World of Tanks/Warships/Warplanes (Wargaming)

Csak sikerül elgépelni. Tehát a War Thunder nagyobb, de pont ugyanúgy arcade lövöldének tűnik.
Persze, az arcade része. Az az is. Meg még a realistic is inkább a könnyebben játszhatóságot teszi előtérbe. A szimulátor módra ez már nem igaz, semmi marker, valós lőszerek valós beérkezési szögnél történő átütéssel, és belső sérülésmodellel, ballisztikával.
Nekem a kedvencem az a mód, ahol össze is van eresztve a harckocsi a repülővel. Ott már Joystick is kell, és nem 10 perc mire valaki megtanul mondjuk felszállni gyro hatás, prop nyomaték mellett.
 
....Nem értem az embereket minek tolják a Wot-ot, de frankón, mikor ott a WT.....
Hivatalosan sem egy kategória a két játék. Nem egymás konkurenciái.
Amúgy WT játékélmény: megyek 10 percet, nem látok semmit erre egy pixel megmozdul és instant kilő. Elhiszem, hogy reális, de ez engem nem szórakoztat.
WoT gyorsabb, pörgősebb és 1 hibától nem kerülsz azonnal a garázsba. Kivéve ha van nagy skycancer :P
 
Hivatalosan sem egy kategória a két játék. Nem egymás konkurenciái.
Amúgy WT játékélmény: megyek 10 percet, nem látok semmit erre egy pixel megmozdul és instant kilő. Elhiszem, hogy reális, de ez engem nem szórakoztat.
WoT gyorsabb, pörgősebb és 1 hibától nem kerülsz azonnal a garázsba. Kivéve ha van nagy skycancer :p
Én is már néha herótot kapok attól War Thunderben, hogy nem telik el öt perc, de az agyatlan csapatom fele máris sikeresen megölette magát melynek hatására persze szinte minden oldalról be is kerítenek engem. Na ilyenkor szoktam beugrani a bombázómba vagy Stukámba (vagy a stalinium Jak-9T-be :D ) és visszabombázni mindenkit a középkorba :D
 
  • Tetszik
Reactions: zsolti
A WT-t terveztem kipróbálni a földi és a légiharc összevonása után, de soha nem volt rá időm. A repcsis részével pár napot szórakoztam anno, de elég is volt. A WoT-szal még 2013 nyara vagy előtt toltam. Nem nyűgözött le...
 
A WT-t terveztem kipróbálni a földi és a légiharc összevonása után, de soha nem volt rá időm. A repcsis részével pár napot szórakoztam anno, de elég is volt. A WoT-szal még 2013 nyara vagy előtt toltam. Nem nyűgözött le...
Repcsis résznek szimulátor részét nézted, vagy az agyatlan lövölde árkádot?

Földi és légi harc kombináció szerintem nagyon komoly, de csak szimulátorban.
 
Hivatalosan sem egy kategória a két játék. Nem egymás konkurenciái.
Amúgy WT játékélmény: megyek 10 percet, nem látok semmit erre egy pixel megmozdul és instant kilő. Elhiszem, hogy reális, de ez engem nem szórakoztat.
WoT gyorsabb, pörgősebb és 1 hibától nem kerülsz azonnal a garázsba. Kivéve ha van nagy skycancer :p
Ha ez nem csak ritkán fordul elő, akkor valamit rosszul csinálsz. Nem használsz távcsövet, terepfedezéket, sokat ácsorogsz szar helyen.
Én is már néha herótot kapok attól War Thunderben, hogy nem telik el öt perc, de az agyatlan csapatom fele máris sikeresen megölette magát melynek hatására persze szinte minden oldalról be is kerítenek engem. Na ilyenkor szoktam beugrani a bombázómba vagy Stukámba (vagy a stalinium Jak-9T-be :D ) és visszabombázni mindenkit a középkorba :D
A csapattársak ha zavarnak, fix emberekkel kell menni csapat vs csapatban, squadron módban. A repülők sem csodafegyverek, szimulátorban nekem még a célok felkutatása majd azonosítása sem megy könnyen, s utána még rá is kéne repülni, meg eltalálni úgy, hogy lehet meglepi lesz belőle, és már csak későn veszed észre hogy az nem p4 hanem wirblewind...
 
  • Tetszik
Reactions: nyugger
Szimulátort kell tolni.

Szép nagy pályák, lehet távolságot mérni, és játszani a ballisztikával is. Nem értem az embereket minek tolják a Wot-ot, de frankón, mikor ott a WT.
Ég és föld a kettő, és nem a WOT javára.

Kösz a tippet, korábban próbáltam de a hosszú várakozási idő és a rögtön kiszednek a repcsik a tigrisből elvette a kedvemet. Mostanában mintha változtattak volna rajta, kevesebbet kell várni, és repcsizni se kötelező. Mentem jó néhány élvezetes kört :).

Csak sikerül elgépelni. Tehát a War Thunder nagyobb, de pont ugyanúgy arcade lövöldének tűnik.

A WT nem arcade (a repcsis része kicsit az), a tankos része biztos nem, még arcade módban (3 módozat van, arcade, realistic, simulation) sem tisztán az, csak kicsit rásegítenek célzás segítőkkel, erősebb motorteljesítménnyel a kicsit matchboxszerűbb játékmenetre. De páncél és a belső sérülések modellezése, a mozgás fizikája ott is profi és ott sincsen hit point, egy lövéstől elfüstölhetsz könnyedén. Realisticben már korrekt, a szimben pedig tényleg nincsen semmi segítséged.

Gyalogság nincs (ahogy egyébként a legtöbb szimben sem, besorolás / AI miatt), egy két páncéltörő ágyú akad mutatóba. Alapvetően a prokharovkai ütközet minden map, egy rakat tank egymásnak esik oszt valaki győz a végén, néha jönnek repülők idegesíteni.
 
  • Tetszik
Reactions: zsolti
Konzolon próbáltam a WoT-t, de valahogy nem jött át..., mai napig várok egy jó xone-os szimre...
 
Kösz a tippet, korábban próbáltam de a hosszú várakozási idő és a rögtön kiszednek a repcsik a tigrisből elvette a kedvemet. Mostanában mintha változtattak volna rajta, kevesebbet kell várni, és repcsizni se kötelező. Mentem jó néhány élvezetes kört :).



A WT nem arcade (a repcsis része kicsit az), a tankos része biztos nem, még arcade módban (3 módozat van, arcade, realistic, simulation) sem tisztán az, csak kicsit rásegítenek célzás segítőkkel, erősebb motorteljesítménnyel a kicsit matchboxszerűbb játékmenetre. De páncél és a belső sérülések modellezése, a mozgás fizikája ott is profi és ott sincsen hit point, egy lövéstől elfüstölhetsz könnyedén. Realisticben már korrekt, a szimben pedig tényleg nincsen semmi segítséged.
Ki kell próbálni hogy milyen könnyű egyáltalán egy repülőből észrevenni szimulátor módban mindenféle marker nélkül egy harckocsit, főleg ha nem a mezőn megy keresztül, hanem szépen fák alatt, házak mellett, vagy ha hallja a repülő motorhangját(és hallja!) csak simán megáll, nem teszi meg azt a szívességet hogy mozog tovább. Kb. én úgy tudok azonosítani földi célpontot, ha lő, és látom a torkolattüzet, füstöt, illetve laza talajon/mezőn keresztül átcsapatsz és ottmarad a hosszú nyomvonal. Utána erre rárepülni ha egyáltalán észreveszed, és szemmel tartod elvesztés nélkül míg irányba repülsz sem könnyű, s első körbe még azonosítani is KELL, nem feltétlen rögtön támadni, mert ha saját járművet versz tele, nem fognak megdicsérni.

Aki egyből kiszed repülővel egy tigrist, az igen igen profi, én legtöbbször olyat látok hogy dobáljuk köré össze vissza a bombát, és kb. max egy lánc leszakadást érünk el, konkrétan direkt találat kell a kill-hez. Brutál nehéz összehozni. Nagyon. Ha meg is van, utána mehetsz vissza a legtöbb repülővel leszállni, és reload. Kb. egy átlagos játékidő alatt egy ilyenre van idő, max. 2-re.
Egy Wirblewind, Ostwind, ZIS-43, vagy M-16 quad meg ledarál a francba ha nem radiális irányba repülsz hozzá képest. Megpróbálsz rárepülni egy ilyenre, instant halál. Messziről fentről 400km/h -val nézve egy kis pötty az elején ha Tiger-H, ha P4 alapra épített Wirblewind, igen hasonlónak tűnik ám. Sasolni kell de nagyon, és az óvatos - türelmes játék aranyat ér.

Az tény, hogy láttam már egy két elborult Pro arcot, aki nagyon pengén tolja beteg szinten sokat játszva, és egy igazi profi repülővel tud a legjobban kiteljesedni. De ez ritka mint a fehér holló.
 
Konzolon próbáltam a WoT-t, de valahogy nem jött át..., mai napig várok egy jó xone-os szimre...
Szimulátort leszámítva brutál hátrányban vagy, azért. Arcade ban és Realisticben még engedi a gép az egér + billtyű kombót. Mouse Aim-el nem kihívás kilőni egy kontrollerest. Sokkal gyorsabb és precízebb az irányítás. Az igazi az mikor Joystick + pedál játék van. A Sim mód már csak ezt engedi, nincs gagyi mouse aim, 1.5 km-es tű pontos head on sniper shoot killek repülők közt pl.

Csak szimulátor, csak Joystickal.
 
Szimulátort leszámítva brutál hátrányban vagy, azért. Arcade ban és Realisticben még engedi a gép az egér + billtyű kombót. Mouse Aim-el nem kihívás kilőni egy kontrollerest. Sokkal gyorsabb és precízebb az irányítás. Az igazi az mikor Joystick + pedál játék van. A Sim mód már csak ezt engedi, nincs gagyi mouse aim, 1.5 km-es tű pontos head on sniper shoot killek repülők közt pl.

Csak szimulátor, csak Joystickal.

Igen, ez igy van...
 
  • Tetszik
Reactions: zsolti
Igen, ez igy van...
Ráadásul azt tudod gondolom te is, hogy a konzol és PC userek össze vannak eresztve a virtuális térben, és hogy jó legyen még azt is jelzi a ponttáblázat hogy ki az aki konzollal tolja, mert csillag van a neve előtt, amit lát mindenki. Ha free frag-re van szükség, azokat vadásszák le a leghamarabb általában a PC-sek. Szimulátorban nincs különbség, nekem PC-sként szimulátor módban nincs előnyöm, ott már nekem is közel kell repülni, megszenvedni egy egy lőhelyzetért, manőverezni előtte akár 2-3 percet Joy-al, és van egy fél sec ablakom ahol lőhetek, s megint manőver akár percekig. Csak belső nézet van, nem látok át mindent, van holttér nem is kevés típusnál konkrétan hátra, oldalra jó nagy szögben, maga alá senki sem lát. Teljesen eltűnik a szimulátor módban a PC és a konzol közt a különbség, mindenkinek nehéz összehozni egy killt, átlag dogfight távolság és kill itt ebben a módban 100-200m kb. Hátulról vagy felülről legtöbbször.

A többiben ahol engedve van a mouse aim, olyan snapshootok is vannak néha, hogy oldalról érkező kilométer feletti találatok. Teljes agyrém. Szemből akár 1500m. Gyakorlatilag az egy lövölde úgy, nem repülős élmény, én azt nem csípem.