Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Eddig már sok próbálkozás volt nyugati hajtóművel "tuningolt" exszovjet és orosz típusok eladására - siralmas eredménnyel. Így nem hiszem, hogy a cserehajtómű fellendítené e speciális gép piacát. /Pl. Kanadának nem a haltóművekkel volt gondja, hanem a gép alacsony sebességű manőverezhetőségével.../ :-(
Jól látod. - Ráadásul a legtöbb vevő tűzoltógépet keres, ahol hátrány a nagy sebesség, viszont előny "lenne" a jó manőverezhetőség...Ahogy elnézem csak ennek az amfíbiának hátrafelé nyilazottak a szárnyai, ami a nagyobb sebességhez igazodik. A többi hasonló gépnek egyenesek a szárnyai. Gondolom ez is szerepet játszik az alacsonyabb sebességű manőverezésben.
Jól látod. - Ráadásul a legtöbb vevő tűzoltógépet keres, ahol hátrány a nagy sebesség, viszont előny "lenne" a jó manőverezhetőség...
Ez is igaz, ám mint látható, így hajtóműtől függetlenül is nehéz eladni...Ezt maguknak tervezték elsősorban az oroszok márpedig Szibéria marha nagy és marha kevés a reptér szóval nem árt ha gyors egy ilyen gép.
Két szerződést is aláírtak ma Gelendzsikben a "Gidroaviaszalon-2018" kiállításon. Egy amerikai cég 4 darab Be-200CSSZ-t rendelt + 6 -ra opció. Egy chilei cég pedig 2+3 Be-200CSSZ -t
Az opciók amúgy pontosan mit jelentenek?
Ha elégedettek lesznek a gépekkel akkor megrendelik a további darabszámot is.
Lehetséges további rendelés darabszám a megbeszélt feltételekkel és árral.Ezt opció nélkül is meg lehet tenni Valami hatással kell legyen a gyártásra.
Ugyanazokkal a feltételekkel már nem.Ezt opció nélkül is meg lehet tenni Valami hatással kell legyen a gyártásra.