A kisablak elég rossz ötletnek tűnik a gépen. Rontja a kilátást és gyengíti az ablakot.
Mit lehet tudni eekrol a kinai vasakrol?
Mennyire sikerult a koppintas es a sajat fejlesztes? Mennyire meghbizhatoak uzemeltetesben fegyverrendszerben? Milyen arszinten mozognak?
Mit lehet tudni eekrol a kinai vasakrol?
Mennyire sikerult a koppintas es a sajat fejlesztes? Mennyire meghbizhatoak uzemeltetesben fegyverrendszerben? Milyen arszinten mozognak?
Bőven 100 felett van már a legyártott mennyiség. Mivel az unalomig ismert Z-9-re alapoz ( Eurocopter AS365 Dauphin) amit vagy 20 éve gyártanak akkora melgepetések nem lehetnek.Mit lehet tudni eekrol a kinai vasakrol?
Mennyire sikerult a koppintas es a sajat fejlesztes? Mennyire meghbizhatoak uzemeltetesben fegyverrendszerben? Milyen arszinten mozognak?
Feladatkörét tekintve inkább az, de ami a leginkább olyan mint ez az a Kawasaki OH-1.A fegyverzetet elnézve ez azért nagyon nem a Kiowa ellenfele lesz kategóriában...
Ez egy nagyon pofás kis helikopter, a legtöbb országnak BŐVEN elég lenne egy ilyen képességű gép, szerintem nekünk konkrétan ideális lenne. Az ár lesz a döntő, ha jó áron fogják adni a Kínai barátaink, igen nagy exportsikereket érhet el.Feladatkörét tekintve inkább az, de ami a leginkább olyan mint ez az a Kawasaki OH-1.
A lap alján van egy bővebb eírás.Végül ez nyilván szubjektív, de nekem szemre nagyon tetszik ez a jószág!
Tudod szerintem hogy mi ezzel kapcsolatban a véleményem: Semmi bajom az AH-1 el sem, csak adják ár/érték arányban legalább olyan kedvező konstrukcióban mint amit bárhonnan meg tudunk venni a világpiacról.A lap alján van egy bővebb eírás.
Ez itt az exportváltozat. Mondjuk, ha bevonnánk az Eurokoptert egy esetleges rendszeresítés során, akkor a politikai botrányokat is meg lehet úszni. Pl. Kínaiaktól vesszük, de az Eurocopter adja az üzemeltetési hátteret (gyakorlatilag ugyanaz az alkatrészbázis mint a Dauphinnak). Bár ha harci heli vásárlás akkor szerintem a legreaáliabb a használt AH-1-esek.
![]()
A lap alján van egy bővebb eírás.
Ez itt az exportváltozat. Mondjuk, ha bevonnánk az Eurokoptert egy esetleges rendszeresítés során, akkor a politikai botrányokat is meg lehet úszni. Pl. Kínaiaktól vesszük, de az Eurocopter adja az üzemeltetési hátteret (gyakorlatilag ugyanaz az alkatrészbázis mint a Dauphinnak). Bár ha harci heli vásárlás akkor szerintem a legreaáliabb a használt AH-1-esek.
![]()
Valami ilyesmit írtam én is pár hozzászólással lennebb. Csak szervízközpontot az Eurokopterrel csinálnám közösen mert akkor nincs belőle diplomáciai zűr. Valahol kicsit mindenki jól járna a dologgal.En inkabb beszereznek belole egy tucatot es az Europai szervizkozpont jogat is. Mint elso NATO orszag nagy valoszinuseggel atlehetne nyomni es adna egy lokest ahoz hogy ne csak kezifegyvergyartas./osszeszereles de esetleg egy uj DR is legyen.
a 7.62-nél baj, hogy nem nátós, egy komplett szekér meg nem érdekes?En inkabb beszereznek belole egy tucatot es az Europai szervizkozpont jogat is. Mint elso NATO orszag nagy valoszinuseggel atlehetne nyomni es adna egy lokest ahoz hogy ne csak kezifegyvergyartas./osszeszereles de esetleg egy uj DR is legyen.
a 7.62-nél baj, hogy nem nátós, egy komplett szekér meg nem érdekes?
Repműszakiból így sincs tele a padlás. Honnét szerzel embert aki a márkaszervízt viszi a vállán?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..