Eddig már sok próbálkozás volt nyugati hajtóművel "tuningolt" exszovjet és orosz típusok eladására - siralmas eredménnyel. Így nem hiszem, hogy a cserehajtómű fellendítené e speciális gép piacát. /Pl. Kanadának nem a haltóművekkel volt gondja, hanem a gép alacsony sebességű manőverezhetőségével.../ :-(
Jól látod. - Ráadásul a legtöbb vevő tűzoltógépet keres, ahol hátrány a nagy sebesség, viszont előny "lenne" a jó manőverezhetőség...Ahogy elnézem csak ennek az amfíbiának hátrafelé nyilazottak a szárnyai, ami a nagyobb sebességhez igazodik. A többi hasonló gépnek egyenesek a szárnyai. Gondolom ez is szerepet játszik az alacsonyabb sebességű manőverezésben.
Jól látod. - Ráadásul a legtöbb vevő tűzoltógépet keres, ahol hátrány a nagy sebesség, viszont előny "lenne" a jó manőverezhetőség...
Ez is igaz, ám mint látható, így hajtóműtől függetlenül is nehéz eladni...Ezt maguknak tervezték elsősorban az oroszok márpedig Szibéria marha nagy és marha kevés a reptér szóval nem árt ha gyors egy ilyen gép.
Két szerződést is aláírtak ma Gelendzsikben a "Gidroaviaszalon-2018" kiállításon. Egy amerikai cég 4 darab Be-200CSSZ-t rendelt + 6 -ra opció. Egy chilei cég pedig 2+3 Be-200CSSZ -t
Az opciók amúgy pontosan mit jelentenek?
Ha elégedettek lesznek a gépekkel akkor megrendelik a további darabszámot is.
Lehetséges további rendelés darabszám a megbeszélt feltételekkel és árral.Ezt opció nélkül is meg lehet tenniValami hatással kell legyen a gyártásra.
Ugyanazokkal a feltételekkel már nem.Ezt opció nélkül is meg lehet tenniValami hatással kell legyen a gyártásra.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..