Kínai szállítóhelikopterek

Elvégre a mintadarab, amiből deriválták, csak 3200 méterig bír felkapaszkodni. Esetleg kikönyörögtek valami combosabb makila hajtóműveket a franciáktól?
A mintadarab haditengerészeti helikopter csónak hajótesttel. Ebben az esetben ezt elhagyták és jóval egyszerűbbre csinálták. Ezzel gondolom jelentős tömeget sikerült megtakarítani. A hajtóművön is lehet, hogy piszkáltak, mivel létezik közös Európai-Kínai helikoptergyár. Szóval lehet, hogy sikerült kikönyörögjenem egy combosabb hajtóművet.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
DTEaW_5VwAAIx59.jpg

DTEaVwYU8AYjR2y.jpg

DTEaYKVUQAUreOu.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Python
Most akkor hány szállítóhelikoptert is fejlesztenek a kínaiak? Z-18, Z-20 és volt Z-15. Z-15-ről miért nincs semmi hír mostanában?
 
Most akkor hány szállítóhelikoptert is fejlesztenek a kínaiak? Z-18, Z-20 és volt Z-15. Z-15-ről miért nincs semmi hír mostanában?
Jó kérdés. A Z megjelölés lehetséges, hogy a hadsereg használja, és mivel még nem rendszeresítették a civil elnevezés használják Avicopter AC352.
 
Kíváncsi vagyok, hogy olyan univerzális, ezres platform lesz-e, mint az óceán túlpartján, vagy csak réskitöltőnek gondolják, amíg elkészül valami vadonatúj konstrukció.
 
szerintem a több típus logice. a Z-18 at amolyan Stallion/Chinook kategóriára saccolom a "Copyhawk"-ot (by Mac.) meg az Uh-1/Uh-60 általános szállítónak.
 
Olyasmi, most az a nagy kérdés, hogy ezekkel váltják le a Mi-17-eseket? Vagy azok is rendszerben maradnak?
 
Ha minden igaz, akkor az új Z-20-asokkal meg ezekkel fogják váltani a Mi-17-eseket.
 
A sárkányszerkezete igen, de a motorikus része azért eléggé eltérő lehet.