Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Maradt három. Nem nagy ügy. Nagy ügy a 747 esete, aminek leállt mind a négy az ósün fölött. Vagy az óriás Eerbasz, ami 300 kmt vitorlázott az Azori szkig.https://defence-blog.com/news/u-s-a...ed-landing-due-to-an-in-flight-emergency.html
A tegnapi nap (2018.10.23.) hajnalán helyi idő szerint négy órakor sikeres kényszerleszállást hajtott végre egy B-2A bombázó Colorado Springs repülőterén, miután leállt a négyes számú hajtóművük.
Mindkét pilóta megsérült? Jobbulást!https://defence-blog.com/news/u-s-a...ed-landing-due-to-an-in-flight-emergency.html
A tegnapi nap (2018.10.23.) hajnalán helyi idő szerint négy órakor sikeres kényszerleszállást hajtott végre egy B-2A bombázó Colorado Springs repülőterén, miután leállt a négyes számú hajtóművük.
"A gép cafat"...?!? - Ne terjessz álhíreket, mert a cikk 1 szóval sem említi hogy a gép megsérült volna! Sajnos az ember sokkal sérülékenyebb...Mindkét pilóta megsérült? Jobbulást!
Ez esetben a gép cafat.
https://edition.cnn.com/2018/10/23/politics/air-force-b-2-bomber-emergency-landing/index.html
Nézd, ha a pilóták sérülnek, akkor általában az őket körülvevő kasztni is sérül. Jó, lehet, hogy nem cafat a masina, de nem érthető, hogy 1 hajtómű leállásnál, hogy sérülnek meg a vezetők."A gép cafat"...?!? - Ne terjessz álhíreket, mert a cikk 1 szóval sem említi hogy a gép megsérült volna! Sajnos az ember sokkal sérülékenyebb...
Ez így nem igaz, és nem 1 hajtómű leállásnál sérülnek, hanem a kényszerleszállásnál. Akkor felléphet olyan erőhatás, amit a gép és a futóműve elvisel, ám a székükbe szíjazott pilóták már megsérülhetnek.Nézd, ha a pilóták sérülnek, akkor általában az őket körülvevő kasztni is sérül. Jó, lehet, hogy nem cafat a masina, de nem érthető, hogy 1 hajtómű leállásnál, hogy sérülnek meg a vezetők.
De lehet , hogy az előléptetés mellé 1 "plecsnit" is kapnak, hogy nem törték össze ezt a ritka és méregdrága gépet.A CNN cikkben egyértelműen leírják, hogy a pilóták nem sérültek meg.
Ellenben:
Ha jól tipplek, a pilótákra leginkább előléptetés vár, ennyi problémával letenni ezt a gépet elég nagy mutatvány.
- leállt a 4-es hajtómű
- leállt az elektromos rendszer (ezt sikerült útközben életre kelteniük)
- kezdett elmenni a kabinnyomás (ezért kellett oxigén a pilótáknak leszállás után)
De lehet , hogy az előléptetés mellé 1 "plecsnit" is kapnak, hogy nem törték össze ezt a ritka és méregdrága gépet.
A CNN cikkben egyértelműen leírják, hogy a pilóták nem sérültek meg.
Ellenben:
Ha jól tipplek, a pilótákra leginkább előléptetés vár, ennyi problémával letenni ezt a gépet elég nagy mutatvány.
- leállt a 4-es hajtómű
- leállt az elektromos rendszer (ezt sikerült útközben életre kelteniük)
- kezdett elmenni a kabinnyomás (ezért kellett oxigén a pilótáknak leszállás után)
És ezt mi a búbánatból vezetted le...?A gép ki lesz vonva a forgalomból, akár cafat, akár 1 hajtómű, akár nincs hozzá oxigénhiányos pilóta, vagy bármi.