hozzá nyugati gyártóktól.Amerika, Európa, Kanada és Brazília kivételével a többi gyártó jelenléte a világpiacon gyakorlatilag 0.
Az öregedő kínai társadalom :
http://m.origo.hu/gazdasag/20170518-a-vartnal-lassabban-gyarapodik-kina-lakossaga.html
Persze ettől még annyian vannak mint a kínaiak![]()
Ott szinte semmilyen szociális segély sem létezik. Állami nyugdíj talán csak az állami alkalmazottaknak jár, a többiek oldják meg ahogy tudják.Fogadjanak be menekülteket és a probléma megoldva![]()
![]()
![]()
Ott szinte semmilyen szociális segély sem létezik. Állami nyugdíj talán csak az állami alkalmazottaknak jár, a többiek oldják meg ahogy tudják.
Azért van egy híressé vált migránsunk aki vitte valamire Shanghaiban.No meg egypárt rendszer és kommunizmus. Amúgy csak vicc volt![]()
Azért van egy híressé vált migránsunk aki vitte valamire Shanghaiban.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..