SIAF - Slovak International Air Fest (Szlovákia)

Aki csak egynapozik, annak most egy jó kis dilemmája van :) Hogyan lehet napközben kijutni a szemben lévő domboldalakra, ha reggel még Sliac előtt le kell rakni az autót?
 
B-52 nem nagy szam, sipol, fustol es ennyi. Itt az utos elem a block 30-as Solo Türk es B-1B. Ezek szepen duborognek. Ezert jar az ember repulonapra.
 
Mindig leul del korul annyira, hogy aterjen az ember a szantofoldre. Tavaly a szantofoldre kierkezest kovetoen meg egy oran at nem tortent semmi.
 
B52 megvolt tavaly a földön, A380-nal könnyebb összefutni, mint a B1-gyel, szóval én vasárnap megyek valószínűleg. Még a bent/kint a kérdéses

Vasárnap a Mig-21, Solotürk, B-1, TU5 tengely előtt repül, vagy max utóbbi kettő tengely körül. Nem hiszem hogy megéri kimenni a többiért.
 
Tavaly a bejarathoz kozel tettuk le a kocsit, majd delben kimentunk es a telepulesen keresztul a tengelytol delre keresztben huzodo atvezeto alacsonyabb rendu uton kibandukoltunk a szantofoldre, ami a demobox alatt terul el. Delutan a leheto legjobb fenyek mellett lehet jo kozelieket loni.
 
Tavaly a bejarathoz kozel tettuk le a kocsit, majd delben kimentunk es a telepulesen keresztul a tengelytol delre keresztben huzodo atvezeto alacsonyabb rendu uton kibandukoltunk a szantofoldre, ami a demobox alatt terul el. Delutan a leheto legjobb fenyek mellett lehet jo kozelieket loni.

Egy térképen be tudnád jelölni?
 
Felkerültek időpontok a SIAF programba. Totál tengelyben repülnek a jenkik, a TU5 pedig 13 óra után. Grat a szervezőknek, sikerült a legszarabb fényeket összehozni.
 
Felkerültek időpontok a SIAF programba. Totál tengelyben repülnek a jenkik, a TU5 pedig 13 óra után. Grat a szervezőknek, sikerült a legszarabb fényeket összehozni.
Mindenkinek másik a preferenciái. Engem speciel ezek egyikre sem érdekel. A netem ma minden gépről annyi fotó van, hogy nálam ez nemigen faktor... Én azt sakkozom, hogy akkor melyik idősávokban lesz idő keresni embereket akikkel lehet beszélni.
 
Mindenkinek másik a preferenciái. Engem speciel ezek egyikre sem érdekel. A netem ma minden gépről annyi fotó van, hogy nálam ez nemigen faktor... Én azt sakkozom, hogy akkor melyik idősávokban lesz idő keresni embereket akikkel lehet beszélni.

Pont azért van sok fotó mert vannak spotterek:) Sliac amilyen kis területű reptér szerintem bármikor keresgélhetsz, a satitknál pl csak 100 méterrel vagy hátrébb mintha az első sorban állnál, szóval mindent látni onnan is.
 
Meddig húzzák már Sliac-nál az érkező gépek időpontjait :-( 1 hét és még nincs fent. Látom a facebook oldalukon, hogy elég rossz irányból lesz a spotter zóna (vagy rosszul értem? akkor javítsatok ki):
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Sajnos nem tudom szerkeszteni az előző hozzászólásomat. Vki írja az elő facebookos címen, hogy "De legtöbbször a másik oldalról jön"-nek a gépek. Mennyire lehet Sliacon spotterkedni? Mi van, ha vhol leállok a déli oldalához közel a pályán és onnan fényképezgetek?

Köszi!
 
Sajnos nem tudom szerkeszteni az előző hozzászólásomat. Vki írja az elő facebookos címen, hogy "De legtöbbször a másik oldalról jön"-nek a gépek. Mennyire lehet Sliacon spotterkedni? Mi van, ha vhol leállok a déli oldalához közel a pályán és onnan fényképezgetek?
2015-ben 2 napot töltöttünk a déli végen. ILS csak a 36-os irányon van (ez a preferált irány), ennek megfelelően szinte minden ide szállt le, nagyjából széltől függetlenül. A gyakorlók is rendre 18-on szálltak fel, majd 36-on le. A google kicsit összeömlesztette, de itt van egy nagyobb album, az eleje szinte mind a déli végtől készült:
https://get.google.com/albumarchive.../AF1QipO-b93fKLJ46K3LGd7SVS3ubFTghnbMcqL9mhzC

Tavaly a beígért lezárások miatt végül érkező napokra nem mentünk ki, de ismerősök elmesélései alapján nem volt gond bemenni a bevezető fénysor mellé.
 
SIAF:

+ lengyel F-16 demo / statik
+ osztrák Typhoon demo
+ német Tornado statik
+ magyar Gripen statik