Tu-160 Blackjack (Tupoljev, Szovjetunió)

Az orosz honvédelmi minisztérium aláírta a Tupolev céggel és a Kazanyi repulogépgyárral (KAPO) 3 TU-160 teljes modernizáciojárol a szerzodést , mely értéke 3,4 milliárd Rubel (kb.106,3 millioUSD). A modernizácion a 601,602 és 605 -os számu gépek esnek át. A munkát 2015 dec. 31-ig kell elvégezni.
Tkbyo.jpg
 
Hello,

lehet rosszul értelmezem, de mi akar lenni ez a 8-16-30 változat?

A 6950-ik gárda Donbasz-i Vörös Zászló renddel kitüntetett repülő bázis állományába tartoznak a Tu-160-osk. A 121-ik ezred rég megszűnt. Egyébként gárdának (gárda) mondták.
 
A 8 változat a hírből sem derül ki, gyanítom 8 így-úgy modernizált vagy szerepkör szerint módosított gép lehet. A 16, az az üzemelő darabszám ennél az ezrednél, ha hazudok, utánuk teszem. De,hogy megszűnt ez az egység, szintén a forrásban van rosszul írva, a gárda pedig az én saram. :)
 
Az orosz stratégiai légiero mai kozleménye szerint a napokban két TU-160 átrepult a Csendes-óceánon majd baráti látogatás alkalmával Venezuelában landoltak.
 
videos anyag
http://tvzvezda.ru/news/forces/content/201310282212-eoce.htm
 
Hát, a film szerint az Atlanti-óceánt repülték át. Aztán meg norvég F-16osokat emlegetnek, de 15ösöket mutogatnak.
 
gacsat
Az útvonal így nézett ki . ( az ábrán egy juniusi útvonal -Japán szigetek) a kiindulási pont most is ugyanaz volt : Engels -légibázis, Ěszak Oroszország (kozel Norvégia , azért a norvég vadászgépek) majd Csendes-óceán keleti része, Észak-Amerika nyugati partvidéke mentén, Karibi térség és leszállás Venezuelában-Maykuetia repulotér. A gépek 13 órát repultek légi utántoltés nélkul, 10000 km-t megtéve.

http://www.militaryparitet.com/editor/assets
/new/Files4/1454878748797.jpg

A venezuelai repulotéren :
828190_original.jpg

wcr7.jpg

t4kh.jpg
 
Mégegyszer az infografika.
Az útvonal minden esetben ugyanaz, Engels légibázis -Észak Oroszország. Ha az Atlanti óceánra repulnek akkor balra mennek....
1454878748797.jpg
 
Klassz képek az englishrussia-ról. Az első oldalon jól látni, hogy érdekes mód a négy hajtóműből 3 teljes utánégetéssel üzemel (a Tu-160-asnál ritka felszálláskor), egy pedig (jobb belső) a maximál üzemmód és valahol a minimálfáklya környékén dalol.
 
Ez qúrwa messze van Norvégiától. A hagyományos kubai útvonal amerika keleti partja mentén húzódik. Norvégia, Skócia, Kanada, USA, Kuba. A Csendes-óceán felől meg átrepülési engedély kell valamelyik másik országtól. Még most sem értem ezeket az átrepüléseket. Valahogy az Engelszről az Indiai-ósünre is ki szoktak jutni, pedig se Irán, se Paki nem baráti ország. Hogy engedhetnek át a légterükön ellenőrizhetetlen harci gépeket?
 
Vadim Savitsky készítette:
http://russianplanes.net/id97680

Kommentek között ott a videora a link is:
http://www.youtube.com/watch?v=_tvrL5IUTy0

1:26 körül
 
Hazatért Nikaraguábal a 2 TU-160.
http://tvzvezda.ru/news/forces/content/201311050929-mf4s.htm
 
November 5.-én megjelent írás:
http://www.strategypage.com/htmw/htairfo/articles/20131105.aspx
 
Ezek szerint mégis az Atlanti-óceánt repülték át, mint mindig. A Csendes-óceán közepén tankolniuk kellett volna. Szép lett volna, ha Hawaiin leszállnak....
Most akkor lessz 30 belőlük?