Azért az ritka, hogy egyetértek Zöldi Péterrel, de most tényleg igaza van a déli vonalvezetéssel. Azért a kommentszekció ott is inkább leszólni szokta az ötleteit, mert tud ám nagy marhaságokat írni. Viszont a pártpolitikai kommentek ritkán szoktak ott lenni.
1. Amikor a Lágymányosit TERVEZNI!!! kezdték, már akkor a főváros É-D irányú bővítésében gondolkodtak, ahogy a Nemzeti Színház környékén ki is épültek a projektek, és megindult a főváros É-D irányú továbbépítése. Nem két perc, de nem is száz év.
2. Hamarosan a Kopaszihoz 40k emberke költözik. 40k!!! Ezek közlekedésére most ott van a Rákóczi-híd, ill. a 2 sávos Budafoki út. A Szerémit nem mondom, mert az a Rákóczi miatt kb. használhatatlan.
3. Csepelen ott nincs semmi? Sebaj, majd lesz. Terveztek már oda világkiállítást és olimpiát is. Másfelé nem lehet terjeszkedni. Ráadásul a Kopaszi után jön a Duna Spirit, további 40-50k emberrel.
4. Az index inkább szopja le magát a Pajtás nevű szennyközpont, kosztanya megsiratása és a fake news szutykai kapcsán. (Az a majom is tegye ezt meg, aki a videóban azt mondta, hogy szerinte a környékén nincs más értelmes kajálda. Hogyne lenne!)
5. 1970 körül É-D irányi metrót ígértek Óbudáról Budafokra 1986-ra! Na ebből semmi sem valósult meg. Nem is fejlődött tovább a környék, ami akkor megépült, +pár tömb, az maradt azóta is. Egész Dél-Budának jót tenne egy újabb híd. Igazából lehet azon vitatkozni, hogy ez most JELENLEG jó-e így, de hogy hosszútávon, egy jelenleg életre, parkolásra és utazásra alkalmatlan fővárosban kell, az biztos. Anno amikor kiépültek a sugárutak, lófasz se volt kész. Tudták merre fognak terjeszkedni, és hiába nem volt ott semmi, azóta az idő őket igazolta. Ez nem Phenjan, hogy nincs autó és 9 sávos utak vannak, pedig lehet, hogy Kádáréknak is ebbe az irányba kellett volna elindulniuk.
6. Jelenleg, egyes kivándorolt és néha hazatérő nyuggereknek a rakpart is autópálya és szerintük fedjék be zölddel, mert ez így szar. Másnak a 4es metró volt tökéletes, bár se eleje, se vége. Ha Budáról mennék Északra, nem tudom lerövidíteni az utat, mert a baromállat a kék metrót érinti a Kálvinon, és csak a Keletinél a pirosat. Ha az Astoriához vinne el a négyes, akkor kettes és hopp, már a Batyin is lenne az ember. Most helyette van két kib.szott villanyos, ami néha 10-15 perc várakozás, +10 perc a Batyi.
Tehát a használhatóságát tíz év Demszky ERA alatt szépen elqurták a fővárosnak. Ami megmaradt, annyi szar mellett amit fejleszteni kellene, meg nem megvalósítható. Tudom, stadionok, de akkor én meg azt mondom, hogy 8 év elqurás és eladósítás. Tehát, jöhet a híd, kell is a híd, értem is miért oda, nyilván követ egy koncepciót amiről nem tudunk. 2019-ben választások. Gondolom addig elkezdik. A tervek évek óta léteznek. Még Demszkyék alatt találták ki őket, ahogy a főváros fejlesztési koncepciója is a volt szocializmus éveiben keletkezettek nyomán halad, legyen szó M0ról vagy másról.