Maradt három. Nem nagy ügy. Nagy ügy a 747 esete, aminek leállt mind a négy az ósün fölött. Vagy az óriás Eerbasz, ami 300 kmt vitorlázott az Azori szkig.https://defence-blog.com/news/u-s-a...ed-landing-due-to-an-in-flight-emergency.html
A tegnapi nap (2018.10.23.) hajnalán helyi idő szerint négy órakor sikeres kényszerleszállást hajtott végre egy B-2A bombázó Colorado Springs repülőterén, miután leállt a négyes számú hajtóművük.
Mindkét pilóta megsérült? Jobbulást!https://defence-blog.com/news/u-s-a...ed-landing-due-to-an-in-flight-emergency.html
A tegnapi nap (2018.10.23.) hajnalán helyi idő szerint négy órakor sikeres kényszerleszállást hajtott végre egy B-2A bombázó Colorado Springs repülőterén, miután leállt a négyes számú hajtóművük.
"A gép cafat"...?!? - Ne terjessz álhíreket, mert a cikk 1 szóval sem említi hogy a gép megsérült volna! Sajnos az ember sokkal sérülékenyebb...Mindkét pilóta megsérült? Jobbulást!
Ez esetben a gép cafat.
https://edition.cnn.com/2018/10/23/politics/air-force-b-2-bomber-emergency-landing/index.html
Nézd, ha a pilóták sérülnek, akkor általában az őket körülvevő kasztni is sérül. Jó, lehet, hogy nem cafat a masina, de nem érthető, hogy 1 hajtómű leállásnál, hogy sérülnek meg a vezetők."A gép cafat"...?!? - Ne terjessz álhíreket, mert a cikk 1 szóval sem említi hogy a gép megsérült volna! Sajnos az ember sokkal sérülékenyebb...

Ez így nem igaz, és nem 1 hajtómű leállásnál sérülnek, hanem a kényszerleszállásnál. Akkor felléphet olyan erőhatás, amit a gép és a futóműve elvisel, ám a székükbe szíjazott pilóták már megsérülhetnek.Nézd, ha a pilóták sérülnek, akkor általában az őket körülvevő kasztni is sérül. Jó, lehet, hogy nem cafat a masina, de nem érthető, hogy 1 hajtómű leállásnál, hogy sérülnek meg a vezetők.
De lehet , hogy az előléptetés mellé 1 "plecsnit" is kapnak, hogy nem törték össze ezt a ritka és méregdrága gépet.A CNN cikkben egyértelműen leírják, hogy a pilóták nem sérültek meg.
Ellenben:
Ha jól tipplek, a pilótákra leginkább előléptetés vár, ennyi problémával letenni ezt a gépet elég nagy mutatvány.
- leállt a 4-es hajtómű
- leállt az elektromos rendszer (ezt sikerült útközben életre kelteniük)
- kezdett elmenni a kabinnyomás (ezért kellett oxigén a pilótáknak leszállás után)
De lehet , hogy az előléptetés mellé 1 "plecsnit" is kapnak, hogy nem törték össze ezt a ritka és méregdrága gépet.
A CNN cikkben egyértelműen leírják, hogy a pilóták nem sérültek meg.
Ellenben:
Ha jól tipplek, a pilótákra leginkább előléptetés vár, ennyi problémával letenni ezt a gépet elég nagy mutatvány.
- leállt a 4-es hajtómű
- leállt az elektromos rendszer (ezt sikerült útközben életre kelteniük)
- kezdett elmenni a kabinnyomás (ezért kellett oxigén a pilótáknak leszállás után)


És ezt mi a búbánatból vezetted le...?A gép ki lesz vonva a forgalomból, akár cafat, akár 1 hajtómű, akár nincs hozzá oxigénhiányos pilóta, vagy bármi.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..