[Kantin] Magyarország

Status
Not open for further replies.
Csak nyugodtan... szinte soha nem írsz le semmit úgy, hogy előtte ne lenne egy rakat dehonesztáló jelző...mondjad csak, mondjad! A minősítéseid minősítenek Téged a legjobban! Még azok se sajátok, valahol a szádba adták....

Te már csak tudod. Az a cuki, hogy én nem minősítettelek, te meg engem igen, és még te duzzogsz itt az én minősítéseim miatt :)
 
Te már csak tudod. Az a cuki, hogy én nem minősítettelek, te meg engem igen, és még te duzzogsz itt az én minősítéseim miatt :)

ha lesz időm és kedvem akkor összegyűjtöm a jelzős szerkezeteidet...bár...kár a fáradtságért...inkább duzzogok! Duzzzzzzz, duzzzz....(ha jól csinálom nyomj egy lájkot!)
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
ha lesz időm és kedvem akkor összegyűjtöm a jelzős szerkezeteidet...bár...kár a fáradtságért...inkább duzzogok! Duzzzzzzz, duzzzz....(ha jól csinálom nyomj egy lájkot!)

Ha nincs jobb dolgod, nyugodtan tedd meg, de gyűjtsd ki melléjük azokat is, amiket rám, nekem írtak. Különben még az a képzet alakulhat ki, hogy egyoldalú vagy, és szelektíven veszed észre a minősítést.
 
Csak, hogy valami fontos is legyen itt:
http://www.portfolio.hu/ingatlan/varos/uj_hid_epul_budapesten.255269.html

Ez egy valóban fontos beruházás lenne, amit szerintem már vagy 20 éve meg kellet volna építeni :)
Rossz helyen épül... Ennek kb. semmi értelme. A M0 és a Lágymányosi híd közötti távolság az, ami kurvanagy. Ez alig, de alig van délebbre... Eleve ott keződik, hogy a csepeli gerincutet kellene befejezni és azzal kb. a Savoya park magasságában kéna átmenni. Annak lenne értelme. Ennek semmi.
 
Rossz helyen épül... Ennek kb. semmi értelme. A M0 és a Lágymányosi híd közötti távolság az, ami kurvanagy. Ez alig, de alig van délebbre... Eleve ott keződik, hogy a csepeli gerincutet kellene befejezni és azzal kb. a Savoya park magasságában kéna átmenni. Annak lenne értelme. Ennek semmi.
A Gubacsi híddal kb. egy magasságban lenne az általam felvázolt új híd ami ráadásul egy olyan elosztó hálózati ponba vinne, ami ma is Kelenvölgy, Kelenföld és Budafokot+Tétényt és a 6-os úthoz vezet. Ez a fos a Soroksári utat köti összes a nagy büdös semmivel, illetve ahova most is visz híd közel. Ez a felvázolt vacak semmit nem köt összes semmivel.... Egy utcával odébb köt rá, ahova amúgy is a Lágymányosi híd forgalma önlik rá. Melyik tökkelütött balfasz hagyja ezt jóvá? Járt már életében arra és látta a forgalmat vagy adatokat...?

Ma tényleg ennyire nettó kreténnek kell lenni hivatalból...?
 
Csak, hogy valami fontos is legyen itt:
http://www.portfolio.hu/ingatlan/varos/uj_hid_epul_budapesten.255269.html

Ez egy valóban fontos beruházás lenne, amit szerintem már vagy 20 éve meg kellet volna építeni :)

Fontos, csak mondjuk lejjebb kellene, mert az M0 jóval lentebb van és a kettő közt nincs semmilyen összeköttetés a két oldal közt. Egy M0-s dugó esetén kész katasztrófa az egész. Sokszor akkor is, ha nincs baleset. A nullásra feljutni hétköznap reggel kész katasztrófa mind Nagytéténynél, mind Szszmiklósnál, mind Dharasztinál. A gáz, hogy kötöttpályás közlekedés is csak Budán van megfelelő alternatíva. A Csepeli HÉV és a Kelebiai vonal khm. nem az.
 
eadx,molnibalage

Mivel a Csepel-szigeten lakom így tisztában vagyok a forgalmi viszonyokkal. Legalább egy új híd kell. Hogy hova rakják az meg nem rajtam múlik. (Sajnos) ;)
 
Hogy lehet, hogy ennyi lövés közül egy se talál? :hadonaszos:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
eadx,molnibalage

Mivel a Csepel-szigeten lakom így tisztában vagyok a forgalmi viszonyokkal. Legalább egy új híd kell. Hogy hova rakják az meg nem rajtam múlik. (Sajnos) ;)

Ácsi, én nem a híd létjogosultságát vitatom, hanem a helyét. Szerintem túlságosan is északon épülne a híd, kissé délebbre kellene felépíteni
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Ma tényleg ennyire nettó kreténnek kell lenni hivatalból...?

Sajnos igen, sokat járok csepelre, meg attól délebbre és nem értem, rohadjak meg, hogy 3- kor olyan dugókba esek bele, hogy a hajam égnek áll, de az összes út, csak kétsávos. Építettek tököl felé, egy új elkerülő utat, de az is kétsávos. Érdre, az M0 hídtól délre az út kétsávos. Senkinek nem tűnt még fel, hogy rengeteg ember elköltözött Budapestről az aglomerációba és ezt a változást az úthálózat nem követte? :D
 
Sajnos igen, sokat járok csepelre, meg attól délebbre és nem értem, rohadjak meg, hogy 3- kor olyan dugókba esek bele, hogy a hajam égnek áll, de az összes út, csak kétsávos. Építettek tököl felé, egy új elkerülő utat, de az is kétsávos. Érdre, az M0 hídtól délre az út kétsávos. Senkinek nem tűnt még fel, hogy rengeteg ember elköltözött Budapestről az aglomerációba és ezt a változást az úthálózat nem követte? :D
Az sokkal nagyobb baj, hogy a közösségi közlekedés se akarja követni, amivel tehermentesíteni lehetne az utakat. o_O
 
Tökéletes!

http://aristo.pestisracok.hu/a-kormanyzo-i/

"A „népbíróság” akasztófáinak árnyékában el is kezdték újra kitalálni a történelmet. Az akasztófákra, kitelepítésekre, Recskre – egyszóval a terrorra – azért volt szükség, mert az országlakók emlékeztek. És nem arra amire az új történelem tanítani akarta őket. Meg kellett hát félemlíteni mindenkit, hogy tartsa a száját. Mára a helyzetük részben könnyebb, részben pedig nehezebb lett. Könnyebb, mert már nem nagyon élnek szemtanúk. És nehezebb, mert nincsenek direkt eszközök a kritikus hangok elnyomására."
 
Tökéletes!

http://aristo.pestisracok.hu/a-kormanyzo-i/

"A „népbíróság” akasztófáinak árnyékában el is kezdték újra kitalálni a történelmet. Az akasztófákra, kitelepítésekre, Recskre – egyszóval a terrorra – azért volt szükség, mert az országlakók emlékeztek. És nem arra amire az új történelem tanítani akarta őket. Meg kellett hát félemlíteni mindenkit, hogy tartsa a száját. Mára a helyzetük részben könnyebb, részben pedig nehezebb lett. Könnyebb, mert már nem nagyon élnek szemtanúk. És nehezebb, mert nincsenek direkt eszközök a kritikus hangok elnyomására."

Légyszíves majd linkeld be a folytatást is, ha megíródik, mert nem szoktam olvasni az oldalt.
 
Tökéletes!

http://aristo.pestisracok.hu/a-kormanyzo-i/

"A „népbíróság” akasztófáinak árnyékában el is kezdték újra kitalálni a történelmet. Az akasztófákra, kitelepítésekre, Recskre – egyszóval a terrorra – azért volt szükség, mert az országlakók emlékeztek. És nem arra amire az új történelem tanítani akarta őket. Meg kellett hát félemlíteni mindenkit, hogy tartsa a száját. Mára a helyzetük részben könnyebb, részben pedig nehezebb lett. Könnyebb, mert már nem nagyon élnek szemtanúk. És nehezebb, mert nincsenek direkt eszközök a kritikus hangok elnyomására."

Nem árulok el nagy titkot ha leírom, hogy az '56 utáni megtorlások több halálos áldozatot követeltek mint Haynau" rémuralma" és a "fehér terror" együttesen.

Egyébként nagyon nehezen tudta elmagyarázni a szocialista Magyarország, hogy miért demokrácia a kádár rendszer és miért diktatúra a horthy rendszer, amikor :
- a horthy rendszerben több pártrendszer volt (baloldali pártok az országgyűlésban), a kádár rendszerben nem
- a horthy rendszerben nem volt cenzúra (működhettek ellenzéki lapok) , a kádár rendszerben volt
- a horthy rendszerben bárki aki nem volt büntetettve tarthatott önvédelmi fegyvert, a kádár rendszerben nem.
- a horthy rendszerben akkor és oda mentél külföldre amikor akartál, a kádár rendszerben meg még a szocialista országokba is nehezen jutott el az ember
- a horthy rendszerben a magántulajdon szentsége, a vállalkozások szabadsága

Amibe joggal beleköthettek az a zsidók elleni törvények voltak, bár ez az első két törvénynél csak maximalizálta a zsidók arányát bizonyos foglalkozási ágakban, csak a negyedik volt a klasszikus náci zsidótörvény az ország megszállása utan.
 
Status
Not open for further replies.