[Kantin] Magyarország

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Status
Not open for further replies.

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 736
113
Azért az ritka, hogy egyetértek Zöldi Péterrel, de most tényleg igaza van a déli vonalvezetéssel. Azért a kommentszekció ott is inkább leszólni szokta az ötleteit, mert tud ám nagy marhaságokat írni. Viszont a pártpolitikai kommentek ritkán szoktak ott lenni.

1. Amikor a Lágymányosit TERVEZNI!!! kezdték, már akkor a főváros É-D irányú bővítésében gondolkodtak, ahogy a Nemzeti Színház környékén ki is épültek a projektek, és megindult a főváros É-D irányú továbbépítése. Nem két perc, de nem is száz év.
2. Hamarosan a Kopaszihoz 40k emberke költözik. 40k!!! Ezek közlekedésére most ott van a Rákóczi-híd, ill. a 2 sávos Budafoki út. A Szerémit nem mondom, mert az a Rákóczi miatt kb. használhatatlan.
3. Csepelen ott nincs semmi? Sebaj, majd lesz. Terveztek már oda világkiállítást és olimpiát is. Másfelé nem lehet terjeszkedni. Ráadásul a Kopaszi után jön a Duna Spirit, további 40-50k emberrel.
4. Az index inkább szopja le magát a Pajtás nevű szennyközpont, kosztanya megsiratása és a fake news szutykai kapcsán. (Az a majom is tegye ezt meg, aki a videóban azt mondta, hogy szerinte a környékén nincs más értelmes kajálda. Hogyne lenne!)
5. 1970 körül É-D irányi metrót ígértek Óbudáról Budafokra 1986-ra! Na ebből semmi sem valósult meg. Nem is fejlődött tovább a környék, ami akkor megépült, +pár tömb, az maradt azóta is. Egész Dél-Budának jót tenne egy újabb híd. Igazából lehet azon vitatkozni, hogy ez most JELENLEG jó-e így, de hogy hosszútávon, egy jelenleg életre, parkolásra és utazásra alkalmatlan fővárosban kell, az biztos. Anno amikor kiépültek a sugárutak, lófasz se volt kész. Tudták merre fognak terjeszkedni, és hiába nem volt ott semmi, azóta az idő őket igazolta. Ez nem Phenjan, hogy nincs autó és 9 sávos utak vannak, pedig lehet, hogy Kádáréknak is ebbe az irányba kellett volna elindulniuk.
6. Jelenleg, egyes kivándorolt és néha hazatérő nyuggereknek a rakpart is autópálya és szerintük fedjék be zölddel, mert ez így szar. Másnak a 4es metró volt tökéletes, bár se eleje, se vége. Ha Budáról mennék Északra, nem tudom lerövidíteni az utat, mert a baromállat a kék metrót érinti a Kálvinon, és csak a Keletinél a pirosat. Ha az Astoriához vinne el a négyes, akkor kettes és hopp, már a Batyin is lenne az ember. Most helyette van két kib.szott villanyos, ami néha 10-15 perc várakozás, +10 perc a Batyi.

Tehát a használhatóságát tíz év Demszky ERA alatt szépen elqurták a fővárosnak. Ami megmaradt, annyi szar mellett amit fejleszteni kellene, meg nem megvalósítható. Tudom, stadionok, de akkor én meg azt mondom, hogy 8 év elqurás és eladósítás. Tehát, jöhet a híd, kell is a híd, értem is miért oda, nyilván követ egy koncepciót amiről nem tudunk. 2019-ben választások. Gondolom addig elkezdik. A tervek évek óta léteznek. Még Demszkyék alatt találták ki őket, ahogy a főváros fejlesztési koncepciója is a volt szocializmus éveiben keletkezettek nyomán halad, legyen szó M0ról vagy másról.
 
  • Tetszik
Reactions: zeal

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 736
113
1. Amikor a Lágymányosit TERVEZNI!!! kezdték, már akkor a főváros É-D irányú bővítésében gondolkodtak, ahogy a Nemzeti Színház környékén ki is épültek a projektek, és megindult a főváros É-D irányú továbbépítése. Nem két perc, de nem is száz év.
2. Hamarosan a Kopaszihoz 40k emberke költözik. 40k!!! Ezek közlekedésére most ott van a Rákóczi-híd, ill. a 2 sávos Budafoki út. A Szerémit nem mondom, mert az a Rákóczi miatt kb. használhatatlan.
3. Csepelen ott nincs semmi? Sebaj, majd lesz. Terveztek már oda világkiállítást és olimpiát is. Másfelé nem lehet terjeszkedni. Ráadásul a Kopaszi után jön a Duna Spirit, további 40-50k emberrel.
4. Az index inkább szopja le magát a Pajtás nevű szennyközpont, kosztanya megsiratása és a fake news szutykai kapcsán. (Az a majom is tegye ezt meg, aki a videóban azt mondta, hogy szerinte a környékén nincs más értelmes kajálda. Hogyne lenne!)
5. 1970 körül É-D irányi metrót ígértek Óbudáról Budafokra 1986-ra! Na ebből semmi sem valósult meg. Nem is fejlődött tovább a környék, ami akkor megépült, +pár tömb, az maradt azóta is. Egész Dél-Budának jót tenne egy újabb híd. Igazából lehet azon vitatkozni, hogy ez most JELENLEG jó-e így, de hogy hosszútávon, egy jelenleg életre, parkolásra és utazásra alkalmatlan fővárosban kell, az biztos. Anno amikor kiépültek a sugárutak, lófasz se volt kész. Tudták merre fognak terjeszkedni, és hiába nem volt ott semmi, azóta az idő őket igazolta. Ez nem Phenjan, hogy nincs autó és 9 sávos utak vannak, pedig lehet, hogy Kádáréknak is ebbe az irányba kellett volna elindulniuk.
6. Jelenleg, egyes kivándorolt és néha hazatérő nyuggereknek a rakpart is autópálya és szerintük fedjék be zölddel, mert ez így szar. Másnak a 4es metró volt tökéletes, bár se eleje, se vége. Ha Budáról mennék Északra, nem tudom lerövidíteni az utat, mert a baromállat a kék metrót érinti a Kálvinon, és csak a Keletinél a pirosat. Ha az Astoriához vinne el a négyes, akkor kettes és hopp, már a Batyin is lenne az ember. Most helyette van két kib.szott villanyos, ami néha 10-15 perc várakozás, +10 perc a Batyi.

Tehát a használhatóságát tíz év Demszky ERA alatt szépen elqurták a fővárosnak. Ami megmaradt, annyi szar mellett amit fejleszteni kellene, meg nem megvalósítható. Tudom, stadionok, de akkor én meg azt mondom, hogy 8 év elqurás és eladósítás. Tehát, jöhet a híd, kell is a híd, értem is miért oda, nyilván követ egy koncepciót amiről nem tudunk. 2019-ben választások. Gondolom addig elkezdik. A tervek évek óta léteznek. Még Demszkyék alatt találták ki őket, ahogy a főváros fejlesztési koncepciója is a volt szocializmus éveiben keletkezettek nyomán halad, legyen szó M0ról vagy másról.

... bocs, 20 év. Pláne.
 
M

molnibalage

Guest
1. Amikor a Lágymányosit TERVEZNI!!! kezdték, már akkor a főváros É-D irányú bővítésében gondolkodtak, ahogy a Nemzeti Színház környékén ki is épültek a projektek, és megindult a főváros É-D irányú továbbépítése. Nem két perc, de nem is száz év.
A Lágymányosi hídra tervek már tudtommal 50 éve is voltak, de az EXPO volt a nyomós ok a megvalósításra annak ellenére, hogy a gazdaság igazán rottyon akkor volt, amikor meg kellett valósítani. Mikor megépült, annak sem létezett a külső vége. A 6-ost éppenhogycsak elkészült a Duna parton, Egér út tudtommal akkor nem létezett. A Szerémi út sem létezett 1990-ben, egy nagy ipartelep volt a helyén. A beszélgető topikban cirka 4 hónapja meg is mutattam. A Szerémi út is a 2000-es évek elején közepén lett csak 2x2 sávon, a 2000-es GE felvételeken a Galvani útnál még csak 2x1 sáv...

Na ennyit az előre tervezésről...

2. Hamarosan a Kopaszihoz 40k emberke költözik. 40k!!! Ezek közlekedésére most ott van a Rákóczi-híd, ill. a 2 sávos Budafoki út. A Szerémit nem mondom, mert az a Rákóczi miatt kb. használhatatlan.
40 ezer? Ezt a hülyeséget honnan szedted...? Igen, épül oda lakópark de az luxuslakópark lesz. Ha minden lakásba négy ember költözne is, az 1000 db Lakás. Lassan mondom, hogy mindenki megértse, 1000 db lakás. Az átlagos 10 emeletes régi panelokban vagy más épületekben van szintenként 4-6 db lakás. (8-kerben 16-17 emeketes tömbök vannak, de szintenként ott is 6-8 db lakás van.)

Tehát egy rohadt nagy ekkora tömbben a töredéke van, amit te valahonnan beképzelsz. Ember a flórián téri "Faluházban" nem él ennyi ember és néz meg, hogy mekkora alapterülete és 0 parkja van. Abba a lakóparka 5k ember nem fog költözni még középtávon sem... Az egy 340x20 méteres objektum kb és olyan 3000 ember él benne. Ha 0 távolsággal építenél 10 ilyet egymásmellé, akkor sem lenne megy a 40k ember...

0,2 km2 a teljes beépíthető terültet. A világ legnagyobb népsűrűségű városának 5-szöröe lenne a népsűrsűg a te értékkeddel úgy, hogy park és irodaház is tervbe van véve. Egyész egyszerűen elképedek, hogy képes valaki csípőből ekkora ostobaságot leírni... 5 sec google* és 10 másodperc GE mérés** és egy szorzás nem megy. Lehidalok...

És akkor még én vagyok a hülye, hogy rendszeresen lerepül a gépszíj, mert általános iskolai matek példa megoldása nem megy egy felnőtt embernek...

*https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_by_population_density
** 0,5x0,4 km-es terület = 0,2 km2

3. Csepelen ott nincs semmi? Sebaj, majd lesz. Terveztek már oda világkiállítást és olimpiát is. Másfelé nem lehet terjeszkedni. Ráadásul a Kopaszi után jön a Duna Spirit, további 40-50k emberrel.
Talán a jelenlegi igényeket elégítsük ki első körben, ha lehet... Vagy akkor építsünk a Hortobágy közepére metrót, mert 2400-ban szükségl lehet rá...? 25 éve ismerem a környéket és soha semmi nem épült oda a szennyvíztelepet leszámítva. A Vágóhídnál levő régi piac és más is csak rohadt... Na, ennyire populáris környék az. A rozsdaövezet közepe, senki sem építkezik oda, csak ha már lefogyott minden. Tömegközlekedés nagyon szar. Nem véletlenül épül lakópark pl. a Galvani és Szerémi útnál egy meglevő mellé inkább meg más helyen is.

5. 1970 körül É-D irányi metrót ígértek Óbudáról Budafokra 1986-ra! Na ebből semmi sem valósult meg. Nem is fejlődött tovább a környék, ami akkor megépült, +pár tömb, az maradt azóta is. Egész Dél-Budának jót tenne egy újabb híd. Igazából lehet azon vitatkozni, hogy ez most JELENLEG jó-e így, de hogy hosszútávon, egy jelenleg életre, parkolásra és utazásra alkalmatlan fővárosban kell, az biztos. Anno amikor kiépültek a sugárutak, lófasz se volt kész. Tudták merre fognak terjeszkedni, és hiába nem volt ott semmi, azóta az idő őket igazolta. Ez nem Phenjan, hogy nincs autó és 9 sávos utak vannak, pedig lehet, hogy Kádáréknak is ebbe az irányba kellett volna elindulniuk.
És ennek mi köze ahhoz, hogy ez a híd nyomvonal hígfos és egy makarenkóit érdemelne aki kitalálta....?

6. Jelenleg, egyes kivándorolt és néha hazatérő nyuggereknek a rakpart is autópálya és szerintük fedjék be zölddel, mert ez így szar. Másnak a 4es metró volt tökéletes, bár se eleje, se vége. Ha Budáról mennék Északra, nem tudom lerövidíteni az utat, mert a baromállat a kék metrót érinti a Kálvinon, és csak a Keletinél a pirosat. Ha az Astoriához vinne el a négyes, akkor kettes és hopp, már a Batyin is lenne az ember. Most helyette van két kib.szott villanyos, ami néha 10-15 perc várakozás, +10 perc a Batyi.
Zavaros és ennek megint mi köze a hídhoz? Ennyire erővel a vaníliafagyi színével is érvelhetnél...

Tehát a használhatóságát tíz év Demszky ERA alatt szépen elqurták a fővárosnak. Ami megmaradt, annyi szar mellett amit fejleszteni kellene, meg nem megvalósítható. Tudom, stadionok, de akkor én meg azt mondom, hogy 8 év elqurás és eladósítás. Tehát, jöhet a híd, kell is a híd, értem is miért oda, nyilván követ egy koncepciót amiről nem tudunk.
Semmiféle koncepció. Az olimpiai létesítmények mellett lett volna, de mivel nem lesz olimpia és akkor sem ért volna szart sem a híd...

2019-ben választások. Gondolom addig elkezdik. A tervek évek óta léteznek. Még Demszkyék alatt találták ki őket, ahogy a főváros fejlesztési koncepciója is a volt szocializmus éveiben keletkezettek nyomán halad, legyen szó M0ról vagy másról
Az egy pillanatra se zavarjon meg a koncentrálásban, hogy mindig is a Savoya Park magasságában tervezték a hidat.

Összeségében a kommentedre a elképesztően dilettáns, de inkább ostoba jelző illik. Komolyan ráférne egyesekre az általános iskolai szintű ismeretek elsajátítása mielőtt nagy arccal osztják az észt. Lehet, hogy sokszor az én arcom nagyan tűnik, csak számomra egy szorzás és két tény összehasonlítása meg a múltbeli tervek ismerete nem megugorhatatlan akadály...
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 217
57 572
113
Úgy érezem,ezt nektek is tudnotok kell róla,talán 2 napja jött ki a szenzációs hír,minden médium felkapta a hírt.
Soma,mamagésa éppen az férjét elégítette ki orálisan,amikor megjelent neki szűz mária,és úgy cseréltek információkat.
Nem tennék be linket,úgyis hozza a gugli,inkább idézném a szöveget: „Orális szex közben egyszer csak megjelent a szűzanya. Már olyan régóta vártam, mert nekem nagyon bensőséges kapcsolatom van vele. Sok meditációban képzeltem el, hogy a fénylő karjai közé vesz, de ezt, hogy ilyen tisztán, orális szex közben megjelenik teljes pompájában, lehunyt szemmel a kéj mámorában...!”
...
„Akkor meg tudtam beszélni vele a 9 éves fiam halálfélelmét, mert akkor az volt a legkomolyabb problémám. És amikor konkrétan a magömlés volt, akkor adta meg a szűzanya a legmegfelelőbb választ, és valami olyan mélységes nyugalmat adott, hogy ez el fog múlni. Nem részletezem, hogy ott milyen információkat kaptam, de én magam lepődtem meg a legjobban! Mondtam is utána a férjenek: drágám, én leszek az orális szex szentje.”

 

silurusglanis

Well-Known Member
2012. augusztus 7.
7 474
5 578
113
Úgy érezem,ezt nektek is tudnotok kell róla,talán 2 napja jött ki a szenzációs hír,minden médium felkapta a hírt.
Soma,mamagésa éppen az férjét elégítette ki orálisan,amikor megjelent neki szűz mária,és úgy cseréltek információkat.
Nem tennék be linket,úgyis hozza a gugli,inkább idézném a szöveget: „Orális szex közben egyszer csak megjelent a szűzanya. Már olyan régóta vártam, mert nekem nagyon bensőséges kapcsolatom van vele. Sok meditációban képzeltem el, hogy a fénylő karjai közé vesz, de ezt, hogy ilyen tisztán, orális szex közben megjelenik teljes pompájában, lehunyt szemmel a kéj mámorában...!”
...
„Akkor meg tudtam beszélni vele a 9 éves fiam halálfélelmét, mert akkor az volt a legkomolyabb problémám. És amikor konkrétan a magömlés volt, akkor adta meg a szűzanya a legmegfelelőbb választ, és valami olyan mélységes nyugalmat adott, hogy ez el fog múlni. Nem részletezem, hogy ott milyen információkat kaptam, de én magam lepődtem meg a legjobban! Mondtam is utána a férjenek: drágám, én leszek az orális szex szentje.”

Papajoe, légyszi.
 
  • Tetszik
Reactions: bartinieffektus

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 766
113
Az előbb mintha hidakról lett volna szó. Erre hírtelen felbukkan Soma, szűz Máris és az orális szex.
Bár leht csodatévő forrás fog serkenni Somáék háza tövében és felkapott zarándokhely lesz a környék, mint Medjugorje.
De inkább maradjunk a hidaknál
;)
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and joker

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 217
57 572
113
A társadalmi folyamatokba akartam,hogy merre tartanak a társadalmi folyamatok,mintegy,a felháborodásomnak adtam hangot,hogy ez megjelenhet.
Aztán gondoltam ez a topik offabb,így ide tettem-háborodjatok fel ti is-céllal.
:D
 

eadx

Active Member
2016. december 26.
81
107
33
jurgenbauer: Kezdeném azzal, hogy biztos hogy nekem szántad ezt a kommentet? Mennyiben üti az én hozzászólásomat?
Mennyire kapcsolódik a témához az, amit összehoztál itt kommentként? A nem közlekedéspolitikai önellentmondásokra nem térnék ki, ahhoz lusta vagyok vasárnap este és nem kapcsolódik a témához.

1. Amikor a Lágymányosit TERVEZNI!!! kezdték, már akkor a főváros É-D irányú bővítésében gondolkodtak, ahogy a Nemzeti Színház környékén ki is épültek a projektek, és megindult a főváros É-D irányú továbbépítése. Nem két perc, de nem is száz év.

Őőőő, és? Nagyjából azért ismerem, mi volt ott előtte, pedig fiatal vagyok. Mire gondolsz É-D irányú továbbfejlesztésként?

2. Hamarosan a Kopaszihoz 40k emberke költözik. 40k!!! Ezek közlekedésére most ott van a Rákóczi-híd, ill. a 2 sávos Budafoki út. A Szerémit nem mondom, mert az a Rákóczi miatt kb. használhatatlan.

Francnak kell a Kopaszihoz még 40k ember. Így is nagy a vízfej. Ha most így is használhatatlan, akkor nem feltétlen kéne még egy közel Hódmezővásárhelynyi embert odaköltöztetni. És nekik sem kell feltétlen átmenni a Duna másik oldalára. A jobb parton is lehet munkahely, iskola, bolt.

3. Csepelen ott nincs semmi? Sebaj, majd lesz. Terveztek már oda világkiállítást és olimpiát is. Másfelé nem lehet terjeszkedni. Ráadásul a Kopaszi után jön a Duna Spirit, további 40-50k emberrel.

Ez miben üti a véleményemet? Közlekedési szempontból még mindig az a jobb, ha a terület két végén van az átvezetés, mint egyik végén és közepén. Életminőségi szempontból is jobb. Terveztek már sokmindent oda, a legutóbbit vissza is mondta Soros narancsai. Leginkább egy erdő kéne oda (azaz a jelenlegi vegetációt növeljék), hogy valami tisztítsa a levegőt. Oda is kell a halálnak egy Hódmezői lakosság, főleg hogy az értelmes közlekedést szétvernék a tervvel, megszopatva a dél-pesti és agglomerációs lakosokat, kb. 100k főt. "Nagyon jó" ötlet.

4. Az index inkább szopja le magát a Pajtás nevű szennyközpont, kosztanya megsiratása és a fake news szutykai kapcsán. (Az a majom is tegye ezt meg, aki a videóban azt mondta, hogy szerinte a környékén nincs más értelmes kajálda. Hogyne lenne!)

1. Ez hogy jön a témához?
2. Sajnos már nincs index szintű híroldal sem a fidesz oldalán. Az origót sikerült lehúzniuk a mélybe.
3. Még mindig nem értem, hogy jön ez a témához.

5. 1970 körül É-D irányi metrót ígértek Óbudáról Budafokra 1986-ra! Na ebből semmi sem valósult meg. Nem is fejlődött tovább a környék, ami akkor megépült, +pár tömb, az maradt azóta is. Egész Dél-Budának jót tenne egy újabb híd. Igazából lehet azon vitatkozni, hogy ez most JELENLEG jó-e így, de hogy hosszútávon, egy jelenleg életre, parkolásra és utazásra alkalmatlan fővárosban kell, az biztos. Anno amikor kiépültek a sugárutak, lófasz se volt kész. Tudták merre fognak terjeszkedni, és hiába nem volt ott semmi, azóta az idő őket igazolta. Ez nem Phenjan, hogy nincs autó és 9 sávos utak vannak, pedig lehet, hogy Kádáréknak is ebbe az irányba kellett volna elindulniuk.

Észak-déli gyorsvasút kialakítása a Szentendrei-Csepeli-Ráckevei HÉV-ek összekötéséből lehetne értelmesen. Ez nagyban könnyítené a délpesti agglomerációban élők bejutási lehetőségeit. Jelenleg az a terület van a legjobban elhanyagolva az agglomerációból. Itt viszont végre van valami érdemi a témában, a déli területeknek (nem csak budának) kell mégegy híd. És összevetve a dolgokat jobb lenne a lentebbi terv. Élhetetlen akkor lesz a déli rész, ha megépül a két tervezett városrész és behoznak még 80k embert. Így is a Vágóhídi részen sorban épülnek a hatalmas társasházak.

6. Jelenleg, egyes kivándorolt és néha hazatérő nyuggereknek a rakpart is autópálya és szerintük fedjék be zölddel, mert ez így szar. Másnak a 4es metró volt tökéletes, bár se eleje, se vége. Ha Budáról mennék Északra, nem tudom lerövidíteni az utat, mert a baromállat a kék metrót érinti a Kálvinon, és csak a Keletinél a pirosat. Ha az Astoriához vinne el a négyes, akkor kettes és hopp, már a Batyin is lenne az ember. Most helyette van két kib.szott villanyos, ami néha 10-15 perc várakozás, +10 perc a Batyi.

Őööö, hogy jön ez a témához? Nem a híd létjogosultságát vitatom, hanem a helyét. Lejjebb kéne.

Tehát a használhatóságát tíz év Demszky ERA alatt szépen elqurták a fővárosnak. Ami megmaradt, annyi szar mellett amit fejleszteni kellene, meg nem megvalósítható. Tudom, stadionok, de akkor én meg azt mondom, hogy 8 év elqurás és eladósítás. Tehát, jöhet a híd, kell is a híd, értem is miért oda, nyilván követ egy koncepciót amiről nem tudunk. 2019-ben választások. Gondolom addig elkezdik. A tervek évek óta léteznek. Még Demszkyék alatt találták ki őket, ahogy a főváros fejlesztési koncepciója is a volt szocializmus éveiben keletkezettek nyomán halad, legyen szó M0ról vagy másról.


Hát nem Demszky alatt lett elkúrva, hanem már korábban, és ez maradt. Ezt egyedül Vitézy ideje alatt próbálták meg korrigálni, de hát mennie kellett a gyereknek... Ha szerinted Demszky alatt lett elkúrva, akkor miért hivatkozol pár sorral lejjebb az ő idején keletkezett tervekre?
 
M

molnibalage

Guest

Francnak kell a Kopaszihoz még 40k ember. Így is nagy a vízfej. Ha most így is használhatatlan, akkor nem feltétlen kéne még egy közel Hódmezővásárhelynyi embert odaköltöztetni. És nekik sem kell feltétlen átmenni a Duna másik oldalára. A jobb parton is lehet munkahely, iskola, bolt.
Nemhogy 40, de 4 ezer ember sem lett ott még évekig...
 

Kukorica János

Well-Known Member
2016. szeptember 25.
576
686
93
Amibe joggal beleköthettek az a zsidók elleni törvények voltak, bár ez az első két törvénynél csak maximalizálta a zsidók arányát bizonyos foglalkozási ágakban, csak a negyedik volt a klasszikus náci zsidótörvény az ország megszállása utan.

Ha a korszellemet nézzük, a modern demokrácia "őshazájában" is létezett a 20-as években numerus klauzus törvény, és pont a zsidóság arányát rögzítette a felsőoktatásban mellesleg angliának is volt ilyenje :D:D. Csak ezt a zsidóink és a hozzájuk csapódó liberális slepp, úgy próbálja beállítani az oktatásban részesült oktalanoknak, mintha, ez valami német, meg magyar sajátosság lenne, holott nem az.
 

Kukorica János

Well-Known Member
2016. szeptember 25.
576
686
93
A kormány újabb - egyébként tényleg infantilis - plakátkampánya az általuk hülyének nézett választópolgár kedvéért egyetlen személyre egyszerűsíti az ellenségképet: George Sorosra. De Mórickában természetesen ez is rossz emlékeket ébresztett. Heisler Andrástól a fajtársi HVG-nek sírta el bánatát.
Forrás: https://kuruc.info/r/2/174605/
 

2ndt

Well-Known Member
2015. július 9.
2 644
1 563
113
Ha a korszellemet nézzük, a modern demokrácia "őshazájában" is létezett a 20-as években numerus klauzus törvény, és pont a zsidóság arányát rögzítette a felsőoktatásban mellesleg angliának is volt ilyenje :D:D. Csak ezt a zsidóink és a hozzájuk csapódó liberális slepp, úgy próbálja beállítani az oktatásban részesült oktalanoknak, mintha, ez valami német, meg magyar sajátosság lenne, holott nem az.

Szia, errol irnal tobbet, esetleg magyar forrassal? Azt en is rohejesnek tartom, hogy az affirmative action tulajdonkeppen ugyanez pepitaban.
 

Kukorica János

Well-Known Member
2016. szeptember 25.
576
686
93
Szia, errol irnal tobbet, esetleg magyar forrassal? Azt en is rohejesnek tartom, hogy az affirmative action tulajdonkeppen ugyanez pepitaban.

Erről egy történelem előadáson hallottam aminek a horthy korszak oktatás politikája volt a témája, amit a veritas intézet egyik történésze tartott, de csak említés szintjén, részletekkel, illetve háttér storyval nem szolgált, csak megemlítette, hogy ezeken a helyeken is volt ilyen és elég sokáig volt érvényben, amerikában, ha jól emlékszem, egész a 60-as évekig :D
 
  • Tetszik
Reactions: 2ndt
Status
Not open for further replies.