Az hagyján, de milyen szép állapotban vannak a hangárok..... ( fényévnyi a különbség, sőt...Azért máshol sem dobják ki a nagy vasat. Igaz egy szót sem értek belőle csak annyit hogy "modernizacja".
)Már két éve téma ez a lapát meg ez a techdemo gép ebben a topikban, szóval ez nem újdonság. Az viszont továbbra is rejtély, hogy miért tértek vissza a csuklós lapátbekötésre egy kompozit lapátozásnál, ha egyszer már végre átálltak a Mi-28-astól kezdve a Mi-35M-en át a Mi-38-ig (és a Mi-171A2-ig) bezárólag mindenhol a merev (félmerev) bekötésre. Jelenleg ennek a kísérleti Mi-24K-nak van az orosz helikopterek közül a legfejlettebb kialakítású, szerkezetű és aerodinamikájú lapátozása és a legósdibb bekötése (különféle Mi-8/17/171-es modifikációkat a fentebb említett A2-es kivételével nem számítva).
Ehhez sem értek, de nem lehet, hogy a csuklós bekötéssel tudnak a leggyorsabban és legolcsóbban kísérletezni a lapátok vezérlését és beállítását tekintve?
Erről ki mit tud? Az életben nem hallottam még arról, hogy repülőgép vagy heli GT elmenne minden szutyokkal...mellesleg a Mi-24 helikopter is minden evő attól függetlenül hogy sugárhajtómű, az amerikai helikopterekkel ellentétben.
HTKA Facebook bejegyzésből.
Erről ki mit tud? Az életben nem hallottam még arról, hogy repülőgép vagy heli GT elmenne minden szutyokkal...

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..