hatvan5 Ft lessz az nem?650 HUF\L a keró fogyasztói ára 15400 L megy a gépbe hivatalosan.
Az 10 010 000 HUF.
A fogyasztas full rezsimen 50t\h\hajtomu...
hatvan5 Ft lessz az nem?650 HUF\L a keró fogyasztói ára 15400 L megy a gépbe hivatalosan.
Az 10 010 000 HUF.
A fogyasztas full rezsimen 50t\h\hajtomu...
1600 liter felett bruttó 640 HUF/L hatszáz negyven forint az ára per liter.hatvan5 Ft lessz az nem?
1600 liter felett bruttó 640 HUF/L hatszáz negyven forint az ára per liter.
Forrás: Debrecen airport uza árlista.
A kerozinban nincs útalap, nekem soknak tűnik, mint a hajókba tankolt diesel miatt, amikor leverték a nyersolajat, inkább körbehajózták Afrikát, mint a Szuezi átkelést fizessék, nem lehet drágább a benzinkútasnál sztm.A koronagyarmatokon fűtésre alkalmazott kerozin nem egyezik meg a repülésben használt kerozinnal?
~1.40€/ liter a kúton a dízel olaj,~0.90€/liter a fűtő kerozin,ha többet veszel,pl 300€-ért,akkor lemegy 70 cent környékére/liter,és kihozza a tanker a házhoz.
Azért kérdem,mert annó a hazánkban ideiglenes állomásozó szovjet tankerek is kihozták a kerozint,amivel a Mig29-ek repültek,a fóliásoknak,simán fűtöttek vele,csak némi 2T-t tetttek bele,hogy ne koptassa az olajégő szivattyúját,mert elég "száraz" volt,a gyakorlatban ez igaz is volt,mert ha az ujjadra cseppentettél belőle,nem csúszott,szemben a gázolajjal,ami jól csúszott.
Nálunk a kúton 60 penny egy liter kerozin/fűtőolaj. Én is azzal fűtök, de én 43 pennyt fizettem most mert 500 litert rendeltem. Állítólag ezzel repülni is lehetne, mondjuk nem próbáltam még.A koronagyarmatokon fűtésre alkalmazott kerozin nem egyezik meg a repülésben használt kerozinnal?
~1.40€/ liter a kúton a dízel olaj,~0.90€/liter a fűtő kerozin,ha többet veszel,pl 300€-ért,akkor lemegy 70 cent környékére/liter,és kihozza a tanker a házhoz.
Azért kérdem,mert annó a hazánkban ideiglenes állomásozó szovjet tankerek is kihozták a kerozint,amivel a Mig29-ek repültek,a fóliásoknak,simán fűtöttek vele,csak némi 2T-t tetttek bele,hogy ne koptassa az olajégő szivattyúját,mert elég "száraz" volt,a gyakorlatban ez igaz is volt,mert ha az ujjadra cseppentettél belőle,nem csúszott,szemben a gázolajjal,ami jól csúszott.
Büdösnek büdös az tuti!Nálunk a kúton 60 penny egy liter kerozin/fűtőolaj. Én is azzal fűtök, de én 43 pennyt fizettem most mert 500 litert rendeltem. Állítólag ezzel repülni is lehetne, mondjuk nem próbáltam még.Büdösnek büdös az tuti!
Én is azzal fűtök, de én 43 pennyt fizettem most mert 500 litert rendeltem. Állítólag ezzel repülni is lehetne, mondjuk nem próbáltam még.

A kerozinban nincs útalap, nekem soknak tűnik, mint a hajókba tankolt diesel miatt, amikor leverték a nyersolajat, inkább körbehajózták Afrikát, mint a Szuezi átkelést fizessék, nem lehet drágább a benzinkútasnál sztm.
Azt hiszem nagy kaliberű UB blokkokat.Arra dupla tartóra mit lehet rakni?Az oroszoknál ezek a többzáras felfüggesztők miért nem olyan elterjedtek(tudom hogy van).
A buta bombázáshoz széleskörűen használják a hatzáras tartót.Arra dupla tartóra mit lehet rakni?Az oroszoknál ezek a többzáras felfüggesztők miért nem olyan elterjedtek(tudom hogy van).
A buta bombázáshoz széleskörűen használják a hatzáras tartót.
Mert ez nem is többzáras tartó. Ez két külön függesztő gerenda.De az 6 záras.
Számomra mindig fejvakarós, amikor két gép összeütközik, hogy ezt hogyan tudják összehozni főleg úgy, ha csapásmérőről van szó, amik nem hajkurásszák egymást manőverező légiharcban.Megtörtént a Szu-34-es történetének első (feltételezett) légikatasztrófája. A távol-keleti Tatár szoros felett két Szu-34-es a levegőben összeütközött és a tengerbe zuhant. A személyzetek sorsáról egyelőre nincs hír.
https://m.lenta.ru/news/2019/01/18/su34/
Számomra mindig fejvakarós, amikor két gép összeütközik, hogy ezt hogyan tudják összehozni főleg úgy, ha csapásmérőről van szó, amik nem hajkurásszák egymást manőverező légiharcban.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..