A kínai besorolás egy számmal hártébb van csúszva. Ami nyugaton 5 az náluk 4, ami nyugton 4 az náluk 3 stb. stb.the J-20 is still considered a medium and long-range fourth generation fighter jet, reports Xinhua.
A J-10,11,15 széria az náluk 3. gen.
A kínai besorolás egy számmal hártébb van csúszva. Ami nyugaton 5 az náluk 4, ami nyugton 4 az náluk 3 stb. stb.the J-20 is still considered a medium and long-range fourth generation fighter jet, reports Xinhua.
A kínai besorolás egy számmal hártébb van csúszva. Ami nyugaton 5 az náluk 4, ami nyugton 4 az náluk 3 stb. stb.
A J-10,11,15 széria az náluk 3. gen.

Mennyivel cuncimókus?Iszom szavaidat.....de próbálj meg saját szavakkal válaszolni....köszikeMennyivel komolyabb mint a pakfa
![]()

Roni
Roni, a valós RCS-ről fingod nem lehet, úgy ahogyan másnak se. De az azért feltűnhetett volna, hogy szemből egy jóval nagyobb felületű gép a J-20, mint a PAKFA.
Bevonatokról és azok minőségéről szintén nem sok fogalmad/fogalmunk lehet. Hozzá tenném, hogy a PAKFA tervezésénél a kezdet kezdetén szempont volt az, hogy strapabíró legyen a külső burkolat, mivel semmi kedvük nem volt állandóan javítgatni. A radarokról, hajtóművekről megint semmi érdemi infó nincs.
Szóval nem tudom mi alapján jelentesz ki bármit is![]()
Roni
Roni, a valós RCS-ről fingod nem lehet, úgy ahogyan másnak se. De az azért feltűnhetett volna, hogy szemből egy jóval nagyobb felületű gép a J-20, mint a PAKFA.
Bevonatokról és azok minőségéről szintén nem sok fogalmad/fogalmunk lehet. Hozzá tenném, hogy a PAKFA tervezésénél a kezdet kezdetén szempont volt az, hogy strapabíró legyen a külső burkolat, mivel semmi kedvük nem volt állandóan javítgatni. A radarokról, hajtóművekről megint semmi érdemi infó nincs.
Szóval nem tudom mi alapján jelentesz ki bármit is![]()

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..